Miten hirveännäköisenä olet joskus mennyt töihin?
Haluaisin kuulla kokemuksia kerroista kun olette menneet hirveännäköisinä töihin ja silti selvinneet päivästä hengissä. Mulla on pakkomielle tulla töihin aina ihan viimeisen päälle laitettuna ja suoraan sanottuna tämä piirre mussa alkaa tympimään. Olis ihana joku aamu selvitä vain 5 minuutin meikkamisella ja 5 minuutin hiustenlaitolla. Samoin en jaksa mallailla montaa eri vaateyhdistelmää.
Oon aina ollut tällainen mutta täytyykö mun aina tulevaisuudessakin olla?!
Kommentit (28)
Ihan sellaisena kuin olen. Ei meikkiä, pari harjan sipaisua hiuksiin ja vaattet päälle.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:45"]
Ihan sellaisena kuin olen. Ei meikkiä, pari harjan sipaisua hiuksiin ja vaattet päälle.
[/quote] No ehkä kaiken kruununa joskus iso finni naamassa.
oletko se tyyppi, joka voi veivata ripsiään yli tunnin ja aloittaa meikin alusta, jos joku ripsi on muka vinossa? Sanoin silloin ja sanon nyt, että tarvitset apua.
Nykyisin olen vähän ryhdistäytynyt, mutta aiemmin on tullut liikuttua Helsingin keskustassa lähinnä pyjamaa muistuttavissa varusteissa (t-paita & college-housut, ei todellakaan mitään smart casualia). Minut tultiin hakemaan käytännössä kotoa töihin vaikka varustustaso oli tämä. Myöhemmin tosin huomasin että sillä työpaikalla minua ei niin kovasti arvostettu... Laittautuminen on siis paikallaan, kunhan se ei vaan ala häiritsemään itseä.
Ap: koeta erottaa olennaiset osat aamuisesta laittautumisesta epäolennaisista. Teen nykyisin töitä kovasti ilmastoidussa tilassa, ja tukalle on pakko tehdä jotain, tai muuten otsishahtuvat kutittavat naamaa koko päivän, ja saan näppyjä naamaan kun likaisilla käsillä pyyhin noita syrjään.
Jos esimerkiksi laitat tukan, mutta jätät naaman vähemmälle? Vähän huulikiiltoa, puna poskiin, maskara ja se on siinä?
Parhaimmillaan (vai pahimmillaan) suoraan sängystä nousseena pommiin nukkuneena, eli tukka rasvaisena, naama ja hampaat pesemättä, päällä mitä ensimmäisenä käteen sattuu... Onneksi en ole mikään asiakaspalvelija, sillä tälläisiä aamuja on mulla usein :) t. raksamuija
Kun kärsin raskauspahoinvoinnista ei voinut vähempää kiinnostaa miltä näytän. Kaikki energia meni siihen että selvisin aamusta oksentamatta jatkuvalla syötöllä. Eli siis en edes peiliin aamulla katsonut, hiukset vaan jonkinlaisella ponnarilla ja töihin. Hoitoalalla olen..
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:47"]
oletko se tyyppi, joka voi veivata ripsiään yli tunnin ja aloittaa meikin alusta, jos joku ripsi on muka vinossa? Sanoin silloin ja sanon nyt, että tarvitset apua.
[/quote]
Hahha:D Sama tyyppi. Minkälaista apua suosittelet? En mene psykiatrille tämän takia, turha luulo.
ap
Mulla on sama ongelma, ja se laittaminen kestää ja kestää..... Joskus on kuitenkin ollut pakko lähteä meikkaamatta tai hiukset laittamatta, koska oon ollut pahasti myöhässä töistä. Sitten olen yrittänyt vaivihkaa laittaa kesken päivän meikkiä tai hiuksia nätisti, koska muuten on tosi epämukava olo.. :)