Mistä ulkonäköpiirteestäsi sinulla on kompleksi?
Itsellä tisseistä. Olen 20v synnyttämätön nainen ja silti tissini ovat aivan valtavat ja roikkuvat, rintaliivit päällä ne näyttää ihan hyviltä, mutta en koskaan näyttäisi miehelle niitä ilman rintaliivejä. Kaiken lisäksi niiden muoto on jo itsessään ruma, enemmän sellaiset kolmiot eikä ne ole lainkaan kiinteät. On se kiva kun on vasta 20v, mutta rinnat tuovat ikää ulkonäkööni varmaan 10v lisää. Ja tällaiset löllöt ne on ollut jo ihan ekoista teinivuosista asti.
Kommentit (54)
Valtava peeenis. Aina esillä vaikka kilttiin pukeutuisi. Kaikki tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtava peeenis. Aina esillä vaikka kilttiin pukeutuisi. Kaikki tuijottaa.
Mä saan myös peniksestäni katseita mutta kestän ne :) Positiivinen kompleksi.
Ei kai mistään. Toki mussa vikoja on, muttei kompleksiksi asti. Töissä ihmiset sen sijaan ovat valittaneet huonista ryhdistäni ja tummista silmänalusista. Miksiköhän, kun ei heidän tarvitse niiden kanssa elää tai varta vasten katsella mua?
Tissini ovat ihanat, mutta hampaat ovat liian kellertävät.
Mulla on ihan kamalat raskausarpiset lyllyvät paksut käsivarret.
Ainoa paikka missä mulla on raskausarpia, enkä ikinä näyttäytyisi hihattomassa vaattessa.
Vanhemmiten ei juuri mitään. Kukaan ei ole täydellinen.
Ikää kohta 32 v ja tissit aa-kuppia. Eivät kasvaneet vaikka lihoin 45 kilosta 80 kiloiseksi. Maha kuin raskaana olisi, reidet hinkkaa yhteen ja on muodostunut sisäreisiröllykät. Naama täys pisamia, hirveä kaksoisleuka, paksut käsivarret. Miestäkään ei ole ollut koskaan :( Voisi sanoa että vihaan kaikkea ulkonäössäni.
Rasvainen sekaiho on sekä kirous, että lahja:
Rypyt ja vastaavat itselleni ilmestyy kyllä myöhemmin, vaan enemmän näppylöitä vanhempanakin - en tiedä, että tulisiko olla kiitollinen vaiko kirota.
Leuka ja yleensäkin koko naaman alaosa. Naiseksi minulla on aika vahva leukalinja ja leuan päässä sellainen ns. patti (ei luuta vaan jotain pehmytkudosta). Hymyillessä ylähuuli häviää kokonaan ja hampaat ovat hieman vinot (tosin aina kun mainitsen tästä jollekulle niin ne sanoo etteivät ole edes huomanneet vinoja hampaita).
Siitä että bikinirajani ei todellakaan kulje siinä missä äkkiseltään ihmisillä luulis. Karvat kasvais rajalta reisille asti hieman, mutta toki höylään siis kaiken pois. Mutta siunattu semmosella rautalankaa muistuttavalla karvoituksella, että jo seuraavana päivänä ikävä sänki. Toki asiassa plussaakin, vastaavasti hiukset ripset ja kulmat ehdottomasti mun hyviä puolia.
Onneksi ei ole enää mistään eivätkä miehet kyttää. Olen muuttunut näkymättömäksi ja mikä ihana helpotus +50v Kukaan ei vaivaudu edes arvostelemaan mitä nuorena sai kuulla ikäviä kommentteja. Ikääntymisessä on puolensa.
Näitä on paljon:
- Sairaalloinen ylipaino
- H-kupin riipputissit
- Laatikkolantio ja littana takamus
.- Munapää eli kapea otsa ja levät kaksoisleukaiset leukaperät
- Muut hampaat pienet, mutta 4 etummaista hammasta ylhäältä jätti-isot oravahampaat
- Suupielet ja silmäkulmat osoittaa surumielisesti alaspäin
- Rosacea eli aina tulipunainen naama
- Tynnyrinmuotoinen ruho eli valtava vatsa jonka päällä riippuu ne riipparit, ja ohuet tikkujalat alla
Kolmionmallinen valtava nenä yhdistettynä suureen päähän ja pieneen leukaan, näytän sivustapäin aivan joltain kuikalta. Vartaloltakin melko epämiehinen, hartiat kapeahkot ja lantio suhteessa leveä. M40
Ei mistään. Kahdesta hampaasta oli, mutta (kallis) oikomishoito päättyi vähän aikaa sitten.
Iso maha ja kirjava iho, joka lisäksi todella vaalea ja punoittava
Yhden unettoman vuoden seurauksena ilmestyneet kyynelurat :( uniongelma hoidettu mutta kuoppasilmät pysyy
VALTAVAN pitkä selkä, pieni leuka, pienet silmät syvällä päässä, littana takaraivo, takapuoli on litteä ja matala neliö, huono ryhti, rintojen yläosa ihan tyhjä, nököhampaat, ihossa tummia kohtia esim. kainaloissa ja nivusissa, suonikohjut ym.
Ihan turhaan tissejä suret. Suurin osa miehistä pitää niitä ihanina :) Pidä niitä hyvin tukevia liivejä ja tiukkoja paitoja, niin kompleksi kääntyy voitoksi.