Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hirveintä, mitä olet tehnyt?

Vierailija
23.11.2013 |

Mistä olet saanut kamalia tunnontuskia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin exäni juomaan unilääkettäni, jotta sain hänet nukahtamaan ja pääsin tietokoneelle juttelemaan silloiselle kiinnostuksenkohteelleni. ihmishirviö..

Vierailija
42/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekosin päästäni ulkomaille muuton jälkeen ja petin elämäni miestä lukuisien miesten kanssa :( en voi antaa tätä itselleni anteeksi vaikka siitä on melkein 20 v aikaa..tässä samassa 'huumassa' viettelin miehen joka oli kiinnostunut äidistäni. Olen ajanut lukemattomia kertoja kännissä niin että en muista miten olen tullut ravintolasta kotiin. Tässä muutama hirveä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa joka oli huono ja todella riitainen miehen valehtelun ja pettämisen vuoksi. Mies viimeisenä vuotenamme muuttui uhkailevaksi ja ilkeäksi. Ei pitänyt mitään lupauksia, valehteli kaikesta, haukkui ja ilkkui minua ja uhkasi monesti lyödä. Itkin todella usein koska hän oli niin ilkeä ja hän oli silti välinpitämätön ja ilkkui vaikka itkin.

Lopulta pahan riidan jälkeen hän tuli oveni taakse ja jätti minut. Se ei tuntunut pahalta koska tunteeni olivat kaikonneet jo aikoja sitten. En itse lähtenyt suhteesta koska seksi oli mahtavaa, olintavannut hänen kauttaan ihania ihmisiä ja pelkäsin etten löydä enää ketään.

Eron jälkeen mies masentui koska mukamas vielä rakasti ja oli pahoillaan kaikesta pahasta. Hän soitteli ja kertoi kuinka on elämä pilalla koska on helvetisti velkoja(15000€), ei ole ystäviä, ei naisen kosketusta. Hän sanoi että paras olisi jos hän hyppäisi narun jatkoksi.

Yhtenä päivänä paljasti minulle muutaman järkyttävän valheen jotka olivat olleet pimennossa kauan ja jos en olisi saanut tietää niin tulevaisuuteni olisi ollut pilalla. Kysyin että "onko totta!?" Ja heti hän muutti kertomuksiasn lievemmiksi.

Suutuin pahasti koska en voinut uskoa että hän edellefn valehteli. Olin niin vihainen että sanoin kuinka hän saisikin hypätä narun jatkoksi ja kuolla pois.... Enkä koskaan pyytänyt edes anteeksi....

Vierailija
44/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin ex-kumppanilleni että minut on raiskattu.

Miksi?

Koska en kehdannut kertoa, että olin oikeasti pettänyt.

Mies huomasi alakuloisuuteni pettämisen jälkeen ja minun oli pakko kerrottava edes jotain. Päätin sitten sanoa, että minut raiskattiin, sen sijaan että oisin kertonut totuuden. Tunnen itseni hirveäksi ihmiseksi tämän takia.

Vierailija
45/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsin lapseni. Lähdin hermolomalle kotiäitielämästä vajaaksi kolmeksi viikoksi ja jätin palaamatta kotiin. Ennen pitkää etsin töitä toisesta maasta ja aloitin uuden elämän.

Vierailija
46/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuin 15-vuotiaana 19v poikaan, joka ei ollut tippaakaan kiinnostunut minusta "pikkutytöstä". silti flirttaili minulle siinä, missä kaikille muillekin naispuolisille mikä tietysti pahensi tilannetta..

olen nyt 30-vuotias & kaipaan edellleen tätä miestä, minulla on seksifantasioita hänestä & yksi bileissä olettu valokuva jemmassa vintillä.. siinä istun sohvalla parin luokkakaverini kanssa & mies näkyy kuvan reunassa, taisi olla kuskina jollekulle.

olen avoliitossa & tehnyt 3 lasta miehen kanssa jota en rakasta, en pysty.

se, jota rakastan & jonka haluaisin ei ole minun :( !

Vierailija
47/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:37"]

rakastuin 15-vuotiaana 19v poikaan, joka ei ollut tippaakaan kiinnostunut minusta "pikkutytöstä". silti flirttaili minulle siinä, missä kaikille muillekin naispuolisille mikä tietysti pahensi tilannetta..

olen nyt 30-vuotias & kaipaan edellleen tätä miestä, minulla on seksifantasioita hänestä & yksi bileissä olettu valokuva jemmassa vintillä.. siinä istun sohvalla parin luokkakaverini kanssa & mies näkyy kuvan reunassa, taisi olla kuskina jollekulle.

olen avoliitossa & tehnyt 3 lasta miehen kanssa jota en rakasta, en pysty.

se, jota rakastan & jonka haluaisin ei ole minun :( !

[/quote]

Ei tuo ole mitään rakkautta, vaan pelkkään himoon perustuvaa pakkomielteisyyttä.

Vierailija
48/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 03:07"]

laitoin exäni juomaan unilääkettäni, jotta sain hänet nukahtamaan ja pääsin tietokoneelle juttelemaan silloiselle kiinnostuksenkohteelleni. ihmishirviö..

[/quote]

Jos tämä totta niin on kyllä jo aika pelottavaa..

Vierailija
49/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mulla on ollut 3 vuotta kestänyt suhde naimisissa olevaan mieheen. Suhde ei koskaan edennyt varsinaiseen seksiin saakka, mutta oltiin todella rakastuneita.

- mulla on ollut myös lyhyempi suhde toiseenkin naimisissa olevaan mieheen. Hänen kanssa oli seksiäkin. Sittemmin tämän miehen vaimo sai tietää ja he erosivat.

- oon tehnyt abortin

- oon varastellut

- oon sanonut aivan hirveitä asioita mun miehelle joskus vuosia sitten. En sanoisi niitä enää nykyään, muttei niitä vanhoja sanomisia saa sanomattomiksikaan.

- pussailen aina ihmisiä (miehiä ja naisia) humalassa miehen tietämättä. Tämän vuoksi en juo kuin ehkä kerran kahteen vuoteen.

Vierailija
50/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme asiaa:

1) Paljastin entisestä poikaystävästäni humalassa erään tosi henkilökohtaisen asian (joka tosin koski minuakin todella läheisesti) hänen hyvälle ystävälleen. Pitkälti itsekkäistä syistä, kun tämä ystävä syytti minua huonoksi tyttöystäväksi ja sitten vain napsahti. En silti olisi saanut kertoa.

2) Ollessani 13v pikkusiskoni 8v halusi todella todella todella paljon Esmeralda-barbia. Ei saanut sitä synttärilahjaksi, koska äiti ei tiennyt. Lupasin siskolla käyttää kuukausirahani siihen, ja lähdimme ostamaan Esmeraldaa, sisko hyppeli iloisena vieressä. Kaupassa tuli jotenkin pihiksi ja alkoi harmittaa käyttää kaikki kuukauden rahani siskon nukkeen, ja suostuttelin siskon ostamaan kuitenkin sillä rahalla palapelejä, joita tehtäisiin yhdessä. Tämä kaduttaa minua vieläkin. (sai sisko sitten sen Esmeraldan myöhemmin.)

3) Parikymppisenä heilastelin erään kivan miehen kanssa, mutta en osannt rakastua häneen. Vaikka kovasti yritin tykätä, se ei vain onnistunut. Siinä tykkäämisen yrittämisen lomassa tulin jojotelleeksi tuon poijjaan tunteilla. Vaikka ei se ollut tarkoitus, olisin vain niin halunnut tykätä hänestä. 

Vierailija
51/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin hamsterin :( Se on pahinta mitä olen tehnyt tarkoittamatta. Olin silloin lapsi. Aikuisena pettäminen. Siitä syyllisyydestä ei pääse koskaan eroon.

Vierailija
52/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin naapurin tapaan päästää kissansa kuseksimaan ja paskomaan muiden pihoihin ja tapoin kissan.

Vierailija
53/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin exälleni, että hänen pitäisi tappaa itsensä. En olisi ikinä uskonut, että voisin sanoa mitään noin kamalaa.

Vierailija
54/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:45"]

Suhteemme alkuaikoina lyönyt miestäni usein riidan yhteydessä, koska en osannut käsitellä oikein hyvän ystäväni kuolemaa. Tunnen vielä tänäkin päivänä ansaitsevani sen, että mieheni hakkaisi minut kunnolla.

[/quote]

Jos yhtään lohduttaa, muutkin ovat tehneet noin. Esimerkiksi minä. Löin eksääni ja sanoin hänelle ihan hirveitä juttuja, koska hän oli muka loukannut minua. No, erona oli se, että hän ei loukannut minua tahallaan, kun taas minä sanoin ne asiat ihan vain loukatakseni. Lyömisen (läpsäytin häntä rintakehään) hän antoi kyllä anteeksi ja sanoi ymmärtävänsä, mutta sanomiani asioita hän ei kestänyt.

Ennen tuota suhdetta minulle sattui pari ikävää juttua, joita en oikein osannut käsitellä. Nyt minun on vaikea käsitellä sitä miten loukkasin ja satutin häntä. Kriisistä kriisin siis.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
55/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen lyönyt eksääni, sanonut hirveitä asioita hänelle, eronnut hänestä

- Olen tukistanut lastani

- Olen ihastunut vieraaseen mieheen, en kuitenkaan pettänyt

- Olen osittain syypää eroomme

- Koen eroni vuoksi huonoksi itseni, koska tiedän että olisin voinut olla parempi/minun olisi pitänyt olla liittoni pelastamiseksi, Kadun eroni