Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)

Minä 155/69 

ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.

• ylös 31
  • alas 56

Sivut

Kommentit (737)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

163/56

Vuosi sitten painoin pari-kolme kiloa vähemmän ja se oli mielestäni sopivasti, paitsi että tissit meni liian pieniksi.

• ylös 23
  • alas 9

Olen 165 cm pitkä ja painan 52 kg. Samat luvut olleet vuosia. Ennen lapsia painoin 55-56 kg, jostain syystä kuitstuin raskauksien jälkeen.

• ylös 30
  • alas 2

ja tadaa. KAIKKI HOIKKIA. Nyt muutkin vastaamaan :) kiitos kuitenkin jo tulleista vastauksista.

-ap

• ylös 56
  • alas 53

159/68. Tänään aloitin juuri paaston. Mun kroppa on parhaimmillaan, kun painan n. 55 kiloa. Ikää kun alkaa tulemana, niin sitä vaikeampi tiputtaa painoa ja toivonkin, että aikuistun ja alan syömään terveellisesti ja sopivasti ettei jatkuvasti tarvitse kärsiä ylipainosta.

• ylös 23
  • alas 11

Ohops, mun kommentin aikana oli tullut rutkasti erikokoisten naisten mittoja jeeeee! :) Hienoa, lisää lisää :)

- ap

• ylös 11
  • alas 8

En ole varma, en ole omistanut vaakaa yli 15 vuoteen. Mutta viimeksi kun punnitsin joskus 6 kk sitten painoin 58 kg (pituus 165 ja ikä 35). Eli suunnilleen samat mitat kuin ennenkin.

Sivut