Mistä ulkonäköpiirteestäsi sinulla on kompleksi?
Itsellä tisseistä. Olen 20v synnyttämätön nainen ja silti tissini ovat aivan valtavat ja roikkuvat, rintaliivit päällä ne näyttää ihan hyviltä, mutta en koskaan näyttäisi miehelle niitä ilman rintaliivejä. Kaiken lisäksi niiden muoto on jo itsessään ruma, enemmän sellaiset kolmiot eikä ne ole lainkaan kiinteät. On se kiva kun on vasta 20v, mutta rinnat tuovat ikää ulkonäkööni varmaan 10v lisää. Ja tällaiset löllöt ne on ollut jo ihan ekoista teinivuosista asti.
Kommentit (54)
Ruskeat silmät. Ne ovat_vitun rumat :(
Notkoselkä, leveät leukaperät ja korkea otsa. Ja jos minusta otetaan kauempaa kuva, silmät näyttävät tosi pieniltä ja kulmat raskailta. Myös ohuet ja ilmankosteudesta taipuvat hiukset vaivaa. Harvoin pidän omasta ulkonäöstä vaikka minua ei ole koskaan rumaksi haukuttu, päinvastoin.
Ja pidän itseäni lihavana (80 kg, lihonnut parisuhteen myötä 7 kg), mutta silti kukaan ei sano minua läskiksi, olen kuulemma vaan vanttera.
Ahdistaa ja kadehdituttaa muut kauniit naiset kun en näe itsessä hyvää
Vierailija kirjoitti:
Siitä että bikinirajani ei todellakaan kulje siinä missä äkkiseltään ihmisillä luulis. Karvat kasvais rajalta reisille asti hieman, mutta toki höylään siis kaiken pois. Mutta siunattu semmosella rautalankaa muistuttavalla karvoituksella, että jo seuraavana päivänä ikävä sänki. Toki asiassa plussaakin, vastaavasti hiukset ripset ja kulmat ehdottomasti mun hyviä puolia.
Aika harvalla kulkee.
T: työkseen vahauksia tekevä kosmetologi, kaikenlaista on tullut nähtyä,
Emännän kyhmy ja muutenkin huono ryhti. Luulin aina olevani päärynälihva, mutta kun paino nousi tarpeeksi niin huomasin olevani myös omenalihava eli valtava perse ja lisäksi maha niin kuin olisin raskaana.
Sisemmät häpyhuulet. Ne on kuin kaksi pekoniviipaletta lepattamassa. Yhdynnässä jos on vähän kuivempi alotus, ne jää penikseen kiinni ja sinkuu mukana 😑
Vierailija kirjoitti:
Sivuprofiilini on hoikka, mutta edestäpäin katsottuna olen jotenkin tosi leveä. Hartiat ja rintakehä todennäköisesti luovat tämän vaikutelman. Minulla on selkeä vyötärö ja leveä lantio, mutta hartioideni takia näytän melkoiselta kantturalta kokonaisuudessaan 😂 Minulla on myös todella pienet rinnat.
Joskus tuntuu, etten ole tarpeeksi naisellinen 🙁
Olet ihan varmasti tosi naisellinen, älä siitä huoli.
Mua alkoi naurattaa tämä viesti, koska itse olen edestä päin katsottuna suora pötkö, ei lantiota, ei vyötäröä, ei mitään, mutta kun katsoo sivusta niin olen boing-doing-boing :D :D Eli sivuprofiili on kuin toisesta ihmisestä, on tissiä, persusta, reittä :D
Vierailija kirjoitti:
Sisemmät häpyhuulet. Ne on kuin kaksi pekoniviipaletta lepattamassa. Yhdynnässä jos on vähän kuivempi alotus, ne jää penikseen kiinni ja sinkuu mukana 😑
Eli parhaat mahdolliset <3
Hiukset tai "hiukset", ex repi toiselta puolelta kaikki irti. tässä vuoden ajan kasvattanut, tulos että toinen puoli edelleen kun kynitty kana...
Olin koko ikäni niitä yrittänyt kasvattaa eli aika hyvin onnistu loukkaamaan.
Toinen on mun naama.
... Se hiuksettomuus toiselta puolelta vielä korostaa mun vinoa nenää.
Jos nyt vielä vali vali valittaa, niin hirveä pömppömaha joka ei tunnu lähtevän, ei sitte millään.
Olen tasapaksu. Pienet tissit ja peppu, kapea lantio ja näkymätön vyötärö. Pakko pysytellä hoikkana, koska lihon helposti vatsan alueelta, jolloin näyttäisin pulskalta pojalta.
Tämä ei olisi muuten niin iso ongelma, mutta tykkäisin käyttää naisellisia 50-luvun henkisiä vaatteita, mutta eivät näytä hyvältä lankkuvartalollani. Ihailen ja kadehdin muodokkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tasapaksu. Pienet tissit ja peppu, kapea lantio ja näkymätön vyötärö. Pakko pysytellä hoikkana, koska lihon helposti vatsan alueelta, jolloin näyttäisin pulskalta pojalta.
Tämä ei olisi muuten niin iso ongelma, mutta tykkäisin käyttää naisellisia 50-luvun henkisiä vaatteita, mutta eivät näytä hyvältä lankkuvartalollani. Ihailen ja kadehdin muodokkaita naisia.
50-luvubn mekot esim. on just niitä ainoita vaatekappaleita joilla saa vyötärön, rinnat ja takapuiolen sellaisellekin jolla ei niitä luonnostaan ole. ns. fiftarityyli
Peniskompleksi ollut 17 vuotiaasta asti. Tällöin kuulin kun yhden illan juttu kännipäissään kertoi ystävälleen nauraen sen pienestä koosta. Seuraavan kerran sänkyyn uskaltauduin vasta nykyisen vaimon kanssa 25 vuotiaana. Nyt yli kolmekymppisenä vähän helpottaa, mutta luultavasti tämä kompleksi on minulla vielä jossain muodossa vuosikymmeniä. Lisääntyä ei kiinnosta, koska pelottaa jos mahdollinen poika perisi tämän ominaisuuden itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli parhaat mahdolliset <3
Tykkäämme puolison kanssa laittaa hänen runsaat huulet sisälle pilluun. Ne antavat molemmille lisää stimulastiota, ja tietenkin liukastettuina.
Minussa ei ole mitään hyvää puolta, oikeasti. Olen tynnyreiden ja suorakaiteiden sekoitus ja kaikki jäsenet jotenkin eri paria. Siihen vielä ruma pää ja ohuet lasimaiset piikkisuorat hiukset jotka kyllä taipuu sinne minne itse ei haluaisi. Pienet silmät ja isot posket ja kirjava punakka ruma ohut iho. Tissit vaan läskinpalaset eikä minkään muotoiset. Kaikki rasva kertyy tynnyriksi mahaan. Neliönmuotoinen takapuoli, eikä vyötäröä jne. Lyhyet töppöjalat. Leveät neliöhartiat eikä pitkää kaulaa.
Inhoan itseäni syvästi. Näin on ollut jo 49 vuotta.