G: Maailman paras maa?
Kommentit (31)
Italia.
Ei tarvi itse maksaa mitään kun muut maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan Norja.
Ja tässäkin on esimerkki, että aina se mikä on maailman paras ei kuitenkaan loista kaikissa asioissa. Norjassa esim. ei tarjota lapsille lounasta koulussa. On vain välipalan tyylinen ruoka.
Olen asunut vain kolmessa, mutta vähäisen kokemukseni perusteella vastaan Tanska.
Vierailija kirjoitti:
Kiina
Vain Pekingin tyrannihallinnon asiamies voi väittää kommunistista Kiinaa parhaaksi maaksi.
Saudi Arabia on ainakin miehille paras maa asua.
Pohjoismaat on huonoja maita miehille.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut vain kolmessa, mutta vähäisen kokemukseni perusteella vastaan Tanska.
Tanska vaikuttaa kyllä kaikin puolin hyvältä maalta. vaikka sielläkään ei ole kouluruokailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina
Vain Pekingin tyrannihallinnon asiamies voi väittää kommunistista Kiinaa parhaaksi maaksi.
Kiina on paras ja rakas maa enkä ole kiinalainen ennen kuin väität minua aivopestyksi. Kiinassa asiat tapahtuvat ja niiden eteen toimitaan eikä kuhnita ja viivytellä kuten Suomessa. Ruoka on halpaa ja hyvää, on kaunis luonto eikä rahaa anneta muille kuten Suomi antaa. Kiina on paras.
Vierailija kirjoitti:
Suomi
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäkin on esimerkki, että aina se mikä on maailman paras ei kuitenkaan loista kaikissa asioissa. Norjassa esim. ei tarjota lapsille lounasta koulussa. On vain välipalan tyylinen ruoka.
Mikä vaikeus on tehdä eväät lapselle vai oletko uusavuton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaikeus on tehdä eväät lapselle vai oletko uusavuton?
Mikä vaikeus on maailman rikkaimmalla maalla tarjota lapsille kouluruokailu ?
Paljon tämä asia herättää siellä keskustelua.
Ja ei , minulla ei ole vaikeuksia evästää lapsiani. Kun on useampi treeneissä lähes päivittäin käyvä lapsi on ruokatermokset ja eväsboxit tulleet enemmän kuin tutuiksi.
Pohjanmaa
😐