Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opiskeletko työn ohella,kuinka onnistuu?

Vierailija
23.11.2013 |

entä oletko ottanut opintovapaata ja olet täysipäiväinen opiskelija,miten perheellinen pärjää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen parhaillaan työn ohella,on ollut melko rankkaa. Olen jäämässä opintovapaalle. Työvuosia on kertynyt sen verran,että olen oikeutettu aikuiskoulutustukeen. Työvuosia pitää olla kahdeksan,että sen koulutustuen saa. Käy katsomassa aikuiskoulutusrahaston sivuilta. 

Vierailija
2/2 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii, toisille ei. Ehdottomasti kannattaa kokeilla kuitenkin! Ne, joille se sopii, saavat siitä mielettömästi energiaa ja erilaisen kanavan toteuttaa itseään.Itse koin, että lapsiperheen kotiolemisen kontrastiksi opiskelu on mahtavaa omaa aikaa, itsensä kehittämistä aikuisessa seurassa!

Rankan määritelmä on ihmisillä erilainen. Iltaisin kun muut katsovat televisiota, minä teen läksyjä :) Kuka tykkää mistäkin. Minusta oli mahtavaa tehdä jotain "järkevää" iltaisin teetä juodessa, enkä pitänyt sitä rankkana. Toki se vaatii paljon työtä, suunnitelmallisuutta ja itsekuria, mutta niiden ominaisuuksien harjoittelu tekee kenelle tahansa yleensä hyvää.

Minulla on ihana, haastava kokopäivätyö ja neljän vuoden ammattikorkeakoulututkinto valmistuu tänä jouluna sen ohella. Kotona 3 lasta (8v ja 7v pojat & 5v tyttö) jotka harrastavat paljon (jääkiekko/futis/baletti).

Tukea en saanut (enkä hakenutkaan), työstä en halunnut olla poissa, sillä ihan hyvin ehtii iltaisinkin opiskella kun suunnittelee etukäteen tekemisensä ja pitää niistä kiinni. Päätät mitä teet, miten sen teet ja sitten toteutat.

Muista muistuttaa säännöllisesti itseäsi siitä, miten hyvä ja ahkera olet. Lopussa olo on kuin synnytyksen jälkeen, ja sitä parempaa ei olekaan.

Väsynyt, ylpeä ja onnellinen <3

Tsemppiä opiskeluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla