neuvoja! kuinka laihtua viikossa mahd.paljon?
kertokaas nopea keino laihduttaa viikossa mahdollisimman paljon?
mulla on tuol kyl kokeeksi ostettuna easy diet pusseja vaikka viikon tarpeiksi mutta en ihan niin yksitoikkoisesti jaksais syödä joten mitä voisin yhdistää näihin? sitten minulla on wellness keittoja ja shakea, sain ilmaislahjaksi niitä, ja sitten on jotain ihme pirtelöä jota on mainostettua 2+5 diettinä.siihen en ala, mutta nämä kaikki ainekset mitä minulla on laihdutukseen, niin mikä olisi ihanteellisin ja nopein keino pudottaa viikossa mahdollisimman paljon? olen lakto-ovo vegetaristi ruokavalioltani.
vinkkejä kiitos pikaisesti! ja asiallisesti...en jaksa "lasten leikkejä" :( mä en ole super ylipainoinen mutta tahdon mahtua vanhoihin vaatteisiin joita käytin ennen raskautta + mä en tod.imetä et ei siin mitää, mulla on ihan hyvä laihduttaa nyt.....
ja liikunta.mä harrastan lihastreenii, joogaa ja lenkkeilyä.näitä kaikki 20-45 min kerrallaan.yleensä yhdistän kyl niin et lenkin jälkeen jooga kotona. mutta eipä oo kilot karisseet kun illalla iskee ahminta himot aina :( vedän suklaata kuin hullu yms.......huonoja hiilareita? liian vähän protskui? saanko neuvoi! kiitos.. :)
Kommentit (26)
Syö maitorahkaa jonka seassa piltti tms purkillinen hedelmäsosetta. Vettä ja vihreää teetä.
Läski on läski viikon päästäkin. Suosittelen elämäntaparemonttia.
En ole ap, mutta joskus voi olla tärkeää esim jotain juhlapukua varten tms.
Repsahdit kuitenkin jo tokana päivänä. Myönnä. Ei viikossa laihdu pikkujoulukuntoon.
Pikalaihduttaminen on idioottimaista ja haitallista.