G: Hirveintä, mitä olet tehnyt?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 23:54"]
tapailen monen vuoden takaista eksää ja hänen nykyinen on raskaana. eksän aloitteesta kylläkin ja jo pitemmän aikaa. aion tehdä lopun tapailusta ja kieltäytyä enää näkemästä.
[/quote]
helvetin lumppu oot kyllä..
Modelleko sen kertoisin? Ja tänne nettimaailmaan ja AV-sivuille ikiajoiksi pyörimään?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 23:54"]
tapailen monen vuoden takaista eksää ja hänen nykyinen on raskaana. eksän aloitteesta kylläkin ja jo pitemmän aikaa. aion tehdä lopun tapailusta ja kieltäytyä enää näkemästä.
[/quote]
helvetin lumppu oot kyllä..
[/quote]
Ja tämä tapauksen mies taas täydellinen pyhimys.. Kuten aina
juu miehethän on syyttömiä... tämäkin mies patologinen valepukki...297
no vaikka mies oli kunnon pukki, niin eksänsä olisi voinut kieltäytyä kun tiesi että eksälle ja nyksällensä oli tulosa lapsi.. hei haloo. tosi aikusta hommaa kyllä molemmilta
näin paljon miehiin voi luottaa. ja kotona kaikki ihan ok.
moni mies pettää varsinkin silloin kun oma puoliso raskaana. eikä koskaan jää kiinni.
Suhteemme alkuaikoina lyönyt miestäni usein riidan yhteydessä, koska en osannut käsitellä oikein hyvän ystäväni kuolemaa. Tunnen vielä tänäkin päivänä ansaitsevani sen, että mieheni hakkaisi minut kunnolla.
Mun miesystävä teki näin: olin vauvan kanssa kotona, asuimme erillämme ja oli yks erikoinen juttu jonka vuoksi päätin soittaa päivällä miehen lankapuhelimeen.
Sieltä vastasi joku nainen ja kysyi kuka minä olen.
Että sellasta.
Kaksonen tosiaan on kaksonen!
varmaan 70% prosenttia ihmisistä pettää, jos olosuhteet sallii eikä riskejä ole.
Pilannut yhden ihmisen elämän ja siinä sivussa vähän muidenkin. Kyseessä nuoruuden rakkaus, joka hiljattain kertoi minulle, että ei ikinä ole lakannut rakastamasta minua eikä minun jälkeeni ole rakastanut ketään toista :-/ On naimisissa ja kahden isä, mutta ei kuulemma ikinä ole sanonut vaimolleen, että rakastaa tätä. Ei kuulemma pysty :-/
Petin ex-miestäni ja lasten isää. Kadun sitä tänä päivänäkin niin että sydämeen sattuu.
Nuorena tein virheen. En uskonut että yks mies oikeasti tulee luokseni. Olin ulkomailla.
Kävelin toisen miehen kanssa kun se tuli hakemaan mua...
En vaan uskonut ja luottanut itseeni.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 11:13"]
Nuorena tein virheen. En uskonut että yks mies oikeasti tulee luokseni. Olin ulkomailla.
Kävelin toisen miehen kanssa kun se tuli hakemaan mua...
En vaan uskonut ja luottanut itseeni.
[/quote]
mitä tässä nii hirveetä on? voi jessus..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:14"]
Havukoski 1.9.1993. Ne tietää, jotka tietää...
[/quote]
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=15&t=1487&sid=f22fc37bd027debc47e912410b7c8170