Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppani ei kelpaa miesystävälle

Vierailija
25.11.2013 |

Serustelun aikana ei ole tullut lisäkiloja, e-pillerit lisää liuskan alussa nesteturvotusta vaan pariksi päiväksi etenkin merkin vaihdon jälkeen. Olen 168/65 ja käyn kuntosalilla neljästi viikkoon. Ruokavalio on miehen omaa terveempi, mutta hän ei liho mistään. Saan alinomaan kuulla pehmeästä mahastani ja löysistä reisistäni. Tuntuu pahalta ja olen sen sanonutkin.

Mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,mullakin oli tommonen mies..minäkin kävin ja käyn edelleen salilla ja lenkillä ja omasta mielestäni olen ikäisekseni hyvässä kunnossa(47).Painan 52kg,mutta hänen mielestään olin "vähän lihava"..Ei tollasta tarvii kuunnella todellakaan.Lopetin suhteen. Nyt on hyvä! :) teeppä asialle jotain..:)

Vierailija
22/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suorilta vihellä peliä poikki, mutta on kyllä nostettava kissa pöydälle.. Mies käy salilla 6krt vko. Ihan kookas lihaksiensa puolesta on, ei siis kaljamahaplösö kuten varmasti joku ajatteli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nyt kolme kertaa lukenut tän otsikon, että "kroppani ei huoli miesystävääni." taitaa olla aika sulkea av tälle päivää. 

Vierailija
24/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on varmasti pilvin pimein miehiä jotka ottais ap:n kropan naiselleen milloin vain.

Vierailija
25/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kysy mieheltä seuraavan kerran, että miltä hänestä tuntuisi jos häntä piikiteltäisiin jatkuvasti pienestä kalustaan/ohentuneista hiuksistaan/vinoista hampaistaan/epämiehekkäistä jaloistaan/naismaisesta takapuolestaan (kai hänellä joku vika on, mistä voisit tällaisen keksiä).

Sitten kun piikittelee sua 'leikillään' kropastasi, niin anna mennä samalla mitalla takaisin.

Jos mies ei tajua lopettaa, tai ei välitä siitä että sulle tulee paha mieli, niin lopeta suhde. Silloin nälvintä on henkistä itsetunnon nakerrusta, että pysyisit aisoissa etkä luulisi itsestäsi liikoja. Se on sairasta. Eikä se paremmaksi muutu vuosien kuluessa. 

Vierailija
26/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen #30. Kovasti mietinkin, jatkaako suhdetta. Ja olen kyllä sanonut miehelle, miltä tuntuu, kun hän laukoo tuollaisia asioita. Sekä sen, että aiemmat kumppanit eivät ole sanoneet negatiivisia asioita ulkonäöstä. Mies itse on niin sanotusti komea, on urheillut paljon ja saanut hyvät geenit - ehkä sellainen tekee jotenkin vaikeaksi käsittää, että emme kaikki ole yhtä onnistuneita ulkonäöltämme. Hän on nörtti ja välillä tuntuu, että tunne-elämä ole oikein kehittynyt kuten aikuisella tulisi olla. On ollut vuosia erakkona.

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 11:54"]

Mulla on samantapaisia ongelmia. Ja syömishäiriötausta 12-vuotiaasta, viimeiset vuodet olen voinut suht hyvin, kun hoidan säännnöllisesti päänuppiani syömishäiriöryhmässä. Yks  mies on nykyistä suhdettani ennen huomautellut painosta, sai samantien lähdöt. Nykyinen miesystäväni sanoo ikäviä juttuja kropastani silloin tällöin, tietää kyllä syömishäiriötaustasta mutta ei ilmeisesti tajua siitä mitään, kun asia ei päälle näy ja syön normaalisti ja terveellisesti. Alkaa vaan nakertaa itsetuntoa oikein urakalla. Suhde muuten riittävän hyvä ja seksikin on pelittänyt kivasti. Ollaan oltu n. 10 kuukautta kimpassa.

Miksiköhän vatkaan tätä täällä, kun muutenkin  mietin asiaa tällä hetkellä melkein kellon ympäri :(

[/quote]

Vaikea ymmärtää, että haluat olla miehen kanssa, joka sanoo ikäviä asioita vartalostasi. Olen ollut 10v mieheni kanssa eikä hän ole koskaan, ei kertaakaan, sanonut pahaa sanaa vartalostani vaikka lapsia on siunaantunut kolme ja jälki ei ole mitenkään kaunista. Painonikin on vaihdellut 48-72kg välillä.

[/quote]

Vierailija
27/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:29"]

Jos nyt jo valmiiksi ravaat noin tiuhaan siellä kuntosalilla niin kannattaisi ehkä vähän panostaa siihen treenin laatuunkin eikä vaan määrään. Jos noi mitat nyt pitää paikkansa niin pari kiloa läskiä pois ja vähän lihasta tilalle tekee hirveän eron. Itse en pitäisi tuollaista marginaalista muutosta kropassa kovin haastavana verrattuna siihen, että rupeaa vaihtamaan pari suhdetta.

Ottaako mies itse puheeksi nuo ulkonäköasiat vai onko tämä nyt sitä tyypillistä "näytänkö mää sun mielestä lihavalta?" mihin voi joko valehdella tai olla sovinisti. Miehesi voi myös luulla tuon kuntosali-harrastuksesi takia, että haluat tavallista rehellisempää palautetta kropastasi. Vanha sanontahan kertoo, että kehitys loppuu tyytyväisyyteen mikä pitää salilla käymisessäkin paikkansa.

[/quote]

Juu. Ja sinä ajattelit heittää bensaa palavaan taloon?

Vierailija
28/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:24"]

Serustelun aikana ei ole tullut lisäkiloja, e-pillerit lisää liuskan alussa nesteturvotusta vaan pariksi päiväksi etenkin merkin vaihdon jälkeen. Olen 168/65 ja käyn kuntosalilla neljästi viikkoon. Ruokavalio on miehen omaa terveempi, mutta hän ei liho mistään. Saan alinomaan kuulla pehmeästä mahastani ja löysistä reisistäni. Tuntuu pahalta ja olen sen sanonutkin.

Mitä kannattaisi tehdä?

[/quote]

Näyttää tuollaiselle miehelle ovea.

Vierailija
29/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:38"]

En nyt suorilta vihellä peliä poikki, mutta on kyllä nostettava kissa pöydälle.. Mies käy salilla 6krt vko. Ihan kookas lihaksiensa puolesta on, ei siis kaljamahaplösö kuten varmasti joku ajatteli.

Ap

[/quote]

Juu, ei se junttius ulkonäköön katso, mutta minä olen saanut kuittailua painostani yhdeltä kaljamahaplösöltä ja yhdeltä pienikokoiselta hiireltä. Ja ei, en ole ikinä ollut ylipainoinen.

Vierailija
30/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies kuittailee ruumiinosiesi muodosta ei automaattisesti tarkoita, ettei vartalosi kelpaa miehelles. Oletko koskaan edes suoraan kysynyt, onko kyse siitä ettet kelpaa, vai jostain muusta, kuten miehen ajattelemattomasta suunsoitosta? Toki sellaista ei tarvitse kuunnella ja on ihan hyvä syy erota, kun teillä ei lapsiakaan ole.

Vierailija
31/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä seksuaalista haluttomuutta? Kokemukseni mukaan haluttomuus ja naisen ulkonäöstä kuittailu kuuluvat usein samaan pakettiin.

Vierailija
32/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:04"]

En ymmärrä, miksi ette puhu asiasta. Kerrot, että sinusta tuntuu pahalta kuulla tuollaista puhetta etkä todellakaan aio laihduttaa vaan elää terveellisesti. Kerrot, ettet halua kuulla enää moista puhetta. Kerro syömishäiriötaustasi ja sen aiheuttamista seurauksista. Aina kun huomauttelee, kerrot että loukkaa. Jos aina vain jatkaa, vedät herneen nenään ja saat "kohtauksen". 

Miksi tällaiset asiat on niin hankalia? Ettekö te ihmiset puhu, raivoa, itke, tuskastu tai suutu kumppanillenne koskaan? 

[/quote]

Ööööh... Puhun kyllä, mutta tapoihini ei kuulu itku, raivoaminen tai minkäänlaisten "kohtausten" järjestäminen. Ei tuo sinunkaan suhde kauhean hääviltä kuulosta.

Vierailija
33/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vääristynyt kuva tuntuu miehelläsi olevan siitä, miltä naisen vartalon kuuluu näyttää. :(

Vierailija
34/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia esiin napakasti ja anna ymmärtää, että et halua kuunnella tuota kuittailua. Jos vielä jatkaa, niin lopeta suhde. Mitä turhaa itseäsi kiusaamaan tuollaisella. Varmasti olet ihan nätti ja kelpaat sellaisenaan jollekin fiksummalle miehelle kuin tuo nykyinen.

Vierailija
35/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pyynnöstäsi lopeta, ei sinusta välitä. Mä en tuollaista kuuntelisi.

Vierailija
36/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alistamiselta. Mies on hokannut, että panostat ulkonäköösi, mutta olet siitä hieman epävarma. Siksi tuo on ikäänkuin isku vyön alle joka kerta, jonka tarkoitus (?) on jyrsiä vähävähältä sun itsetuntoa. Monet itsestään epävarmat miehet hyökkää naisen kimppuun just arvostelemalla painoa, koska tietävät, että sillä tavoin nainen saadaan helposti ruotuun "kuvittelemasta liikoja itsestään". Ei hyvä. Tyyppi on toope.

Vierailija
37/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina sanonut että nopein tapa päästä läskistä eroon on häipyä tuosta ovesta.. eli mies vaihtoon. Mieti oikeasti mitä tuo on jos yhteisten lasten saannin jälkeen et ehdikään koko ajan salille tai sairastut...

Vierailija
38/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo siihen päälle kyllä aina turhautumiseni nähtyään että "hei oot oikeesti sopiva".. Mielestäni vaan korostaa sitä että oli kyllä tosissaan sanomisiensa kanssa. Ei tiedä mun syömishäiriötaustasta. Siksikin sattuu enkä uskaltaisi laihduttaa. Oon itse ihan ok tyytyväinen kun menee kuitenkin vaatteissa S ja 36 ja farkkujen tuumakoko 27.

Ap

Vierailija
39/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kumppania. Olette kumpikin ihan hirvittävän kiinnostuneita kyttäämään omia ja toistenne mahamakkaroita ja ruokalautasia.

Vierailija
40/81 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mies saa lähteä. Paitsi jos haluat elää alistavan ääliön kanssa. Oma valintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi