Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te kenen mies ei tee kotitöitä

Vierailija
25.11.2013 |

kuinka te ite jaksatte? meinasin tänää tilata siivousfirman mutten raaskinutkaan........

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma, minä kait saa siivottua ihan yksin koko kämpän ja olen mies, en siihen apuja tartte. Ei se älytöntä hommaa ole, kunhan ei päästä asuntoa kovin paskaseen kuntoon.

Taitaa olla vain naisilla kiire lököttelemään...

Vierailija
22/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia ei maksa tällähetkellä mitään. 

2v+ on joo aika reipas ton imurin suhteen, hinkkaa kylläki samaa kohtaa Aika kauan mut pitää varmaan antaa vaan imuroida omaan tyyliin.

josko osais omista lapsista kasvattaa reippaita, varsinki tosta pojasta! -helppoahan se ei oo, tämä kasvatus

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 19:33"]Tingit omasta työnteostasi, että voit olla kotipiika? No mikäs siinä, jos tykkää.[/quote]

Joillekin ura on tärkeä, joillekin koti tai vaikkapa harrastukset ovat tärkeämpiä. Mä en jaksaisi olla vain kotona, mutta toisaalta viisi päivää viikossa töitä tuntuu turhan paljolta. Siksi teen 60-prosenttista viikkoa. En halua tinkiä vapaa-ajastani, että voisin olla piika työnantajalleni. ;) 

Vierailija
24/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän toi minkään mies tehnyt, mutta kun yhteen muutettiin, en antanut vaihtoehtoja. Ekasta päivästä tein selväksi, että mut on kasvatettu jakamaan imuri, pesukone ja soppakauha. Tein alusta asti selväksi, minkälainen olen, eikä niin, että teen kaiken parin vuoden ajan ja vasta sitten alkaa nalkutus.

Vierailija
25/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan niitä lapsia kasvattaa touhukkaaksi, kun voivat myöhemmin ottaa sohvalla röhnöttävästä isästään mallia :') on Se Ny hemmetti kumma, että lasten täytyy pienestä pitäen tehdä hommia, jotka kuuluu vanhemmille.

Vierailija
26/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä kotityötä riittää lapsiperheissä riidaksi asti? Sotkevatko ne lapset tosiaan niin paljon?

Vierailija
27/30 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:02"]

Miten sitä kotityötä riittää lapsiperheissä riidaksi asti? Sotkevatko ne lapset tosiaan niin paljon?

[/quote]

Oletko sä kenties vähän tyhmä? Onhan lapsettomillakin kotitöitä ja kyllä niistäkin saa riidan aikaan, jos toinen tekee kaiken ja toinen ei mitään. Lastenhoito siihen vielä päälle, niin kyllä sitä hommaa on ihan kiitettävästi.

Vierailija
28/30 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan... Tänään tuli taas todella pettynyt olo. Olin päivän opiskelemassa ja illan töissä. Mies tuli jo kahdelta kotiin. Olin jättänyt lapun että imuroisi, please, kun mulla on huomennakin yhtä pitkä päivä ja tosi tiukka viikko muutenkin.

No, ei ollut imuroinut... Kun tulin kotiin karjui yhdelle lapsista, iltatoimet tekemättä, lapsen läksyt edelleen tekemättä! Lapsi oli pelannut tietokoneella illan vaikka ehdoton sääntö kuuluu että konevuoron saa pitää vasta läksyjen teon jälkeen. Mies itse oli rassannut taas jotain harrastusjuttujaan koko illan, kädet mustassa rasvassa ja luonnollisesti kaikki kaapin ovet jne myös. Suutuspäissään oli takavarikoinut lapselta mm. puhelimen ja eilen saadun synttärilahjalennokin...

Huokaus... Ja tää mies oli aivan kelvollinen ensimmäiset 10 vuotta, nyt on pari, kolme vuotta ollut ihan kamalaa.

Vierailija
29/30 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 23:19"]

Oletko sä kenties vähän tyhmä? Onhan lapsettomillakin kotitöitä ja kyllä niistäkin saa riidan aikaan, jos toinen tekee kaiken ja toinen ei mitään. Lastenhoito siihen vielä päälle, niin kyllä sitä hommaa on ihan kiitettävästi.

[/quote]

No, olen lapseton, ja meillä ei ainakaan ole paljon mitään kotitöitä. Vartti päivässä riittää pitämään kodin täysin siistinä. Se on se ja sama, kumpi tuon verran tekee. Perussiivouksen hoitaa silloin tällöin palkattu siivooja, mutta kyllä tuosta itsekin selviäisi. Tuntuu, että useimmat kotitöistä valittavat äidit ovat joko taitamattomia organisoimaan kotitöitä, jolloin tehdään ihan turhaa työtä, tai sitten koettavat korostaa omaa rooliaan ja tärkeyttään liioittelemalla työn määrää.

Vierailija
30/30 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, lapsettomana minäkin ihmettelin mik siinä voi olla vaikeaa. Itse siivoaminenhan on lastenleikkiä, jos ei samalla joudu vahtimaan useaa pientä lasta, ilman lapsia siivoaminen on kuin lomaa. Ja lapset tosiaankin lisää kodin sotkumäärän noin kymmenkertaiseksi.

Ja ei, lasten mukaan siivoamaan ottaminen ei kyllä helpota yhtään. Jaksavat max. 5 min siivota mukana, sitten alkaa riehuminen.