Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa mikä minusta voisi tulla isona?

Vierailija
23.11.2013 |

Alan vaihtaminen on mielessä, mutta tarvitsisin hieman apuanne. Millä alalla voisi olla hyötyä lentoemännän ammatista :) se on ainoa mitä osaan kunnolla!

Vähän jeesiä, pliis! Jos olen väärällä palstalla niin mielelläni otan vastaan myös ehdotuksia paraemmasta foorumista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija, jos osaa tarjoilla ja palvella ahtaassa lentokoneessa, niin ei se oikeassa ravintolassa voi ainakaan vaikeampaa olla.

Vierailija
2/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija, jos osaa tarjoilla ja palvella ahtaassa lentokoneessa, niin ei se oikeassa ravintolassa voi ainakaan vaikeampaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein paljon triplavastauksesta! Luulenpa että tarjoilijan taitoni ovat melko onnettomat eikä kukaan ravintola rekrytoisi minua ammattini perusteella. Tarjoilijathan ovat alansa ammattilaisia, minun vahvuuteni ovat muualla.

Haluaisin edelleen ihmisläheistä vuorotyötä, jossa joutuu ehkä käyttämään muitakin kieliä kuin suomea.

Vierailija
5/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hotellin respa?

Vierailija
6/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulaemäntä konferensseissa, messuemäntä?

Vierailija
7/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, huonompaan tuskin vaihdan, olenhan kokopäiväninen työntekijä jonka palkkakin on vuosien jälkeen ihan kohdillaan. 

Vierailija
8/9 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi junaemäntä? Kaverini on tai ainakin oli junaisäntä ja kehui kovasti työn hyviä puolia ja palkkausta! Muistan hyvin, koska itsekin mietin samaa ammattia mutta päädyin muualle.

Vierailija
9/9 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitääkin laittaa muistiin! Mulla ei kyllä ole hygienia- tai anniskelupassia.. En ole tarvinut sellaista koskaan. 

Olisko vielä jotain muita ehdotuksia? Junaemäntiä ei juurikaan haeta, koska paikat täytetään eläkkeelle jäännin tms. vuoksi. VR voisi ehkä olla hyvä työnantaja! Mun haaveenani on aina ollut poliisn ammatti.. oliskohan se vielä mahdollista 40 kynnyksellä? -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän