Mitä sinä haluaisit itsellesi joululahjaksi?
Kommentit (45)
Minulle paras joululahja olisi yhteinen aika, sekä perheeltä että tuttavilta. Perheeltä toivoisin yhteistä ja stressitöntä joulun laittamista ja siitä nauttimista, tavaroista en oikein välitä, sitä on jo liiankin kanssa, ystäviltä kiva lahja olisi vaikka yhteinen leffailta tai vaikka ihan kutsu kahville tai syömään, kun aina tuntuu, ettei oikein koskaan ehditä tapaamaan.
Jos sitten tuntuu, että jotakin konkreettista olisi välttämätöntä hankkia, ehkä joku Bodyshopin hyväntuoksuinen vartalovoide tai suklaata.
Alusasun, tabletti, kitchen aidin, koru, Sami Hedbergin DVD:t, tuoksu.
Uuden epilaattorin, Jenni Vartiaisen uuden levyn.
Ihan omaksi lahjaksi: Lahjakortti hierontaan, kasvohoitoon ja jalkahoitoon (en ikinä raaski itse kuitenkaan mennä)
Sellaiseksi perheen/pariskunnan yhteiseksi lahjaksi: KitchenAid-yleiskone ja Bertoian Diamond-tuoli
Ps. Näin kun tarkemmin ajattelee ja listaa toiveensa, niin alkaa todella toivoa, että Joulupukki olisi ihan oikeasti olemassa :)
20 Kiitos mahtavasta linkistä! Tilasin jo 2kpl kirjoja :D
Speyside-viskiä, 50-tuumaisen telkkarin, puuvillasatiiniset lakanat ja uuden nahkasatulan fillariin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:25"]
Olen toivonut mieheltäni (uskoisin saavani näistä 1-2 ja sitten jonkun miehen itse keksimän yllätyksen):
- tiettyä Kalevala Korun rannekorua
- 1-2 yön matkaa häähotelliimme (käymme siellä silloin tällöin)
- tiettyä tyynyä kun vaihdoimme sängyn emmekä tajunneet ostaa samalla uusia tyynyjä ja vanhat ei toimi kummallakaan.
- muutamaa kirjaa, mitä ei löydy kuin divareista ja sekin vaatii etsimistä.
Vanhempani säästävät meitä turhuuksilta ja antavat rahaa parisataa euroa, joka on jo budjetoitu:
- joulusiivous
- muutama pieni juttu keittiöön, kuten keittiövaaka.
[/quote]
vinkki kirjojen hankkimiseen:
olen löytänyt noiden avulla monta kirjaa, joita ei kaupasta enää saa. Muutaman euron joutuu maksamaan postimaksua, mutta toisaalta kirjat on divareissa muuten edullisia.
[/quote]
Joo, kiitos, auttaa varmaan joitakin, mutta ei löydy näistä mun havittelemiani, vaikka usein tsekkaan ja olen laittanut toivelistallekin tuonne.
Lindt suklaata tai leipomon suklaata, Guessin hopeinen sydän kaulakoru ja vaikka jotain Body Shopin vartalovoiteita, Onepiece oloasu ja joku hyvä kirja, hyvää teetä... Epärealistisempia haaveita olisivat (joita en siis ole toivonut) Louis Vuittonin huivi, Phillip Limin tai Vuittonin laukku sekä Uggit.
Kotiin olisi kiva saada vaikka Vallilan mandariini pussilakanasetti, Sarpaneva pata ja joku laadukas tuoksukynttilä/ huonetuoksu.
Superpehmeät sukat ja lapaset, aamutakki yms. on myös tervetulleita sekä hyvät elokuvat. En nyt keksinyt muuta, jotain tällaisia olisi ihanaa saada:) + tietty kellepä ei kelpaisi lomamatka:D
Haluaisin kirjoja ja yöpaitoja,teatterilipun, ehkä kivan korun.
Yöpaidan olen jo hankkinut itse, kirjoja saan äidiltäni ja ehkä mieskin ostaa. Muut jää haaveeksi.
Kivikeramiikkaa, ison matkalahjakortin ja Pinot Noiria.
Tehokas pölynimuri ja jotain kivaa keittiöön
Ylläri lomamatkan. Vain minä ja mies, New York. Pitkä viikonloppu, Broadway musikaali, ihanaa ruokaa.
Ei tuu tapahtumaan :(
Hmm aika vaikea. Varmaankin lahjakortin lastenliikkeeseen, helpottaisi tulevaa kun pitää alkaa ostamaan vauvatarvikkeita. Mutta jos ihan itelle, niin jotkut pehmeät lakanat tai kihlasormus :)
Mulle kelpaisi kirjat, lakanat, talvitakki ja silmälasit. Mitään noista en tule saamaan, eikä ole varaa ostaa itse. Jos oikein sikailulahjaa toivoisin, niin se olisi pieni baarikaappi täynnä hyviä juomia.
Mieheni kotiin jouluksi, hän on tärkein ja merkittävin <3
Haluamani työpaikan. Muuta en tarvitse.
suklaa on mulle aina varma lahja, tykkään varmasti
Nahkainen laadukas käsilaukku (ei merkkilaukku)
Lisäksi mieli tekisi myös sellaista yrttien kasvatukseen tarkoitettua sisäpuutarhaa