Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hirveintä, mitä olet tehnyt?

Vierailija
23.11.2013 |

Mistä olet saanut kamalia tunnontuskia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:14"]

Havukoski 1.9.1993. Ne tietää, jotka tietää...

[/quote]

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=15&t=1487&sid=f22fc37bd027debc47e912410b7c8170

[/quote]

No ei ole kyllä tuo juttu :) Tarkoituksella laitoin tuon päivämäärän kokeillakseni, tietääkö joku asiasta. Tietääkseni pääepäilty on kuollut jo vuosia sitten. 

Vierailija
22/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maksullisissa. Ja tekisi mieli mennä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:48"]

Mun miesystävä teki näin: olin vauvan kanssa kotona, asuimme erillämme ja oli yks erikoinen juttu jonka vuoksi päätin soittaa päivällä miehen lankapuhelimeen.

Sieltä vastasi joku nainen ja kysyi kuka minä olen.

Että sellasta.

Kaksonen tosiaan on kaksonen!

[/quote]

Olis mielenkiintoista tietää miten se puhelinkeskustelu sitten meni!

Vierailija
24/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sektiolla syntyneen lapseni adoptioon 7 vuotta sitten. En ymmärrä miten pystyin siihen silloin. Kaikki oli epätodellista ja sekavaa.  En tuntenutkaan lasta kohtaan mitään..se oli pelottava huutava käärö..ei minulla kai ole mitään äidillisiä vaistoja. Silloin olin vasta 18 vuotias..eikä mitään tietoa lapsen isästä. Vain kolme ihmistä tietää minun tehneen sen. En tavallaan kadu sitä, on vain huono omatunto miksen tuntenut niin kuin olisi kuulunut.  Mutta parempi hänen on olla jonkun kanssa joka välittää kuin jonkun joka vain teeskentelisi välittävänsä. Omat vanhempani olivat sellaisia etteivät he välittäneet minusta..

Vierailija
25/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 11:13"]

Nuorena tein virheen. En uskonut että yks mies oikeasti tulee luokseni. Olin ulkomailla.

Kävelin toisen miehen kanssa kun se tuli hakemaan mua...

En vaan uskonut ja luottanut itseeni.

[/quote]

mitä tässä nii hirveetä on? voi jessus..

[/quote]

Siis se mies oli sanonut tulevansa tiettynä päivänä eli meillä oli treffit mutta kuljinkin jo toisen kanssa.

Vierailija
26/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:48"]

Mun miesystävä teki näin: olin vauvan kanssa kotona, asuimme erillämme ja oli yks erikoinen juttu jonka vuoksi päätin soittaa päivällä miehen lankapuhelimeen.

Sieltä vastasi joku nainen ja kysyi kuka minä olen.

Että sellasta.

Kaksonen tosiaan on kaksonen!

[/quote]

Olis mielenkiintoista tietää miten se puhelinkeskustelu sitten meni!

[/quote]

Mä kysyin myös kukas sinä olet...

Vierailija
27/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein syntiä työpaikalla. Ja myös töissä papin kylpyhuoneessa.

Vierailija
28/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistin hirvenpaistia viime syksynä.

Vierailija
29/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:11"]

Annoin sektiolla syntyneen lapseni adoptioon 7 vuotta sitten. En ymmärrä miten pystyin siihen silloin. Kaikki oli epätodellista ja sekavaa.  En tuntenutkaan lasta kohtaan mitään..se oli pelottava huutava käärö..ei minulla kai ole mitään äidillisiä vaistoja. Silloin olin vasta 18 vuotias..eikä mitään tietoa lapsen isästä. Vain kolme ihmistä tietää minun tehneen sen. En tavallaan kadu sitä, on vain huono omatunto miksen tuntenut niin kuin olisi kuulunut.  Mutta parempi hänen on olla jonkun kanssa joka välittää kuin jonkun joka vain teeskentelisi välittävänsä. Omat vanhempani olivat sellaisia etteivät he välittäneet minusta..

[/quote]

<3 ei sinussa ollut mitään vikaa, eivät kaikki heti tunne äidinrakkautta vauvaa kohtaan, ja jos sinusta ei lapsena välitetty niin se varmaan on syynä siihen miksi et vauvaa kohtaan heti tuntenut mitään. teit oikein kun annoit vauvan syntyä, etkä esim.tehnyt aborttia.

Vierailija
30/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:11"]

[/quote]

<3 ei sinussa ollut mitään vikaa, eivät kaikki heti tunne äidinrakkautta vauvaa kohtaan, ja jos sinusta ei lapsena välitetty niin se varmaan on syynä siihen miksi et vauvaa kohtaan heti tuntenut mitään. teit oikein kun annoit vauvan syntyä, etkä esim.tehnyt aborttia.

[/quote]

Kiitos. <3 Olen silti päättänyt etten lisäänny enää koskaan. En varmaan taaskaan tuntisi mitään..eikä se tuntuisi oikealta muutenkaan. Sain siihen jo kerran tilaisuuden josta luovuin. En ansaitse/kaipakaan enää toista ja se on mulle ihan fine. Olen myöskin varma etten olisi pystynyt suojelemaan lastani tältä pahalta maailmalta..on huojentavaa tietää millaisessa hyvässä perheessä hän on. Olen myöskin valmistautunut siihen jos hän aikuisena haluaa etsiä minut käsiinsä.

Vierailija
31/55 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 09:35"]

Kyllästyin naapurin tapaan päästää kissansa kuseksimaan ja paskomaan muiden pihoihin ja tapoin kissan.

[/quote]

Kuvottavaa. Minä pelkäisin itseäni, jos olisin tehnyt jotain tuollaista.

Vierailija
33/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin entisessä suhteessani, vieläpä kahden eri miehen kanssa lyhyen ajan sisällä. Olin suhteessa onneton, kun mies ryyppäsi, ja pettämiseen ajauduin sen takia, mut ei se ole mikään syy. Kadutti, myös pettämiskavereideni omien kumppaneiden takia, olen ihan hirveä ihminen. Onneksi tästä on kohta jo kolme vuotta. Mut ihan sekaisin olin kun asiaa piti salata.

Vierailija
34/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt useita kertoja.... Maksanut taksikyydin luonnossa...

Vierailija
35/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin naapurin tapaan päästää kissansa kuseksimaan ja paskomaan muiden pihoihin ja tapoin kissan.

[/quote]

Tuo nyt on ihan ok, ne joutaakin päästää päiviltä. 

Vierailija
36/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 08:37"]

rakastuin 15-vuotiaana 19v poikaan, joka ei ollut tippaakaan kiinnostunut minusta "pikkutytöstä". silti flirttaili minulle siinä, missä kaikille muillekin naispuolisille mikä tietysti pahensi tilannetta..

olen nyt 30-vuotias & kaipaan edellleen tätä miestä, minulla on seksifantasioita hänestä & yksi bileissä olettu valokuva jemmassa vintillä.. siinä istun sohvalla parin luokkakaverini kanssa & mies näkyy kuvan reunassa, taisi olla kuskina jollekulle.

olen avoliitossa & tehnyt 3 lasta miehen kanssa jota en rakasta, en pysty.

se, jota rakastan & jonka haluaisin ei ole minun :( !

[/quote]

Ei tuo ole mitään rakkautta, vaan pelkkään himoon perustuvaa pakkomielteisyyttä.

[/quote]

Mitenköhän sen himoon perustuvan pakkomielteisyyden, jota ko. henkilö luulee rakkaudeksi saisi loppumaan? Voiko tunteen kohde tehdä jotakin, että tunne loppuisi? t. 16

Vierailija
37/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletkohan minun naapurini...? 

Tiedä, että tyttöni 6v itki monta viikkoa kissansa perään ja vieläkin ikävä on kova.

Olisit tullut ensin juttelemaan niin olisimme voineet sopia asian.

Olet vastenmielinen ihminen.

Vierailija
38/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:00"]

[/quote]

Oletkohan minun naapurini...? 

Tiedä, että tyttöni 6v itki monta viikkoa kissansa perään ja vieläkin ikävä on kova.

Olisit tullut ensin juttelemaan niin olisimme voineet sopia asian.

Olet vastenmielinen ihminen.

[/quote]

joo kukaan muu ei varmaan tapa kissoja kuin juuri sinun naapurisi.

itse kerran olin nuorempana isäni kanssa metsällä ja ammuin huvikseni rusakkoa kaksi kertaa.

Vierailija
39/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
40/55 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hirveän asian, etten voi sitä täällä kertoa.