Teini ei hyväksy äidin pukeutumista
Mikä avuksi, kun teini-ikäiset 14v poika ja 16v tyttö eivät kehtaa liikkua kanssani missään esim.kaupoissa? Ovat sanoneet, että miksen voi pukeutua niin kuin muutkin äidit? Tykkään pukeutua tyylikkään naisellisesti, ja yleensä käytän jalat paljastavia lyhyitä, polvipituisia mekkoja/hameita. En siis miltei koskaan käytä farkkuja tai muitakaan housuja. Olen ihan normaalipainoinen mielestäni.
Mikä lapsiani siis voi mekkojen käytössä risoa? Teinit taas usein käyttävät juuri farkkuja ym.normivaatteita, ovat kotonakin farkut jalassa.
Kommentit (362)
Mihin ap muuten on hävinnyt? Ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap muuten on hävinnyt? Ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan
Taisi kyllästyä provoamaan tai meni häpeämään
Erikoista, en ole kuullut kyllä vastaavaa tapausta, jossa lapset olisivat noin jyrkkää mieltä vanhempansa vaatevalinnoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeen linkkaamat mekot oli paksukaismallistosta. Eli se plus "kuumaverisyys" tarkoittaa että ap on ainakin jossain määrin obeesi.
Kehopositiivisuus on hieno juttu, mutta noin lyhyet mekot sopivat vain hyväkroppaisille ihmisille. Mahamakkarat ym saattavat nostaa helmaa vielä lisää ylös valmiiksi liian lyhyestä mekosta.Olen itse normaalikokojen yläpäässä ja ei tulisi mieleenkään käyttää noin lyhyitä helmoja.
Paljaat kintut (tai hyvin ohuet sukkikset) ja kesäkäyttöön sopivat ballerinat kenkinä, ei ihme että ap näyttää teiniensä mielestä alastomalta.
Jos helman on pakko olla lyhyt, alle legginssit tai yhtä paksut sukkikset ja jalkaan vaikka maiharit tai muut syyskengät.
Legginsit ei kyllä somista ketään, mielellään vaikka mustat sukkahousut. Muuten samaa mieltä, kyllähän tuosta tulee tuollainen alaosa puuttuu-fiilis jos vastaan tulisi.
Yöpaidaltahan tuo näyttää
Normaali tyyli uimarannalla kesällä, ei ihmisten ilmoilla lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mekon pituus on yleensä polvesta puoleen reiteen. Olen ostanut mm. Zalandolta, Zarasta sekä ihan H&M tai juurikin Espritiltä
AP
Siinähän se tuli, polven ja puolireiden välillä. Tuohon vielä korkkarit. Se voi vaikuttaa nuorista vähän tyrkyltä ja ikuisen nuorekkuuden tavoittelulta. Minulla myös teinit, mutta eivät ne koskaan ole vaatteisiini puuttuneet. Tosin helmani ulottuu siihen polveen. En voisi kuvitella enää tässä lähestyvässä 50 v iässä laittavani lyhempää, se vain näyttää vanhemmalla naisella hiukan halvalta. Kamala sanoa mutta keski-ikäinen nainen ja lyhyt helma näyttää lähiöpubi tyyliltä., siltä pubin ikiprinsessalta.
Harvemmin nuoret pukeutuvat järkevämmin kuin äitinsä, mutta kaikki on ilmeisesti mahdollista
hajuvako kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekon pituus on yleensä polvesta puoleen reiteen. Olen ostanut mm. Zalandolta, Zarasta sekä ihan H&M tai juurikin Espritiltä
AP
Siinähän se tuli, polven ja puolireiden välillä. Tuohon vielä korkkarit. Se voi vaikuttaa nuorista vähän tyrkyltä ja ikuisen nuorekkuuden tavoittelulta. Minulla myös teinit, mutta eivät ne koskaan ole vaatteisiini puuttuneet. Tosin helmani ulottuu siihen polveen. En voisi kuvitella enää tässä lähestyvässä 50 v iässä laittavani lyhempää, se vain näyttää vanhemmalla naisella hiukan halvalta. Kamala sanoa mutta keski-ikäinen nainen ja lyhyt helma näyttää lähiöpubi tyyliltä., siltä pubin ikiprinsessalta.
Polven yläpuolelle ulottuva mekkohan on ihan normaalin pituinen. Siis juuri sen pituinen että polvet näkyy seistessä, 5cm reiteen päin
Vierailija kirjoitti:
hajuvako kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Polven yläpuolelle ulottuva mekkohan on ihan normaalin pituinen. Siis juuri sen pituinen että polvet näkyy seistessä, 5cm reiteen päin
Niin on! Varmaan yleisin pituus keski-ikäisilläkin paljastaa kyllä polvet. Eikä nuo ap:n linkittämät mekot kyllä olleet mitään lyhyitä nähneetkään.
Mikä on polvipituisen määritelmä ylipäätään? Näkyykö polvet vaiko ei?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on polvipituisen määritelmä ylipäätään? Näkyykö polvet vaiko ei?
No eikös polvipituisessa helmassa polvet juuri ja juuri näy? Istuessa ainakin helma on polvien yläpuolella
Pidä tuo tyyli, naisellisia naisia ei ole nykyään liikaa
Polvipituudessa kyllä, polvet jäävät näkyviin.
hajuvako kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
§
Eihän näytä halvalta. Jos jalat ovat hyvännäköiset, niin miksi piilotella?
Jos on vähän normaalia pulleampi, niin mekkohan on parempi vaate kuin housut. Keskivartalo ja takapuoli (johon sitä rasvaa yleensä kertyy) ei ole silloin esillä. Sääret/polvet voivat olla siltikin hyvännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähän normaalia pulleampi, niin mekkohan on parempi vaate kuin housut. Keskivartalo ja takapuoli (johon sitä rasvaa yleensä kertyy) ei ole silloin esillä. Sääret/polvet voivat olla siltikin hyvännäköiset.
Täysin samaa mieltä, voi näyttää paljon hoikemmalta
Pukeudu burkhaan jos haluat käyttää hameita mutta et paljastele
Täällähän minä. Viime viikot olen käyttänyt paksumpia sukkahousuja kuin aikaisemmin, ja selkeästi valitus on vähentynyt teinien suunnalta. Sukkahousut ovat siis tummemmat kuin ihonväriset.
ap
Täällä yksi, jolla lähes sama tilanne kuin ap:llä. Käytän vain hameita ja mekkoja, eivätkä lapseni juuri arvosta tyyliäni. Olen kuullut saman, että laita housut jalkaan. Pitäisikö tehdä uusi ketju, kun tämä vaikuttaa aika kuolleelta?
Miten pukeudutte?