neuvoja! kuinka laihtua viikossa mahd.paljon?
kertokaas nopea keino laihduttaa viikossa mahdollisimman paljon?
mulla on tuol kyl kokeeksi ostettuna easy diet pusseja vaikka viikon tarpeiksi mutta en ihan niin yksitoikkoisesti jaksais syödä joten mitä voisin yhdistää näihin? sitten minulla on wellness keittoja ja shakea, sain ilmaislahjaksi niitä, ja sitten on jotain ihme pirtelöä jota on mainostettua 2+5 diettinä.siihen en ala, mutta nämä kaikki ainekset mitä minulla on laihdutukseen, niin mikä olisi ihanteellisin ja nopein keino pudottaa viikossa mahdollisimman paljon? olen lakto-ovo vegetaristi ruokavalioltani.
vinkkejä kiitos pikaisesti! ja asiallisesti...en jaksa "lasten leikkejä" :( mä en ole super ylipainoinen mutta tahdon mahtua vanhoihin vaatteisiin joita käytin ennen raskautta + mä en tod.imetä et ei siin mitää, mulla on ihan hyvä laihduttaa nyt.....
ja liikunta.mä harrastan lihastreenii, joogaa ja lenkkeilyä.näitä kaikki 20-45 min kerrallaan.yleensä yhdistän kyl niin et lenkin jälkeen jooga kotona. mutta eipä oo kilot karisseet kun illalla iskee ahminta himot aina :( vedän suklaata kuin hullu yms.......huonoja hiilareita? liian vähän protskui? saanko neuvoi! kiitos.. :)
Kommentit (26)
mä mitään vitun pikkujouluja vietä :D joulu on joulu! en ees juo alkoholia....ja en repsahda plus en oo ylipainoinen mutta tahtoisin vaan hiukan timmimpää kroppaa.....ilman täyspaastoa.toi rahka piltti juttu oli hyvä :)
läski on läski......mä en oo läski :D mulla oli anoreksia mutta se muuttui bulimiaksi ja se ahminnaksi ja tuli hiukan liikaa kiloja mutta läski en ole.tahdon vaan mahtuu siihen samaan mekkoon taas ;) JOULUAATTONA.koska pikkujoulu on vaan tekosyy ryypätä...
Viikossa ehtii nussia aika paljon. Paikat kestää paremmin kun laittaa liukkaria ja käyttää kortsua. Aika monta miestä tarvitset, ja kannattaa aloittaa aamuisin ajoissa, että saa riittävän monta ratsastustuntia ennen kuin uni vie voiton.
Älä ainakaan lue noita ruokajuttuja. Tulee hirviä nälkä.
Kaalikeittoa/ pitkään haudutettua kaalia joka päivä! Sit kylkeen vihreetä teeta, selleriä, mansikoita ja ananasta, kunnon nesteenpoistokuuri :-)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:45"]mulla oli anoreksia mutta se muuttui bulimiaksi ja se ahminnaksi ja tuli hiukan liikaa kiloja mutta läski en ole.tahdon vaan mahtuu siihen samaan mekkoon taas ;)
[/quote]
Jos tosiaan diagnosoituja syömishäiriöitä taustalla, kannattaa pienestä painonnoususta huolimatta vakauttaa terveyttä ja kehonkuvaa muutama vuosi ennen pieniä juhlapukudieettejä.
täm kuulosti hyvälle.siis joo mä en siks ala paastolle ihan ettei karkaa käsistä mut nyt harkitsen tuota easy diet dieettii? :) nuttriletil vedin aikanaan eikä karannut käsistä :) toi kaali mikä olikaan kuulosti oikein hyvälle idealle.
Huonot hiilarit minimiin (mieluiten kokonaan pois), annoskoot pienemmiksi, paljon vettä ja liikuntaa niin olo on viikon päästä kevyemp kun pahin turvotus katoaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:45"]
sopiiko se mukamas lakto-ovo vegaanille?
[/quote]
mikä ihme on lakto-ovo vegaani? Vegaani kun ei mitään eläinperäisiä tuotteita käytä.Lakto-ovo vegetaristi tarkoittanet?
sopiiko se mukamas lakto-ovo vegaanille?
Et syö mitään ja yrität liikkua paljon. Tyhmää, mutta sitähän sää kysyit.
Helppoa. Syöt vain kolmasosan siitä mitä syöt nyt.
menet juoksumatolle tai kuntopyörän päälle ja aloitat. Lopetat viikon kuluttua. Juot vettä , et syö mitään ja jos saat nuo raijattua saunaan niin wot vielä parempaa.
No kuule paastoot. Koitat olla viikon syömättä ja juot vain nesteitä. Yks on Cambridge, mulla lähti viikossa neljä kiloa. Nesteitä joo, mutta kyl sekin näkyy jo kropassa.
Syö pelkkää salaattia koko viikko ja juot paljon vettä. Vichyä liäks niin saat suolaa tai sitten otat suolan suoraan purkista päivittäin. Koitat liikkua sen minkä jaksat, jumppaat kotona ja teet vatsalihasliikkeitä.
Viikon pystyy olemaan syömättä kevyesti. Eka ja toinen päivä pahimpia. Lähtee ainakin nesteet liikkeelle ja paino tippuu useampia kiloja.
Kovat aikataulut vaativat kovia otteita. Kysymys on vain sinun itsekuristasi.
Joo, viikossa et saa kyllä lähtemään kuin nesteitä. Eli jos koet sen tarpeelliseksi/järkeväksi, niin nestepaastoa suosittelen minäkin.
toki ymmärtänet varmaan, että se mikä lähtee viikossa kepulikonstein, tulee takaisin yhtä nopeasti. Mutta jos on tosi tärkeät juhlat/bikinipakko tms, niin kai sitä voi kokeilla.. Itse en lähtisi tuollaisiin typeryyksiin.
jos laitat aikarajaksi vaikka kaksi kuukautta, voit saadakin pysyvämpiä tuloksia.
kivoja vastauksia.mutta mä harrastan myös liikuntaa ja pelkäl vesidietil voi taju mennä XD vai mitä luulette? oisko jotain pientä jota syödä joka päivä? :) raejuustoo hiukan? kurkkua? ananasta? tms.
Googlaa lentoemäntädieetti.
Kokeitu, toimii.