No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
No just kävin vaakalla, en oo moneen kuukauteen käyny, mutta peiliin katsomalla näkee, että kiloja on tullu. 160 cm/ 57 kg. Olen jo vuosia ollut 53-54 kg, haluan siihen takaisin. Jäin työttömäksi pari kk sitten ja ainut huvini päivisin on syödä... ;)
171/58 tällähetkellä.
5kg pois ni hyvä ois
171/58 tällähetkellä.
5kg pois ni hyvä ois
171/58 tällähetkellä.
5kg pois ni hyvä ois
167/65 kg. Tähän kroppaan 5 kg liikaa ainakin. Olen laihduttanut ja saanut lihaksia, mutta silti maha- ja reisiläskiä on vielä liikaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:56"]
Siis suurin osa aivan järkyttävän laihoja, joko te valehtette tai normaalit naiset eivät uskalla vastata. Mä voin laittaa vaimoni puolesta, hän on 168/85 ja äärettömän seksikäs. Mä oon 177/73.
[/quote]
Normaalit naiset? Mun mielestä on normaalia noudattaa terveellisiä elämäntapoja ja silloin myös yleensä pysyy hoikkana. Lihavuus ei ole normaalia, vaan piittaamattomuutta ja ällöttävää.
163/85 Odotan neljättä lasta ja melkein viimeisilläni olen. Paino on siis sama kuin raskaaksi tullessa.
En ole ollenkaan tyytyväinen ja pitäisi saada ainakin 20 kiloa pois.
Joka lapsen jälkeen painoa on tullut tasaisesti ja se kyllä ärsyttää. Pidän liikaa herkuista ja liikkuminen on jäänyt ihan minimiin kun väsymys on ollut melkoista viime vuosina. No joo, tekosyitähän nuo.
170cm/109kg.
Vuosi sitten se oli vielä 125kg, että alaspäin se on tullut. Hitaasti tosin, mutta kuitenkin :)
160 cm / 95 kiloa.
Jep, en ole tyytyväinen. Mutta siihen olen tyytyväinen, että viimeinkin terkkari otti ahmimishäiriöni todesta ja antoi minulle muutamia konkreettisia työkaluja, joilla voin yrittää asiaa korjata. Ja siihen, että tässä kuussa en ole lihonut, vaan laihtunut melkein kilon, muutamista ahmimiskohtauksista huolimatta.
153cm ja 53kg. Kroppa on hyvä ja suht' lihaksikas, mutta pari kiloa voi aina pudottaa :)
162 cm ja 67 kg. Olen pari kiloa ylipainoinen, joten olisin tyytyväisempi jos pääsisin normaalipainoon. Muutama vuosi sitten olin yli 110-kiloinen, joten toisaalta voisin olla aika tyytyväinen tähänkin.
Ensimmäisellä sivulla on annettu paljon miinuspeukkua ihan normaaleille painoindekseille. Miksi ihmeessä?
T. Yksi heistä
26v, 163cm & 59kg. Ihan tyytyväinen olen (painoin lähes tasan vuosi sitten 80kg kun menin synnyttämään) - haluaisin kyllä painaa 55kg, mutta ei kiirettä...olen sen oppinut, että hiljaa hyvä tulee :)
32-vuotias 5:n lapsen äiti 167cm/55kg ;periaatteessa tyytyväinen mutta pari kiloa voisi tippua painosta pois.
163cm ja 72 kg. Ei, en ole tyytyväinen mutta jo 10 kg pudotettu.
159/56. Tyytyväinen, vaa'an sijaan katson mieluummin peiliin. :)
170cm/85kg. Tavoitepaino 79kg, sen kokoisena näytin sopivan muodokkaalta ja hyvältä.
171/58 tällähetkellä.
5kg pois ni hyvä ois