No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
Oho, nyt vasta luin muiden vastaukset. Eli tyytyväinen saa olla kun tykkää ittestään. Näköjään kovinkaan moni itseäni pienempi ei ole tyytyväinen painoonsa. Turha varmaan kenenkään laihduttaa, kun ei näytä tulevan sitä hyväksyntää omalle kropalle missään painossa.
74
177/82 ja olen tyytyväinen, niin on mieskin.
75 kg ja olen 175 cm pitkä, palstan mukaan olen hervoton läski, jonka terveys romahtaa ihan justiinsa ja jonka läskien takia Suomen talous menee alamäkeä kun hoidatan itseaiheutetut läskivaivani yhteiskunnalla
Omien havaintojeni mukaan en ole hoikka, pikkusen on päässy jenkkakahvaa kertymään ja takapuoli levähtämään, mutta en kyllä ole lihavakaan. Terveysongelmiakaan mulla ei ole.
175cm/82kg. 7-10kg jos saisin pudotettua niin olisin jo tosi tyytyväinen. Kun painoin 70kg tietämillä niin olo oli mukava
Muistaako kukaan sitä sivustoa, johon laitettiin pituus+paino ja joka sit näytti kuvagallerian sen mittaisista ihmisistä? Hyvä esimerkki siitä, että vaakaa ei kannata tuijottaa liikaa.
47/170 harva (niistä harvoista joiden kanssa on tullut puheeksi) uskoo että painan niin vähän vaikka hoikalta näytänkin. Odottelen millon kiloja tulisi lisää.
Ei ole ihan oikeasti aavistustakaan, en ole käynyt vaa'alla vuosikausiin. Pituus on 165 cm ja vaatekoko on pysynyt samana (36) montakymmentä vuotta.
170cm/75kg tosiian hieman paino voisi tippua mutta en ole vielä saanut aikaiseksi mitään joten katsellaan myöhemmin kunhan ei vain nouse:)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:21"]
Ei ole ihan oikeasti aavistustakaan, en ole käynyt vaa'alla vuosikausiin. Pituus on 165 cm ja vaatekoko on pysynyt samana (36) montakymmentä vuotta.
[/quote]
mulla sama juttu, ikää nyt 46 v ja pituutta 173 cm ja vaatekoko 38 edelleen
159/64, 55 olis ihana mutta jo alle 60 olisin (melko) tyytyväinen
173 cm ja 109 kg
Neljä vuotta, 3 lasta ja +28 kg :(
Ihana pudotusurakka edessä...
74/165. Onhan mulla muutama kilo ylimääräistä, mutta eipä ne tossa haittaa. Kiinteyttää vois, mutta olen näinkin ihan tyytyväinen. :) Jossain vaiheessa, kun saa otettua itselleen aikaa niin sitten, mutta jos pysyn näissä mitoissa niin ei hätiä mitiä!
pituutta 166 cm ja painoa 49 kg.
Olen tyytyväinen, mutta kiinteämpi voisin olla :)
163cm 60kg. Yläosat s-kokoa, alaosat m.
162/63 Olen ihan tyytyväinen ulkonäköön, mutta kunto on huono ja sen takia pitäisi liikkua enemmän.