Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppani ei kelpaa miesystävälle

Vierailija
25.11.2013 |

Serustelun aikana ei ole tullut lisäkiloja, e-pillerit lisää liuskan alussa nesteturvotusta vaan pariksi päiväksi etenkin merkin vaihdon jälkeen. Olen 168/65 ja käyn kuntosalilla neljästi viikkoon. Ruokavalio on miehen omaa terveempi, mutta hän ei liho mistään. Saan alinomaan kuulla pehmeästä mahastani ja löysistä reisistäni. Tuntuu pahalta ja olen sen sanonutkin.

Mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessänne on täydellinen liitto. Sadisti ja masokisti.

Masokisti anelee "lyö mua, lyö mua" ja sadisti sanoo "enpäs lyö".

Päivän teemaa liipaten.

Vierailija
42/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Jos mies tykkää tiukasta kropasta eikä ole tyytyväinen sinun vartaloon, niin miksi sinä kuuntelet toisen päänaukomista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi haluaa laskea naisellista itsetuntoasi, tuo on yksi alistamisen ja hallinnan keino. Ei tuo varmasti tuosta paremmaksi muutu, olen samaa mieltä kuin muut: mies vaihtoon.

Vierailija
44/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulla alinomaan loukatuksi?

Tuo meno ei tule muuttumaan.

Ajattele tulevia vuosia ja ole onnellinen jonkun muun kanssa!

Vierailija
45/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista! Ei rakastunut mies tuollaisia löpise vaan ihan muuta, huomaa jo. Ei toista voi muuttaa eikä kuulu, ole ylpeä itsestäsi.

Vierailija
46/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:38"]

Sanoo siihen päälle kyllä aina turhautumiseni nähtyään että "hei oot oikeesti sopiva".. Mielestäni vaan korostaa sitä että oli kyllä tosissaan sanomisiensa kanssa. Ei tiedä mun syömishäiriötaustasta. Siksikin sattuu enkä uskaltaisi laihduttaa. Oon itse ihan ok tyytyväinen kun menee kuitenkin vaatteissa S ja 36 ja farkkujen tuumakoko 27.

Ap

[/quote]

Olisiko nyt niin, että olet itse vähän herkillä sen painosi kanssa. Mittojesi mukaan olet hoikka nainen.  Mutta jos itse jatkuvasti puhut vain painoon liittyvistä asioista ja hoet ääneen, että kauheeta läskiä siellä ja täällä - niin ehkäpä mieskin sitten tarttuu asiaan, kun se on ainoa teema ja puheenaihe noin ylipäätään. Ehkä teillä molemmilla on jokin painontarkkailuhäikkä, joka itse asiassa yhdistää teitä?

Vierailija
47/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa kaivata huomiota palstalaisilta. Olenhan varmasti taatusti upea?!

Vierailija
48/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:38"]

Sanoo siihen päälle kyllä aina turhautumiseni nähtyään että "hei oot oikeesti sopiva".. Mielestäni vaan korostaa sitä että oli kyllä tosissaan sanomisiensa kanssa. Ei tiedä mun syömishäiriötaustasta. Siksikin sattuu enkä uskaltaisi laihduttaa. Oon itse ihan ok tyytyväinen kun menee kuitenkin vaatteissa S ja 36 ja farkkujen tuumakoko 27.

Ap

[/quote]

Voithan sä kertoa miehelle sun syömishäiriötaustasi ja siitä että vartaloon kohdistuva kritiikki ei ole sen vuoksi paikallaan, edes vitsinä. Etenkään kun mitään todellista kritisoitavaa ei ole. Jos mies vielä sen jälkeen jatkaa piikittelyä, voitte miettiä oletteko sittenkään sopiva pari toisillenne. Jos sinä et kelpaa miehelle semmoisena kuin olet ja mies nakertaa huomautuksillaan sun itsetuntoa, voi olla parempi jatkaa eri teitä.

Vierailija
49/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei pidä kropastani. Itse olen melko tyytyväinen ja luulin olevani miehenkin silmissä ihan ok, mutta miehen kommentit paljastivat totuuden. Huomaan vähitellen muuttuneeni epävarmemmaksi enkä mielelläni näyttäydy hänelle alasti.

Vierailija
50/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä 10 vuotta vanhoja juttuja nostelee?

Vierailija
51/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot valikoinut itsellesi liian pinnallisen puolison. Oma vikasi tavallaan, sillä me ymmärtäväisemmät ja paremmat miehet ei alettaisi sinun ulkönäköä kommentoimaan tai siitä loukkaamaan. Harmi vaan että meitä kunnon miehiäkään ei riitä kaikille, mutta elämä on...

Vierailija
52/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan mieheni ei pidä kropastani. Itse olen melko tyytyväinen ja luulin olevani miehenkin silmissä ihan ok, mutta miehen kommentit paljastivat totuuden. Huomaan vähitellen muuttuneeni epävarmemmaksi enkä mielelläni näyttäydy hänelle alasti.

Mitä hän sanoi?

Vierailija
53/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Hölskytteli ja heilutteli läskejäni ja vartaloni epätimmejä kohtia sekä vitsaili niistä. Jotain huumoria se kai olevinaan oli, mutta minusta tuntui pahalta. Se tuli jotenkin niin puun takaa ja yllättäen.

Niin ja koska joku kysyy kuitenkin, olen normaalipainoinen. Ilmeisesti en sitten ole miehelle tarpeeksi timmi, koska hän koki tarvetta pilkata minua.

Vierailija
54/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuoden avioliiton kokemuksella sanoisin, että sano yhden kerran napakasti, että nyt tämän piikittelyn, naljailunnja "vitsailun" on loputtava. Jos ei lopu, jos ei ole pahoillaan ja ala puhua ja käyttäytyä kuten kumppaniaan rakastava mies - silloin sinun on paras ymmärtää, että hän ei rakasta eikä arvosta. Silloin todellakin kannattaa nostaa kytkintä.

Vierailija
55/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuoden avioliiton kokemuksella sanoisin, että sano yhden kerran napakasti, että nyt tämän piikittelyn, naljailunnja "vitsailun" on loputtava. Jos ei lopu, jos ei ole pahoillaan ja ala puhua ja käyttäytyä kuten kumppaniaan rakastava mies - silloin sinun on paras ymmärtää, että hän ei rakasta eikä arvosta. Silloin todellakin kannattaa nostaa kytkintä.

Vaikka naljailija pyytäisi anteeksi, voiko suhde olla enää entisellään tuollaisen jälkeen? Itselläni miehen vitsailu teki jo jonkinmoisen särön luottamukseen. Huomaan olevani varuillani hänen seurassaan enkä luota enää ihan samalla tavalla kuin ennen.

Vierailija
56/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHESI ON TÄYSI IDIOOTTI - JA SINÄ MYÖS KUN ET SITÄ TAJUA JA LÄHDE VETÄMÄÄN!

Vierailija
57/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Ei rakasta sinua aidosti ja oikeasti, jos puhuu tuollaisia. Rakastuneelle oma rakas on aina täydellinen, silloin ei edes huomaa ylikiloja tai ryppyjä.

Vierailija
58/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksista seuraa syömishäiriöstä toipuvalle. On epävarma itsestään ja siksi koittaa saada sinut tuntemaan epävarmuutta itsestäsi. Ettet lähtisi.

Vierailija
59/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies joutaa mennä, löydät kyllä paremman vielä joskus.

Vierailija
60/81 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaa seppuku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä