Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä harvalla suomalaisella on ystäviä: suomalaiset rakastavat olla yksin, he nauttivat ja tykkäävät siitä

Vierailija
22.09.2020 |

Yksin olossa parasta on hiljaisuus ja se että ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Siksi suomalaiset haluavat olla mahdollisimman paljon ja usein yksin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on näppylät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Lukeminen, kirjoittaminen, ulkoilu, eläimet, telkkarin katsominen ovat kiinnostavampia. Ei aikuinen ihminen tee kavereilla mitään. Oma perhe riittää. Onhan sukulaisia, naapureita ja työkavereita

Vierailija
4/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
5/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on ystäviä? En tunne yhtään ihmistä joka olisi vapaaehtoisesti ilman.

Eristäytykää te metsäläiset rauhassa, normaalit ihmiset saavat jatkaa eloaan kuten ennenkin.

Vierailija
6/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäsanaisiakin he ovat.

Vierailija
7/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "harvalla suomalaisella on ystäviä"? Ystäviä on hyvin monella, mutta he eivät vain mölyä asiasta ystävättömien tapaan. Siitä puhe mistä puute.

Minäkin rakastan olla yksin, mutta rakastan olla myös mieheni ja perheeni kanssa. Mieheni on paras ystäväni ja ihmettelen miksi esimerkiksi tällä palstalla tulee joskus kirjoituksia, että ei ole ystäviä, mutta on kyllä naimisissa jne.

Vierailija
8/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eristäytykää te metsäläiset rauhassa, normaalit ihmiset saavat jatkaa eloaan kuten ennenkin.

Täsmälleen näin. Joskus ystävättömät eivät arvosta muita ihmisiä, tosin eivät myöskään itseään, joten yksin he saavat olla minun puolestani tästä eteenpäinkin. En alkaisi pelastamaan mitään vihamielistä reppanaa.

Vierailija
9/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi asian ajatella toisinkin. Suomalaisilla ei ole niin kovaa tarvetta jatkuvasti nuohota jonkun käsipuolessa tai roikkua puhelimessa. Ollaan ehkä itsevarmempia tässä kuin esim etelä-eurooppalaiset. Sitten kun ystäviä tapaa, se on todella laatuaikaa.

Vierailija
10/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan koulukiusattuna yritin hankkia ystäviä, katsottiin kuin halpaa makkaraa, myöhemmällä aikuis iällä, suurimmalla osalla mielenterveys ongelmia, suuttuivat ihan älyttömistä asioista,, enää en jaksa ihmisseuraa,, ihmisseura on rasittavaa, aina pitäisi olla tietynlainen et kelpaa ystäväksi

Nautin nykyään yksinäisyydestä, käyn töissä, siellä ne ihmiskontaktit riittää, muuten vaan luen, olen kännykällä yms

Vierailija
11/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Joskus ystävättömät eivät arvosta muita ihmisiä, tosin eivät myöskään itseään, joten yksin he saavat olla minun puolestani tästä eteenpäinkin. En alkaisi pelastamaan mitään vihamielistä reppanaa.

Tuollaiset haukkumiset ja minä keskeiset ihmiset saa mut olemaan yksin, olette säälittäviä,, ettäkä sen normaaleja kuin muutkaan me "vihamieliset reppanat" :)

Vierailija
12/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihminen joka nauttii hiljaisuudesta ja rauhasta vihamielinen reppana?

Vierailija
13/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "harvalla suomalaisella on ystäviä"? Ystäviä on hyvin monella, mutta he eivät vain mölyä asiasta ystävättömien tapaan. Siitä puhe mistä puute.

Minäkin rakastan olla yksin, mutta rakastan olla myös mieheni ja perheeni kanssa. Mieheni on paras ystäväni ja ihmettelen miksi esimerkiksi tällä palstalla tulee joskus kirjoituksia, että ei ole ystäviä, mutta on kyllä naimisissa jne.

En tajua minäkään, te joilla on mies, lapsia yms niin loukkaavaa sanoa että on yksinäinen

Terveisin oikeasti totaali yksinäinen

Vierailija
14/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on mahtavaa silloin kun se on valinta. Jos se taas muuttuu jatkuvaksi pitkäkestoiseksi tahdosta riippumattomaksi yksinäisyydeksi, niin silloin se voi olla henkisesti musertavaa.

Vierailija
15/15 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsjsbs kirjoitti:

Aikoinaan koulukiusattuna yritin hankkia ystäviä, katsottiin kuin halpaa makkaraa, myöhemmällä aikuis iällä, suurimmalla osalla mielenterveys ongelmia, suuttuivat ihan älyttömistä asioista,, enää en jaksa ihmisseuraa,, ihmisseura on rasittavaa, aina pitäisi olla tietynlainen et kelpaa ystäväksi

Nautin nykyään yksinäisyydestä, käyn töissä, siellä ne ihmiskontaktit riittää, muuten vaan luen, olen kännykällä yms

Mitä kaikkea puuhaat kännykällä ollessasi? Tunnetko itsesi onnelliseksi, kun olet ollut kännykällä vaikka koko illan?

Mietin vain sitä, että olin äsken uuden ystäväni luona aamupäivän ja en koko aamupäivän aikana edes muistanut kännykkääni tai vaikka tätä palstaa. Vietän täällä av:lla liian paljon aikaani, liian paljon pelaan, liian useinkatson sitä kautta telkkaria jne. enkä ole sen jälkeen onnellinen tai tule edes ajatuksesta hyvälle tuulelle. Uuden ystäväni kanssa taas olin parhaimmillani ja sen jälkeen hymyilyttää vieläkin. En ikinä halua luopua ihmisseurasta ja ystävien etsimisestä! Luovun mielummin kännykästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän