Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että enää koskaan tulen normaalipainoiseksi

Vierailija
23.09.2020 |

Rakastan ruokaa ja minulla on aina nälkä. Saanko olla ylipainoinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla:) Olet ihan hyvä hieman pulskanakin. Kilojen takia ei kannata menettää elämäniloa:)

Vierailija
2/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat olla:) Olet ihan hyvä hieman pulskanakin. Kilojen takia ei kannata menettää elämäniloa:)

Kiitos. Ei mulla olekaan ylipainoa kuin vähän yli 40kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias mies: 182 cm / 105 kg. 20 kiloa pitäisi saada lääkärin mukaan pois, mutta se on epärealistista, koska minulla on kuitenkin jonkun verran lihaksia.

Mutta mutta, ei vain paino saakeli putoa vaikka mitä tekisi. Parhaimmillaan saan sen 103 kiloon ja siihen se jämähtää. Teen kuitenkin suht ruumiillista työtä ja liikun 4-5 kertaa viikossa (3 kertaa 90 min kävely 120 sykkeellä ja 2 kertaa salilla) ja viikolla syön vain normaalia kotiruokaa, en karkkia tai sipsejä. Pari olutta voi mennä parina iltana viikolla. Sunnuntaisin syön ehkä vähän jotain Tobleronea tai Daimia, mutta juon vettä, en kokista tai muuta sokerijuomaa.

Vierailija
4/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja se on ok. Olin pahimmillani 45 kg ylipainoinen normaali BMI:n ylärajaan nähden. Se kävi tukalaksi ja alkoi verenpaineet ja verensokerit näyttää merkkejä, että lääkiitys pitäisi aloittaa kohta. Vaihtoehtona lääkäri tarjosi, että voisin yrittää pudottaa 20 kg ja mittaillaan uudestaan. Sain 20 kg vuodessa pois ja nyt kaikki arvot on taas hyvät ja jaksaminen parempi :)

Kysyin sitten lääkäriltä, että pitäisikö minun kuitenkin vielä yrittää pudottaa normaalipainoon. Hän sanoi että todennäköisesti ei kannata. Ikäiselläni pienikokoisella, merkittävästi laihduttaneella naisella kun kulutus on sen verran pieni normaalipainossa että vaatisi jatkuvaa kovaa itsekuria siinä. Ei kieltänyt laihdutusta, mutta epäili että on suuri riski lihoa jopa ennalleen takaiisin jos yrittää liikaa laihduttaa. Joten olen ollut tyytyväinen tähän 20 kg ylipainoon.

Vierailija
5/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies: 182 cm / 105 kg. 20 kiloa pitäisi saada lääkärin mukaan pois, mutta se on epärealistista, koska minulla on kuitenkin jonkun verran lihaksia.

Mutta mutta, ei vain paino saakeli putoa vaikka mitä tekisi. Parhaimmillaan saan sen 103 kiloon ja siihen se jämähtää. Teen kuitenkin suht ruumiillista työtä ja liikun 4-5 kertaa viikossa (3 kertaa 90 min kävely 120 sykkeellä ja 2 kertaa salilla) ja viikolla syön vain normaalia kotiruokaa, en karkkia tai sipsejä. Pari olutta voi mennä parina iltana viikolla. Sunnuntaisin syön ehkä vähän jotain Tobleronea tai Daimia, mutta juon vettä, en kokista tai muuta sokerijuomaa.

Eipä tosiaan enää neliikymppisenä onnistu ihmisiltä yleensä enää noin rennosti eläen normipainoon pudottaminen. Kotiruoan annos- ja kalorimääriä pitäisi ehkä tarkkailla, jättää oluet  ja herkut ehkä kerran kuussa, ei kerran viikossa nautittavaksi.

Vierailija
6/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan samaa ajatellut. Alkaa 30 vuotta laihdutuskuuria jo riittää.

Vierailija
7/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. niin mäkin aion olla. Pituutta 162 ja painoa 75kg, mulla just nyt tosi hyvä olo, enkä omasta mielestäni ole yhtään hassumman näköinen tällaisena pyöreänä. En enää ikinä tavoittele 55kg lukemia. 

Vierailija
8/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tosiaan enää neliikymppisenä onnistu ihmisiltä yleensä enää noin rennosti eläen normipainoon pudottaminen. Kotiruoan annos- ja kalorimääriä pitäisi ehkä tarkkailla, jättää oluet  ja herkut ehkä kerran kuussa, ei kerran viikossa nautittavaksi.

Olen päättänyt, että kunhan vaatteet eivät ala kiristää ja pystyn nukkumaan kuorsaamatta niin tämä n. 105 kg:n paino on ihan ok.

Vierailija
9/9 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, anna mennä! Tavoitepaino 300 kg, elämä on pelkkää aurinkoa. Läski on ihanaa!