Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen mielestä Siwa on hyvä kauppa ?

Vierailija
23.11.2013 |

Ne kerrat kun olen siwoissa asioinut ovat olleet lähinnä masentavia.. suppea, einespainotteinen valikoima, nuutuneita tuotteita, kalliit hinnat..

Muitakaan lähikauppoja en rakasta vaikka niitä käytänkin, siwa vain tulee kierrettyä erityisen kaukaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:57"]

Siwa on huonoin ketju, toisena tulee Valintatalo.

[/quote]

Ovat muuten samaa konsernia.

Vierailija
22/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse autottomana käyn siwassa koska on lähin ruoka-kauppa, muut kaupat kohtuuttoman kaukana ja julkista liikennettä vain nimeksi.

Itse kyllä pidän paljon siwasta, perus-ruoka tarvikkeet samaa hinta-tasoa kuin esim. k-extra/marketissa, ja todella ystävällinen henkilökunta tässä paikkakuntani siwassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Siwasta. Olin syöpähoitojeni vuoksi todella huonossa kunnossa, joten 300 metrin päässä oleva lähikauppa oli ainoa, jonne jaksoin kävellä. Hyvät hedelmät ja vihannekset, mehut, kiisselit, juustot ja maitotuotteet. Leivät painottuvat vaaleisiin, joten ostin näkkileipää. Ystävällinen ja mukava henkilökunta.

Vierailija
24/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän viimeiseen saakka.

Vierailija
25/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo toisen kerran samaan kyselyyn... :) t. Syöpäläinen

Vierailija
26/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:41"]Itse autottomana käyn siwassa koska on lähin ruoka-kauppa, muut kaupat kohtuuttoman kaukana ja julkista liikennettä vain nimeksi.

Itse kyllä pidän paljon siwasta, perus-ruoka tarvikkeet samaa hinta-tasoa kuin esim. k-extra/marketissa, ja todella ystävällinen henkilökunta tässä paikkakuntani siwassa.

[/quote]

Hah, se sun k-extra on just kalleimpia eli vertailukohde väärä.

Vierailija
27/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis, muuten ihan ok kauppa. Kivat myyjät, ei yleensä tarvitse jonottaa kassalle ja mikä parhainta, ei tarvitse kuunnella ärsyttävää musiikkia/mainoksia!

Vierailija
28/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa on hyväkauppa, ei liian ylellinen, ja mahtavasti ihmisen rakkaudellinen kauppa, vaviskaa sokos ja kesko!

Vierailija
29/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Siwa missä käyn on ollut vuodesta 2008 tappiollista liiketoimintaa, ja hinnat on kyllä ihan tarpeeksi korkealla :D

Mutta käyn kyllä, koska nopea asiointi ja on auki pyhinä.

Tosin minulla on sinne porttikielto niin ei tarvi käydä (en muista miksi, varmaan kännissä jotain sekoillut)

Vierailija
30/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 31!!!!!!!!!!!!! oliko viidennen linjan siwa Kalliossa????

Vierailija
31/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Siwa (ja muut pikkukaupat) on siksi niin kalliita, koska ne on pieniä ja valikoima suppea, niin ihmiset eivät ja siksi pitää korkeita hintoja pitää... Ei pienessä kaupassa se menekki ole samanlainen kuin isossa Cittarissa/Prismassa!

Vierailija
32/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Siwan myyjät ole sen huonompia tai tympääntyneempiä kuin muissakaan ruokakaupoissa. Ihan samanlaisia joka paikassa. Menepä johonkin vaateliikkeeseen, jossa kassalla nätti nainen...kyllä on naama ku norsun *****, eikä palvelusta ole tietoakaan.

Vierailija
33/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siwa reilun sadan metrin päässä kotoa, tulee käytyä useamman kerran viikossa. Perusruokatarvikkeet ostan isosta marketista, mutta siwasta haen täydennystä ja joskus mitä olen unohtanut ostaa isosta kaupasta. Remontin jälkeen valikoima parani, myymälä on siisti ja henkilökunta mukavaa, tosi kiireistä kylläkin. Aukioloaika on hyvä, klo 22:een.

Siwan mainonta on superhauskaa, vähän parodiaa näistä muista "tanssivista" K-kaupan asiakkaista. Siis tykkään-peukut siwalle!

K-kaupan mainonta on muuten tosi kökköä nykyisin. Inhoan puhuvia vihanneksia ja plussaaplussaa-kakaran sössötystä.

Vierailija
34/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:50"]

Siwat ja Valintatalothan omistaa nykyään veroparatiisiin rekisteröity yhtiö. Kannatan mieluummin paikallista K-kauppiasta, jolta jää verorahoja Suomeen.

Jos Siwa olisi ainoa lähikauppani, silloin varmaan tulisi useammin käytyä.

[/quote]

Kesko on pörssiyhtiö ja rahat huitelee ties missä. Jos jossain raha jää suomeen on osuuskauppatoiminta. S-ryhmän raha ei karkaa ulkomaille Siksi käytän lähikauppana Alepaa vaikka Siwa jököttää vieressä. 

Vierailija
35/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumus on toinen luonto. Käytän Siwaa ja Valintataloa silloin kun reiteille sattuu. Oma lähikauppa tällä hetkellä K-market ja siellä käyn nyt useimmin. Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia Siwan kanssa, einespainoitteista joo, no kun töissä syö hyvin, niin mulle tuo on riittänyt oikein hyvin.

Ja eipä tule kauhean vaikeaksi kaupassa käynti miespuolisillekaan, kun valinnanvaraa ei kovin paljon ole, niin ravinnonsaatitarve täyttyy.

Vierailija
36/45 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuhjuinen" kuvaa hyvin siwaa, tuntuu että kaikki myymälät ovat jotenkin vähän epähygieenisiä ja rumia ja neuvostoaikaisia...myyjät on tylyjä ja sellaisia wt-mäisiä..

Vierailija
37/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwat on ankeita ja kalliita. Asuin aiemmin sellaisen yläkerrassa ja tuli välillä käytyä. Erityisesti ärsytti miespuolinen myymäläpäällikkö (sillä oli oikein kyltti rinnassa!) joka teki ilmeisesti vain arkiaamuvuoroja ja ylimaireasti lopetti aina palvelutapahtuman sanomalla "Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen". Aamuisin oli röökillä meidän sisäpihalla jossa oli kaupan takaovi. Myöhemmin tämä Siwa sitten suljettiin varmaankin jatkuvien ryöstöjen takia koska oli tosi vilkas kauppapaikka. Oli varmaan mukavaa niillä ilta ja viikonloppuvuoron naisilla kun nistit uhkailee, liikkeen ainoa miespuolinen oli paikalla vain kun ei tarvinnut olla yksin.

Vierailija
38/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän minimi eläkkeellä (n. 700e/kk) Hyvin oon aina ruokaa saanu ja rahani säästöönkin laitettua vaikken kahteen vuoteen oo käytännössä muuta kauppaa käyttänyt, ja sauna oluitakin oon joskus saanut ostettua, jotein ei nyt mikään kallis kauppa voi olla, ja mikä parasta, ei tuu tehtyä heräteostoksia niin helposti, kuin isommissa kaupoissa.

Vierailija
39/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko ja S-ketjuhan ne hinnat nostaa korkealle, koska kilpailijoita ei ole. Näiden mukana Siwa, Lidl ym joutuvat nostamaan hintoja koska eivät pärjää jättimarkettien rinnalla. Eli turha valittaa korkeista hinnoista jos itse asioi Cittarissa.

Vierailija
40/45 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 neliön Siwoilla on paikkansa kaupan ja kioskin välimuotona, mutta eihän nuo entiset E-kaupat koskaan niin häävejä ole olleet. Ennen kommarit kävivät niissä periaatteen vuoksi, mutta nythän niiden omistus on jossain veroparatiisissa.