Kaverin outo käytös
Pyytää luokseen viettämään iltaa. Illan aikana heittää minusta huumoria jossa olen koko ajan jollain tavalla nolossa valossa. Nautitaan alkoholia ja kun olen humalassa ottaa kuvia jotka postaa faceen, lupaa kysymättä. Kertoo juttuja joiden suhteen ihmettelen ovatko kaikki ihan totta.
Kun mies sanoo kaverilleni, että voisi tulla käymään kaveri väittää, että olemme kaikki jo nukkumassa. Kello on tässä vaiheessa 19.30 ja olen ollut noin tuntia ennen vielä suht selvä. Myöhemmin kun olen jo nukkumassa miesystävä soittaa kaverilleni. Kaverin mukaan en ole siellä vaan muualla, vaikka nukun huoneessaan sängyllä.
Mies tietysti suuttuu, haukkuu pettäjäksi yms. viesteissä joita luen aamulla. Menen kotiin ja selvitellään asioita. Niissä kaverini on miestäni kohtaan mielin kielin ja viesteissä on sydämiä jne.
Pahimpia ovat varmaan nuo faceen laitetut kuvat joissa muut ovat ihan ok ja minulla on aina max tyhmimmät tai humalaisimmat ilmeet. Tietysti olen myös tägätty noihin niin ilman lupaani kaikki tutut näkevät kamalat kuvat.
Tiedän ettei tästä kaverista pidetä seudulla. On polttanut siltoja moneen tuttuun jotka ovat entisiä ystäviä. Miehet vaihtuvat tiuhaan, etsii Tinderistä aina uuden.
Nuo tarinat myös yhteisistä bileilloista ovat puistattavia. Olen muka alasti hillunut jossain kesäuinnilla kymmenien ihmisten edessä. En tiedä uskonko edes koko juttua kun kaikessa tämä näyttää värittävän juttuja. Osa tarinan sisällöstä on totta, mutta lopuissa on värikynää joka aina nolaa minut jotenkin.
Tuon viimeisimmän tempauksen jälkeen en kyllä jaksa tavatakaan koko tyyppiä. En tiedä mikä hänen motiivinsa on suhteeni, miksi haluaa nöyryyttää jne. Ajatuksia?
Kommentit (26)
Haluaa rikkoa miehesi ja sun välit? Toihan on ihan pimeä ihminen.
Kokemusta on tällaisista valehtelijoista! Kannattaa pysyä kaukana.
Oon myös kuullut, että on velkaa ihmisille. Haukkuu selän takana monia. On itse yleensä äänessä, en pysty kertomaan välillä juttuja kun haluaa itse puhua. Yleensä musiikinkin haluaa valita itse.
Kerran kun piti aamusta käydä yhdessä lenkillä tästä ei kuulunut mitään ennen iltaa. Oli kuulemma nukkunut koko päivän. Ap
Kuulemma toi alasti uiminenkin tarkoitti alusvaatteita. Niistä kyllä näkyi läpi, mutta minkäs teet.
Kuulin näin toiselta kaverilta. Hetki kyllä meni pulikoinnin jälkeen kuivatella ennen pukemista. Asia vähän ahdistaa kun en tiedä mitä mies ajattelisi, mutta useinhan sitä kesällä näkee ihmisiä lähes alasti joten...ap
Harvassa on hyvät ystävät ja nyt sulle jäi käteen musta pekka. Hälytysmerkki on kun asioita tehdään oman mielen mukaan lupia kyselemättä.
Ärsyttää noi tyypit jotka ottavat noita katseita kuvia. Ihan hullua kun kaikki pitää tunkea nettiin kaikkien pällisteltäväksi.
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Alusvaatteissa uiminen on normaalia. Nykyäänhän uidaan jopa stringeissä.
Joo ja siis taustaa, oon amis, lähihoitaja. ÄO on 70, että oon aika tyhmä idiootti, kaveri tunki myös eilen kirsikoita perseeseeni.
Ap
Älä suostu enää mihinkään hänen pyyntöön ja kunnioita itseäsi. Sinun ei tarvitse selittää hänelle miksi et halua nähdä.
Olet varmaan tosi nuori. Ei sinun tarvitse sitä miettiä, miksi "kaverisi" toimii noin. Hän on kohdellut sinua huonosti, joten suojele itseäsi ja lopeta yhteydenpito. Jatkossa valitse seurasi tarkemmin. Kaikki ihmiset eivät ole mukavia ja hyväntahtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan tosi nuori. Ei sinun tarvitse sitä miettiä, miksi "kaverisi" toimii noin. Hän on kohdellut sinua huonosti, joten suojele itseäsi ja lopeta yhteydenpito. Jatkossa valitse seurasi tarkemmin. Kaikki ihmiset eivät ole mukavia ja hyväntahtoisia.
En oo mitenkään nuori, mutta uskoni ihmisten hyvyyteen näemmä on liiallista. Itse olen liiankin rehellinen ja haluan muille hyvää ja aina jotenkin unohtuu etteivät kaikki ole samaa lajia. Siksi olen kyllä myös käpertynyt omiin oloihini aiempaa enemmän kun en ole hyvä näkemään pahojen ihmisten läpi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo ja siis taustaa, oon amis, lähihoitaja. ÄO on 70, että oon aika tyhmä idiootti, kaveri tunki myös eilen kirsikoita perseeseeni.
Ap
Tuota äo:ta ei ole tiedossa, mutta kirsikat nauttisin ennemmin yläkautta. Lähihoitaja olisi kyllä ollut parempi tutkinto kuin se jonka opiskelin.
Noin muuten en kyllä aio enää tämän ihmisen pyyntöihin suostua. Annan välien viilentyä itsekseen ilman kummempia poruja. Ap
Ihan kuin AP puhuisit mun entisestä ystävästä.
Mä uskon että taustalla on kateus vakaasta parisuhteesta, ja noiden epäimartelevien kuvien takana kateus sun ulkonäöstä, tai vaan itsensä nostattaminen "kauniimmaksi" sillä että toinen on epäedustava vieressä ilmeensä takia. Tuttu juttu.
Niinkuin yllä jo sanottiin, pistä välit poikki. Näin tein itse, ja koin suurta vapautta kun ei tarvinnut miettiä hämmentääkö joku kolmas pyörä parisuhdetta tai yrittääkö nöyryyttä mua vaan saadakseen itsensä näyttämään jotenkin paremmalta ihmiseltä.
Perinteinen sosiopaatti. Ota etäisyyttä nopeasti. Haluaa pilata suhteesi ja maineesi. Haluaa saattaa sinut huonoon ja epäluotettavaan valoon joten tulossa on jossain vaiheessa puukkoa selkään urakalla ja valheita joita selvität lopun ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen sosiopaatti. Ota etäisyyttä nopeasti. Haluaa pilata suhteesi ja maineesi. Haluaa saattaa sinut huonoon ja epäluotettavaan valoon joten tulossa on jossain vaiheessa puukkoa selkään urakalla ja valheita joita selvität lopun ikääsi.
Jep, menin jo juhliessa paljastamaan eräästä tutusta asian joka olisi pitänyt jättää kertomatta (Ei ollut kyllä iso juttu). Onneksi en tiedä ihmisistä hirveästi (kun ei kiinnosta) niin ei minusta mitään kummempaa irti saa.
Tekisi mieli kertoa tälle puutaheinää-juttuja faktoina kiusalla, mutta jonkun antisosiaalisen kanssa varmaan vain häviäisin. Se etten vain näe häntä on paras. Ei ole mitään millä voisi minua kiristää kun olen rehellinen ja vaatimaton.
Äsken tämä soitti viiden jälkeen aamulla ja en ole saanut nukuttua sen jälkeen. On kyllä ihan sekaisin kun soittaakin milloin sattuu.
Aina ihmettelin kyllä kun piti tavata miksi olen ahdistunut. Kunnon ystävien tai ainakin ystävällisten ihmisten kanssa ei ahdista. Vaisto varmaan sanoi jonkin olevan pielessä, mutta kun käytöksensä ei ollut vielä ilmiselvää hälytyskellot eivät soineet tarpeeksi kovaa. Ap
Laita tyyppi osastolle älä vastaa, ja kun kyselee että miksi ei ole kuulunut mitään, niin keksi aina joku tekosyy: on ollu kiirettä yms.
Tuommoiseen ihmiseen ei välejä kannata katkaista ilmoitusluontoisesti, koska se alkaa mielistellä, mikä kuuluu hänen peliinsä että saa sinut hallintaansa taas. Vaan lähtö tehdään välttelemällä ja etääntymällä. Ihan tyypillistä narsistisen ihmisen käytöstä.
Et tarvitse tuollaista ihmistä elämääsi.
Jep, olenkin jo matkan varrella keksinyt tekosyitä. Ihan tarpeeksi haittaa koko show'sta on jo ollut. Ap
Siis tarina kesäuinnista on totta, mutta puin kyllä sen jälkeen vaatteet päälle. Kuitenkin tämä väittää, että pyörin kaikkien edessä nakuna jne.
Tuolla kaverilla kun olin hän halusi lahjoittaa minulle mekon. Menin vaihtamaan sitä vessaan päälle jolloin sanoi, että mitä turhia, voisin vaihtaa sen tinder-deittinsä edessä kun "enhän nyt ole ensimmäinen nainen jonka hän on alasti nähnyt". En oikein keksi mitään syytä kaikelle tälle käytökselle. Ap