Kaverin outo käytös
Pyytää luokseen viettämään iltaa. Illan aikana heittää minusta huumoria jossa olen koko ajan jollain tavalla nolossa valossa. Nautitaan alkoholia ja kun olen humalassa ottaa kuvia jotka postaa faceen, lupaa kysymättä. Kertoo juttuja joiden suhteen ihmettelen ovatko kaikki ihan totta.
Kun mies sanoo kaverilleni, että voisi tulla käymään kaveri väittää, että olemme kaikki jo nukkumassa. Kello on tässä vaiheessa 19.30 ja olen ollut noin tuntia ennen vielä suht selvä. Myöhemmin kun olen jo nukkumassa miesystävä soittaa kaverilleni. Kaverin mukaan en ole siellä vaan muualla, vaikka nukun huoneessaan sängyllä.
Mies tietysti suuttuu, haukkuu pettäjäksi yms. viesteissä joita luen aamulla. Menen kotiin ja selvitellään asioita. Niissä kaverini on miestäni kohtaan mielin kielin ja viesteissä on sydämiä jne.
Pahimpia ovat varmaan nuo faceen laitetut kuvat joissa muut ovat ihan ok ja minulla on aina max tyhmimmät tai humalaisimmat ilmeet. Tietysti olen myös tägätty noihin niin ilman lupaani kaikki tutut näkevät kamalat kuvat.
Tiedän ettei tästä kaverista pidetä seudulla. On polttanut siltoja moneen tuttuun jotka ovat entisiä ystäviä. Miehet vaihtuvat tiuhaan, etsii Tinderistä aina uuden.
Nuo tarinat myös yhteisistä bileilloista ovat puistattavia. Olen muka alasti hillunut jossain kesäuinnilla kymmenien ihmisten edessä. En tiedä uskonko edes koko juttua kun kaikessa tämä näyttää värittävän juttuja. Osa tarinan sisällöstä on totta, mutta lopuissa on värikynää joka aina nolaa minut jotenkin.
Tuon viimeisimmän tempauksen jälkeen en kyllä jaksa tavatakaan koko tyyppiä. En tiedä mikä hänen motiivinsa on suhteeni, miksi haluaa nöyryyttää jne. Ajatuksia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen mies kun viestii sen kaverisi kanssa eikä sinun.
Ex-kaveri oli nukkuessani uskotellut, että en ole edes siellä ja ex-kamu antoi täten ymmärtää, että vietän yötä jossain muualla kuin kotonani tai siellä kaverilla. Kun en nukkuessani vastannut niin saihan sen hereillä olevan naisen paremmin kiinni.
Ei tuossa paljoa tarvitse säätää, että saa asiat näyttämään tietynlaisilta eli että olen jossain pettämässä ja hän on sydämin koristelluin tekstein valmis tukemaan miesystävääni jos tarvitsee...hämmästyttää, että noinko hän luulee näin helposti selvitettävän tarinan menevän läpi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Annamaria?
Ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annamaria?
Ei ole. Ap
Ois voinu olla 😅
persoonallisuushäiriö. terapian tarpeessa. todella huono olo sisällä. siis sun "kaverilla". ja ei ole sun kaveri vaan yrittää parantaa paskaa oloaan alentamalla sua. tee niinku sulle onki jo neuvottu ja katoa vaivihkaa muihin piireihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annamaria?
Ei ole. Ap
Ois voinu olla 😅
Niin, mistäpä sitä tietää vaikka nimensäkin valehtelisi tarvittaessa. Ap
Kummallinen mies kun viestii sen kaverisi kanssa eikä sinun.