Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu tämä kauhea läskivaino?

Vierailija
20.07.2006 |

Juu, olen itse läski nykyään myös ja ihan kunnon läski olenkin. Läskiydessä ei ole mielestäni mitään hienoa, terveellistä ja tavoiteltavaa ja itsekin laihdutan paraikaa. Mutta miksi kanssaihmisten lihavuus erityisesti nyt kuumentaa tunteita niin kovasti?

Ällöttääkö myös kaikki jollakin muulla lailla keskiverrosta poikkeavat ihmiset? Ei näytä ällöttävän ainakaan siinä määrin kuin läskit... Kyllä minusta moni muu asia on paljon pahempi kuin ylipaino. Mutta mähän olenkin läski...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä tuo sekopää saisi saada jo bannin tänne. Nuo jutut alkavat menettää jo makuansa.

Vierailija
2/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kuinkahan minä tulen kalliiksi läskinä? töissä olen enkä tarvi lääkäriäkään kun harvoin johonkin...katos kun läskikin voi olla terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2. kuinkahan minä tulen kalliiksi läskinä? töissä olen enkä tarvi lääkäriäkään kun harvoin johonkin...katos kun läskikin voi olla terve.

Vierailija
4/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin sitten normaalipainoinen. Nyt olen siis LIHAVA.

Noh,olen lihava ja mielelläni pysyn lihavana.

Vierailija
5/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä on ällöttävä ja vainottava myös kaikkia näitä sillä heilläkin on tavallista suurempi riski sairastua ja tulla yhteiskunnalle kalliiksi.

Vierailija
6/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin olisin sitten normaalipainoinen. Nyt olen siis LIHAVA.

Noh,olen lihava ja mielelläni pysyn lihavana.

Vierailija
7/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydestään ja samalla tuhoavat myös lastensa elämän lihottamalla ja syöttämällä heille samaa paskaa mitä itse syö. Lapsetkin lihoaa. Joo, ja kun äiti on syönyt itsensä lihavaksi, ja lapset syöneet itsensä lihavaksi niin lapsenlapset voivat vedota että lihavuus on " perinnöllistä" ja vetää paskaruokaa napansa täydeltä.

Alkoholisteilta ja narkkareilta otetaan sentään lapset pois. Läskeiltä ei. Mielestäni läskeiltä pitäisi huostaanottaa lapset jos hekin ovat lihavia. Ja palautetaan vasta kun vanhemmat ovat laihtuneet ja oppineet terveelliset elämäntavat.

Ei juopoillekaan lapsia palauteta kovin helposti ja jos palautetaan niin sossu vahtii.

Vierailija
8/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

terveydestään ja samalla tuhoavat myös lastensa elämän lihottamalla ja syöttämällä heille samaa paskaa mitä itse syö. Lapsetkin lihoaa. Joo, ja kun äiti on syönyt itsensä lihavaksi, ja lapset syöneet itsensä lihavaksi niin lapsenlapset voivat vedota että lihavuus on " perinnöllistä" ja vetää paskaruokaa napansa täydeltä.

Alkoholisteilta ja narkkareilta otetaan sentään lapset pois. Läskeiltä ei. Mielestäni läskeiltä pitäisi huostaanottaa lapset jos hekin ovat lihavia. Ja palautetaan vasta kun vanhemmat ovat laihtuneet ja oppineet terveelliset elämäntavat.

Ei juopoillekaan lapsia palauteta kovin helposti ja jos palautetaan niin sossu vahtii.

Vierailija
9/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Missä tässä sun paskassa mainitaan ISÄ????????!!!!!!!!!!!!"

Äiti yleensä kokkaa kotona ruokaa ja komentaa lapset syömään lautasen tyhjäksi. Nainen usein myös käy kaupassa. Usein äiti huolehtii ruoat lasten lautasille ja näin äiti usein aiheuttaa lasten lihavuuden. Isä osaa kontrolloida paremmin syömisiään kun voi itse päättää paljonko ottaa ja syö ja vaatia salaattia ostettavaksi. Lapset syö mitä annetaan.

Ja joo, voihan ISÄKIN OLLA LÄSKI. ÄLÄ TAKERRU IHRAKASA PIKKUSEIKKOIHIN. KATSO PEILIIN, ÄLÄ TUHOA LAPSIASI.

Vierailija
11/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, voihan ISÄKIN OLLA LÄSKI. ÄLÄ TAKERRU IHRAKASA PIKKUSEIKKOIHIN. KATSO PEILIIN, ÄLÄ TUHOA LAPSIASI.

[/quote]

Vierailija
12/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vanhemman vastuu?

Itsensä saa aikuisena ihmisenä lihottaa mutta pakkoko sitä on lapselleen tehdä?

Liikalihavuus ei ole tervettä.

Vierailija
13/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Missä tässä sun paskassa mainitaan ISÄ????????!!!!!!!!!!!!"

Äiti yleensä kokkaa kotona ruokaa ja komentaa lapset syömään lautasen tyhjäksi. Nainen usein myös käy kaupassa. Usein äiti huolehtii ruoat lasten lautasille ja näin äiti usein aiheuttaa lasten lihavuuden. Isä osaa kontrolloida paremmin syömisiään kun voi itse päättää paljonko ottaa ja syö ja vaatia salaattia ostettavaksi. Lapset syö mitä annetaan.

Mikä pikkuseikka se on, kun riehut vaan äidistä? Sun ukkos taisi olla todella tossun alla? Kyllästyi siihen ja lähti ihanan, kauniin, fiksun ja sua hiukka pyöreämmän matkaan?

No, enpä ihmettele....

Vierailija
14/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä itsekin laihduttaa. Lasten kanssa ulkoilu ja urheilu on mukavampaa kun ei heti hengästy.

Nyt kesällä kotimaiset vihannekset ovat parhaimmillaan ja erittäin maukkaita. Vie 2 viikkoa kun tottuu uusiin ruokamakuihin. Puuhaile paljon niin ei tarvitse syödä niin usein. Ja juo paljon vettä, se vie nälkää pois.

Hienoa ettet ole pilannut lapsiasi. Näytä nyt itsellesi että sinäkin onnistut.

Vierailija
15/15 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa teidän hullujen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän