Ärsyttää ihmiset jotka ovat pintapuolisia eivätkä koskaan kerro mitään todellista itsestään
Kommentit (34)
Mitä helvettiä pitäisi kertoa?
Mulla on jalkasieni joka levinnyt haaroihin
Minua ei ärsytä, vaan enemmänkin säälittää. Tuollainen elämä vaikuttaa erittäin raskaalta ja yksinäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi on kaikki mitä sä pystyt itestäs antamaan niin onnea :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki ihmisestä kuka ei edes tiedosta mitä syvällinen tai todellinen tai aito tarkottaa
Harvassa ne ystävät joille henkilökohtaisia asioita kerrotaan ja ne melkeen tietävät suurimman osan kertomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki ihmisestä kuka ei edes tiedosta mitä syvällinen tai todellinen tai aito tarkottaa
Kerroinhan, myös että kannatan n a t s e ja ja elämäni pyörii lähinnä runkkauksen ympärillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Luulen, että tätä ilmiötä on vaikea tunnistaa, jos itse on juuri tällainen pintapuolinen ihminen. Kysehän on epävarmuudesta ja hauraan egon suojelusta. Muista kyllä juoruillaan ja arvostellaan, mutta omaa itseä ei uskalleta kohdata. Varmaan aika yleistäkin, varsinkin palstalaisten keskuudessa.
Sille on varmaan ihan syynsä miksi sinun kanssasi ei haluta tehdä syvempää tuttavuutta
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä, vaan enemmänkin säälittää. Tuollainen elämä vaikuttaa erittäin raskaalta ja yksinäiseltä.
Just se. Aina on "kaikki hyvin". Mitään syvempää ei osaa jutella, jostain säästä suunnilleen.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä kerro ihmisille että kannatan n a t s e ja
Ai sä vaan kannatat. Mä OON n a t s i!
ps terveisiä persujen puoluetoimistolta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ripuli
Rohkeaa avautumista, arvostan!
eli sulle pitäisi kertoa ainesosia seuraaville juorukierroksille? ehei :D