Kenen mielestä Siwa on hyvä kauppa ?
Ne kerrat kun olen siwoissa asioinut ovat olleet lähinnä masentavia.. suppea, einespainotteinen valikoima, nuutuneita tuotteita, kalliit hinnat..
Muitakaan lähikauppoja en rakasta vaikka niitä käytänkin, siwa vain tulee kierrettyä erityisen kaukaa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:07"]Elän minimi eläkkeellä (n. 700e/kk) Hyvin oon aina ruokaa saanu ja rahani säästöönkin laitettua vaikken kahteen vuoteen oo käytännössä muuta kauppaa käyttänyt, ja sauna oluitakin oon joskus saanut ostettua, jotein ei nyt mikään kallis kauppa voi olla, ja mikä parasta, ei tuu tehtyä heräteostoksia niin helposti, kuin isommissa kaupoissa.
[/quote]
Hintavertailussa Siwa hävisi reilusti verrattuna edullisempaan.
Tappio 150 euroa kuussa.
[/quote]
Kuka hullu lähtee 150.n takia ostoksia kanniskelemaan monen kilometrin päästä täysiä ostoskasseja suomen pakkasissa/helteissä?
Siwat ja Valintatalothan omistaa nykyään veroparatiisiin rekisteröity yhtiö. Kannatan mieluummin paikallista K-kauppiasta, jolta jää verorahoja Suomeen.
Jos Siwa olisi ainoa lähikauppani, silloin varmaan tulisi useammin käytyä.
No ei ole. Siellä ei ole kuin metrin mittainen tiski, siinä on vierekkäin 2 lenkkipakettia ja 1 roiskeläppä, 2 mikroateriaa.
Muut kai pakasteita ja pesuaineita ym. kodintavaraa, pilttiä ja vaippaa vissiin. Likaista ja nuhjuista.
En silleen ole ajatellut tarkkaan, käväisen lähinnä postipaketit hakemassa, se on 7 km päässä kuten kaikki muutkin kaupat, joten autolla on joka tapauksessa lähdettävä.
Kyllä toki tiedän että kaupungeissa on ihan kai asiallisellakin valikoimalla olevia siwoja ja valtsuja ainakin, ja joillakin ihan nurkalla, joten ymmärrettävää että joku käyttää.
Siwa oli joskus vielä kauppa josta pystyi ostaa päivän ruoat. Nyt hintataso aivan järkky, liikkeet nuhjuisia ja myyjät tympeitä. Huonoon suuntaan menny.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:07"]Elän minimi eläkkeellä (n. 700e/kk) Hyvin oon aina ruokaa saanu ja rahani säästöönkin laitettua vaikken kahteen vuoteen oo käytännössä muuta kauppaa käyttänyt, ja sauna oluitakin oon joskus saanut ostettua, jotein ei nyt mikään kallis kauppa voi olla, ja mikä parasta, ei tuu tehtyä heräteostoksia niin helposti, kuin isommissa kaupoissa.
[/quote]
Hintavertailussa Siwa hävisi reilusti verrattuna edullisempaan.
Tappio 150 euroa kuussa.