Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää pestä hiukset, kun ne ovat vielä puhtaat. Miten usein pesette hiukset?

Vierailija
22.09.2020 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä. Liikun joka päivä, treenaan itseni hikeen joten olisi todella ällöttävää jättää pesemättä. Hiukset on pitkät ja paksut, ärsyttää odotella kuivumista mutta ei voi minkään.

Vierailija
42/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Jos on lyhyet hiukset eikä permistä niin kaksi kertaa viikossa pitää pestä. Mutta kun on permistä niin ei tarvi kuin kerran viikossa. En kyllä tiedä miksi pesisin useammin jos hiukset on puhtaat. Minä en tykkää suihkussa käymisestä ylipäätään, mutta pakko käydä joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Mulla on lyhyt poikatukka, joten päivittäinen pesu ei ehdi kuivattaa hiuksia kun ne kumminkin leikataan niin usein. Käytän myös muotoilutuotteita, joten en voi kuvitellakaan meneväni pesemättömillä hiuksilla nukkumaan.

Vierailija
44/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen yleensä kerran viikossa. Samoin kuin jollain aiemmalla kirjoittajalla, niin minulla on hyvin pitkät hiukset, ja ns. pituuksien puolesta ei tarvitsisi pestä vielä silloinkaan, mutta päänahka on eri mieltä.

Vierailija
45/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko ikäni luullut, että hiukset kannattaa pestä muutaman päivän välein tai jopa päivittäin, jos käyttää hiustenhoitotuotteita. Kunnes shamppoo oli kerran shamppoo loppu ja käytin laimennettua Fairyä. Siihen katosi päänahan lievä kutiaminen muutaman päivän välein, kun oli pesun tarpeessa. .. nyt pesen Fairyllä kerran viikossa!

Vierailija
46/61 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen yleensä kerran viikossa. Samoin kuin jollain aiemmalla kirjoittajalla, niin minulla on hyvin pitkät hiukset, ja ns. pituuksien puolesta ei tarvitsisi pestä vielä silloinkaan, mutta päänahka on eri mieltä.

Niin joo, en käytä mitään muotoilutuotteita tms., varmaan se vaikuttaa asiaan.

Vierailija
47/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen joka viikko, vaikka se onkin mälsää.

Samoin. Pesen kerran viikossa enkä myöskään tykkää hiustenpesusta.

Anteeksi mutta en ymmärrä mikä siinä hiustenpesussa on niin inhottavaa? Kastelee hiukset ja hieroo shampoon, huuhtelu ja tarvittaessa hoitoaine. Aikaa menee ehkä 2 minuuttia.

Kuivuamiseen menee useita tunteja ellei hiustenkuivaajaa käytä.

*hiustenkuivainta. T: kielipoliisi

Vierailija
48/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen hiukset vain kun ne on likaiset eli kerran päivässä.

Vierailija
49/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hölmö pitää olla, että pesee puhtaat hiukset? Jossain erityistapauksissa ehkä (ennen matkaa haluaa ettei matkalla tarvitse pestä, tms), mutta noin muuten? Noudattaako joku oikeasti orjallisesti jotain ohjetta että hiukset on pestävä x kertaa viikossa? Sama kun kävisi tankkaamassa auton joka viikko, vaikka ei välttämättä olisikaan ajanut sillä autolla yhtään edellisen tankkauksen jälkeen.

Itse pesen sitten, kun hiukset on likaiset. Eli suurin piirtein kerran viikossa. Jos kastelen hiuksia usein, niin sitten voi mennä melkein parikin viikkoa pesemättä, kun sillä tavalla pysyvät puhtaampina. Se ohje, mikä on joskus nuorena opetettu, että hiukset pitäisi pestä joka päivä, on ihan puppua ja yllättävän sitkeästi iskostuntu monien päähän. Vielä pahempi, joillekin on opetettu että joka päivä. Toki, hiusten rasvoittumisen tahti on kaikilla erilainen, mutta uskon, että aika moni voisi harventaa väliä. Hiukset myös tottuu harvempaan väliin, eli ensimmäisellä kertaa hiukset voi rasvoittua nopeammin, mutta jos sen yli kestää, niin kyllä se siitä. Kaveri joka oli ihan vakuuttunut, että hänen on pakko pestä joka päivä, pesee nykyään 2 kertaa viikossa. Eikä hiukset näytä likaisilta, kuin vasta siinä juuri ennen pesua ihan vähän.

Vierailija
50/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho on hyvin rasvoittuva, niin päänahka on samoin. Siinä ei auta mitkään pesuvälien pidentämiset. Helppohan se on sivusta huudella, kun itsellä ei ole ongelmia.

Vierailija
51/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen noin kolmen päivän välein. Voin pidentää väliä jos hiukset eivät ole likaiset. Ei mitään järkeä pestä silloin. Hätätapauksessa kuivashampoolla saa nopeasti raikastettua hiukset jos aamulla huomaa että oh shit.

Vierailija
52/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta en ymmärrä mikä siinä hiustenpesussa on niin inhottavaa? Kastelee hiukset ja hieroo shampoon, huuhtelu ja tarvittaessa hoitoaine. Aikaa menee ehkä 2 minuuttia.

Kuivain, kuivainta

Kuivaaja, kuivaajaa.

Molemmat oikein t. Pilkunnussija

Vierailija
53/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kuivuaminen oli kielipoliisista ihan ookoo?

Vierailija
54/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset ja föönaan aina, ei ne mene föönaamisesta miksikään.

Vierailija
55/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En föönaa, kuivuvat n. 8h

Oletko niitä, jotka hautovat hiuksiaan pyyhkeen sisällä tuntitolkulla. Ei ole ihme, jos ei kuivu. 

Olen eri vastaaja, mutta mullakin hiusten kuivuminen kestää n. 8-10 tuntia (osittain riippuu vuodenajasta ja muutenkin sisälämpötilasta). Mun hiukset on puolipitkät ja paksuhkot, käsittelemättömät ja sellainen hiuslaatu mikä imee paljon vettä itseensä, mutta haihduttaa huonosti, niin siksi kuivuminen tapahtuu hitaasti. En haudo pyyhkeen sisällä, koska sitten ne olisivat märät vielä seuraavana aamunakin. Itseasiassa silloin onkin, jos olen päässyt pesemään liian myöhään illalla. Fööniä en käytä, koska sitten rasvoittuvat nopeammin, pesuväli on joka toinen tai kolmas päivä.

Joku kertoi, että pesuun menee 2min. No ei mene, vaan jo pelkkään hiusten kastelemiseen saan kulumaan aikaa 5min., koska näitä mun hiuksia on vaikea saada märäksi, sillä ne ovat vähähuokoiset. https://koreina.com/nain-selvitat-hiustesi-huokoisuuden/

Tuolta voi lukea mitä tarkoittaa.

Vierailija
56/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x viikossa.

Vierailija
57/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla on mennyt tunteisiin, kun joku mies peseytyy useammin kuin he.

Todisteet: Kommentin valtava määrä alapeukkuja

Vierailija
58/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ei taida paljon urheilla, jos pesee hiukset kerta viikkoon. Alkakaa urheilla, niin ei tarvitse puhdasta päätä pestä.

Vierailija
59/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka ei taida paljon urheilla, jos pesee hiukset kerta viikkoon. Alkakaa urheilla, niin ei tarvitse puhdasta päätä pestä.

Luuletko, että nämä läskit mammat urheilee? HUUTONAURUA!

Vierailija
60/61 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on persuuksille asti ulottuvat hiukset, pesen su, ti ja to iltoina. Eli 2-2-3 päivää pesuväliä. En käytä hoitoainetta kun joskus ja jouluna, niin shampoo päähän, nopea vaahdotus ja huuhtelu, aikaa ei montaa minuuttia mene. Jos ja kun välipäivinä tulee hikoiltua (voi kyllä, urheilen..), niin tuoreena hiki lähtee onneksi ihan vedelläkin.

En myöskään erityisemmin pidä hiusten pesemisestä/kastelemisesta, mutta yleensä ehtivät kuivumaan aamuun mennessä. Varsinkin talvella vaan tulee suihkussa käynnin jälkeen niin pahuksen kylmä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme