Mistä ulkonäköpiirteestäsi sinulla on kompleksi?
Itsellä tisseistä. Olen 20v synnyttämätön nainen ja silti tissini ovat aivan valtavat ja roikkuvat, rintaliivit päällä ne näyttää ihan hyviltä, mutta en koskaan näyttäisi miehelle niitä ilman rintaliivejä. Kaiken lisäksi niiden muoto on jo itsessään ruma, enemmän sellaiset kolmiot eikä ne ole lainkaan kiinteät. On se kiva kun on vasta 20v, mutta rinnat tuovat ikää ulkonäkööni varmaan 10v lisää. Ja tällaiset löllöt ne on ollut jo ihan ekoista teinivuosista asti.
Kommentit (54)
Pienet korvat. Ne ovat ihan lastenkokoa ja saavat pehmeän naamani näyttämään lihavalta. Piilottelen typerän pieniä korviani avonaisten hiusten alla, vaan eipä mikään siellä korvan taa sipaistuna pysyisikään...
Lyhyet jalat. Pahin yksittäinen vika vartalossa mitä mielestäni voi olla. Ja multa se tietenkin löytyy... Inhoan sitä, että mittasuhteiden peittely on huomioitava pukeutumisessa AINA ja tehtävä muutenkin hirveästi töitä kropan eteen että näyttäisi siedettävältä.
Vierailija kirjoitti:
Leuka ja yleensäkin koko naaman alaosa. Naiseksi minulla on aika vahva leukalinja ja leuan päässä sellainen ns. patti (ei luuta vaan jotain pehmytkudosta). Hymyillessä ylähuuli häviää kokonaan ja hampaat ovat hieman vinot (tosin aina kun mainitsen tästä jollekulle niin ne sanoo etteivät ole edes huomanneet vinoja hampaita).
Vahva leukalinja on siunaus kun ikää karttuu, naama pysyy ryhdikkäämpänä eikä valahda alaspäin.
Tasapaksu kroppa, ihan sama paljonko painan kroppa lihoo ja laihtuu tasaisesti että vartaloon saa kurveja millään.
Huonohko ryhti ja omituisen muotoinen nenä. Pystyt sieraimet.
Pippeli. Lyhyt, mutta onneksi myös ohut.
Ihan kaikesta on kompleksi. Yritänkin olla katsomatta peiliin.
Mielelläni leipoisin aloittajan utareita ja laskisin niille lemmensatsini. Pannaanko?
Esko65 kirjoitti:
Mielelläni leipoisin aloittajan utareita ja laskisin niille lemmensatsini. Pannaanko?
👉🏻👌🏻
kiimainen mies naida napsuttelee naista kuin naista eikä siinä lollojen muotoa mietitä. Tietenkin jos tissit on olemattomat niin paha mielihän siitä tulee molemmille.
Pyllyn haluaisin vähän timmimmäksi, mutta vihaan liikuntaa joten pitää elää tän kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Valtava peeenis. Aina esillä vaikka kilttiin pukeutuisi. Kaikki tuijottaa.
Jos poistaisit toisen paisuvaisen.
Iso nenä. Kiitos tämän nokan, vihaan valokuvissa olemista, sillä nenä näyttää ihan siedettävältä ehkä yhdestä kulmasta. Muuten kasvot on sirot, joten nenä saa muutenkin naaman näyttämään kummalliselta, leuan pieneltä jne. Joka kerta kun nään itsestäni otetun kuvan, iskee ihan kamala itseinho, että melkein oksettaa.
N30
Kävisin ihan helvetin kuumana suhun, Ap. Isot rinnat on mahtavat
Lihavuudesta, tuntuu, että nykyään on alemman tason kansalainen jos on lihava ja minä valitettavasti olen lihava.
Käyttäjä33979 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava peeenis. Aina esillä vaikka kilttiin pukeutuisi. Kaikki tuijottaa.
Mä saan myös peniksestäni katseita mutta kestän ne :) Positiivinen kompleksi.
Minulla minipenis. Pitää toimia pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä. Kiitos tämän nokan, vihaan valokuvissa olemista, sillä nenä näyttää ihan siedettävältä ehkä yhdestä kulmasta. Muuten kasvot on sirot, joten nenä saa muutenkin naaman näyttämään kummalliselta, leuan pieneltä jne. Joka kerta kun nään itsestäni otetun kuvan, iskee ihan kamala itseinho, että melkein oksettaa.
N30
Harmi että koet noin. ITse rakastan erilaisia neniä, ja nenä on mielestäni usein ihmisen paras piirre. Poislukien pienet nökönenät, joita ei neniksi pitäisi edes kutsua!
Sivuprofiilini on hoikka, mutta edestäpäin katsottuna olen jotenkin tosi leveä. Hartiat ja rintakehä todennäköisesti luovat tämän vaikutelman. Minulla on selkeä vyötärö ja leveä lantio, mutta hartioideni takia näytän melkoiselta kantturalta kokonaisuudessaan 😂 Minulla on myös todella pienet rinnat.
Joskus tuntuu, etten ole tarpeeksi naisellinen 🙁
Alapää, joka on kuin velhon hihat. En kehtaa esitellä itseäni alasti. Ai niin, taisin aloittaa tästä ihan oman ketjunkin, mutta se poistettiin...
Vierailija kirjoitti:
Siitä että bikinirajani ei todellakaan kulje siinä missä äkkiseltään ihmisillä luulis. Karvat kasvais rajalta reisille asti hieman, mutta toki höylään siis kaiken pois. Mutta siunattu semmosella rautalankaa muistuttavalla karvoituksella, että jo seuraavana päivänä ikävä sänki. Toki asiassa plussaakin, vastaavasti hiukset ripset ja kulmat ehdottomasti mun hyviä puolia.
Minulla on ihan sama ongelma! Vitsit miten ikävä asia. Mulla karvat kasvaa aika pitkällekin sisäreisiin. Höylään myös, mutta kyllä siitä jäljet jää. En voi tästä syystä pukeutua uikkareihin ihmisten ilmoilla. Minulla myös paksut hiukset.
Ohuet hiukset, jotka kasvavat tosi huonosti.
Rasvainen iho, meikin kanssa ongelmallinen.
Pömppömaha.