No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:40"]
171/64, ihan ok paino.
[/quote]
172/64 ja tossa on tosiaan 2kg liikaa. Toukokuussa painoin vielä 61kg. :( Sitten olen sairastanut niin paljon, etten ole päässyt harrastamaan liikuntaa kunnolla kuukausiin ja välillä on pitänyt myös lohtu-syödä kun liikunnan puute vituttaa.
56kg ja 167cm
painoon olen tyytyväinen, ulkonäköön en :(
162/69. Painoin 55 kiloa kolme vuotta sitten, sen jälkeen olen saanut kaksi lasta. Ainakin 10 kiloa olisi tavoitteena saada nyt pois...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:43"]
155/44 5kk aikaa synnytyksestä, joten olen tyytyväinen.
[/quote]
Kannattais kyllä laihduttaa, vai mitä?
Pituutta on 168 cm, painosta ei ole tietoa, sillä ei ole vaakaa, mutta "Omnia mea mecum porto".
167/90. Synnytin 2 viikkoa sitten, mutta paha tuohon vedota, kun kaikki 4 raskauskiloa on jo lähteneet ja tässä sitä ollaan lähtöpainossa... Ja ei, en ole tyytyväinen tähän kokoon. Toivottavasti saan painon pian laskemaan. Pysyvästi.
168/53. Vastasin, vaikka olenkin hoikka. Tyytyväinen painooni, ollut tällainen koko aikuisikäni ja voin hyvin.
Olen 170cm pitkä ja painan 76kg sillä olen raskaana ja neljäs lapsi tukevasti tuloillaan.
olen tyytyväinen itseeni vaikka pyöreä olen :)
169/62. Mulla on kolme lasta ja niitä ennen painoin n59kg. 3 kiloa kun saisin siis pois niin oisin happy.
167/89. Joo tiedetään. Pitäisi saada sellasest 25kg pois, jotta voisi olla tyytyväinen. 15v sitten tavatessani mieheni harrastin paljon ja olin 167/58. Kuvittelin olevani pullukka (en oikeasti ollut) ja nyt katson noita kuvia haikeina. Parisuhteen ja lapsien myötä kiloja kertyi, harrastukset kävelyä lukuunottamatta jäneet ja namit maistuu, kun lapset unilla ("oman hetken palkinto"). Mutta koska olen nämä tähän riesakseni nyt saanut, on ne kannettava, kunnes taas saan itseäni niskasta kiinni, enkä ole yhtä zombie väsymyksestä (lapset valvottaneet 3v putkeen, koska kuopus tosi huono nukkumaan). Selityksiä...
163/60,5
Melkein tyytyväinen, pari kiloa painavampana olen paremman näköinen. Liikun paljon ja syön kasvisruokaa, siksi en liho helposti.
Hienoa, ketju suorastaan räjähti. Paljon on eri kokoisia naisia jo vastannut. Vaan ei ketään oikein huomattavan lihavaa... Kait teitäkin tääl majailee. Rohkeasti nyt vaan, esiin! :)
-ap
167/95 ja monta kertaa laihduttanut ja siinä onnistunutkin, mutta enään en jaksa laihduttaa vaan nautin elämästä ja laihdun jos laihdun. Olen onnellinen siitä, että elämässäni on kaikki hyvin! =)
180 cm / 80 kg. Yritän laihtua noin kymmenisen kiloa.
Siis suurin osa aivan järkyttävän laihoja, joko te valehtette tai normaalit naiset eivät uskalla vastata. Mä voin laittaa vaimoni puolesta, hän on 168/85 ja äärettömän seksikäs. Mä oon 177/73.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:41"]
176/97 vaatekoko silti löysä 42. En ymmärrä miten on mahdollista..
[/quote]
Olet kuitenkin suht pitkä. Minäkin lyhyenä ihmisenä painan painoindeksin mukaan todella paljon liikaa. Siltikin käytän kokoa 38 enkä näytä mitenkään lihavalta.
Paino lienee jakaantunut suht tasaisesti, kädet ja jalat kiinteät, ei löysää. kasvot kapeat....
-ap