Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

154 cm nainen liian lyhyt

Vierailija
23.11.2013 |

Minkä pituinen nainen on liian lyhyt? Jos 154 cm pituinen hoikka nainen lähtee tansseihin, niin voiko mennä balleriinakengissä vai pitääkö laittaa 10 cm korot, että kukaan tulis hakemaan tanssiin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olemiesopen yksikään mies vielä liian lyhyeksi maininnut minua 155 senttistä naista. Päinvastoin, huomiota saan riittämiin. Ei se pituus ratkaise!

Vierailija
22/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:06"]

Pieni ja siro on monien miesten mieleen, pistät semmoiset kengät kuin tykkäät ja vientiä on varmasti. Olen 166 cm ja koen ison osan miehistä itselleni liian lyhyiksi, minusta ihanteellinen pituusero on 15-20 cm niin voi käyttää sellaisia kenkiä kuin haluaa. Mielestäni hyvin lyhyelle naiselle eivät edes älyttömän korkeat korot sovi, ovat suhteessa korkeammat kuin pitkällä naisella. Sellainen pieni korko näyttää varmasti parhaalta, kun olet tansseihin pukeutunut muutenkin vähän kivemmin, mutta pääasia että itse viihdyt kengissäsi.

[/quote]

Yhdyn tähän täysin. Itse kun katson itseäni kokovartalo peilistä, näen itsen parhaimman näköisenä juuri tuollaissa 3-5 cm koroissa. Mulla oli juhlakenkiä ostaessa rehellinen makutuomari, 19-v poika, jolle ostettiin kengät samalla reissulla. Hän heti tyrmäsi kaikki korkeakorkoiset kengät ja sanoi suoraan, että tuollaiset sopii paremmin vähän pitemmille. Tämän tyyppiset oli mihin päädyin, tosin omani on nätimmät, mutta en löydä samanlaisia netistä. Mutta korko ja muoto on tänne päin: http://www.ellos.fi/taillissime/kengat/421071?N=1z141poZ1z141x4Z1z141o7&Nao=19&Ns=RankValue2|1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole liian lyhyt..minulla on aikuinen noin samanpituinen sukulainen ja voin sanoa että vienti on todella hurjaa, tosin on muutenkin iloinen ja söötti kurvikas nuori nainen. Erityiseti näyttää innostavan sellasia rotevia komeita miehiä, hauska seurata.. nimittäin liikun hänen kanssaan silloin tällöin ihan arkisilla asioilla ja huomattu on! Aloittaja olet onnekas!

Vierailija
24/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:02"]

Siis liian lyhyt mihin?

[/quote]

154 cm pitkä on liian lyhyt ainakin lentäjäksi, lentoemännäksi, poliisiksi, malliksi ja missiksi.

Vierailija
25/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö 11v on 156cm pitkä ja on ihan pikkulapsen/kääpiön kokoinen. Huh jos jäisi sellaiseksi... Kengän koko 38 on mielestäni hänellä varsin pieni, että eikähän sekin vielä kasva aikuisen jalaksi.

Vierailija
26/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on liian lyhyt joka murehtii pituuttaan. Tämäkin on sellainen ominaisuus, mihin pituuskasvun loputtua ei voi vaikuttaa, joten se pitää oppia hyväksymään!

Itse olen 153cm pitkä ja varsin ylpeä pituudestani. En haluaisi olla senttiäkään pidempi! Käytän korkkareita joka päivä, ihan puhtaasti sen takia, koska rakastan niitä ja ne sopivat asialliseen tyyliini :)

Vierailija
27/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:43"]

Mun tyttö 11v on 156cm pitkä ja on ihan pikkulapsen/kääpiön kokoinen. Huh jos jäisi sellaiseksi... Kengän koko 38 on mielestäni hänellä varsin pieni, että eikähän sekin vielä kasva aikuisen jalaksi.

[/quote]

Tuon kokoinen LAPSI näyttää aivan erilaiselta, kuin saman pituinen NAINEN. Kääpiöistä puheenollen, taidat itse olla varsinainen älykääpiö.

Vierailija
28/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tulit nyt kyllä väärään keskusteluun pönkittämään itsetuntoasi.

Vierailija
29/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina myös ajatellut noin että ei naisen tarvitse pitkä olla "kelvatakseen" miehille. Mutta kun olen nettideittaillut viime aikoina, niin olen valitettavasti usealtakin saanut palautetta lyhyydestäni. Olen 161-senttinen. Eli "tyypillinen suomalainen persjalkainen" kuulemma. Kai se sitten monellekin miehelle on ongelma ettei ole missi/mallimittainen pituudeltaan.

Vierailija
30/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon keskimittanen ja mä oon taas ajatellu että llyhyet voi vapaasti käyttää korkeitaa korkoja kun eivät niilläkään ole hirveen pitkiä, tosin ei kyllä siis oo omakohtasta kokemusta asiasta- musta t u n t u u että mä olisin jos käyttäisin

Vierailija
31/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:03"]

Minä olen aina myös ajatellut noin että ei naisen tarvitse pitkä olla "kelvatakseen" miehille. Mutta kun olen nettideittaillut viime aikoina, niin olen valitettavasti usealtakin saanut palautetta lyhyydestäni. Olen 161-senttinen. Eli "tyypillinen suomalainen persjalkainen" kuulemma. Kai se sitten monellekin miehelle on ongelma ettei ole missi/mallimittainen pituudeltaan.

[/quote]

Ihan uskomatonta jos on näin. Olen aina ajatellut, että mies ei voi olla liian pitkä tai nainen liian lyhyt.

Vierailija
32/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:56"]

[/quote]

[/quote]

Tapithan täällä yrittää päteä ja paikata itsetuntoaan ihmisten vakuutteluilla, että kyllä lyhyt kelpaa muuhunkin kuin vaakamamboon

Vierailija
33/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:56"]

[/quote]

[/quote]

Tapithan täällä yrittää päteä ja paikata itsetuntoaan ihmisten vakuutteluilla, että kyllä lyhyt kelpaa muuhunkin kuin vaakamamboon

[/quote]

:) Minulla itsellänikin on mittaa huomattavat 157cm, enkä ole kyllä ikinä kokenut huonommuutta, saati ongelmaa miesten kanssa pituuteni takia. Enkä kyllä työelämässäkään. 

Muuten ne nettideittimiehet...niistä suurin osahan on oikeita "palkintoja" itse :) 

Vierailija
34/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin minulla jalat maahan ylettää.

Jos joku tuntee itsensä paremmaksi siksi kun on pitempi, antaa tuntea. Jotain sitä jokainen tarvitsee itsetuntonsa kohottamiseksi ja jos pituus on ainoa millä voi sen tehdä, se sallittakoon. Ei siinä mitään, joissain tilanteissa olisi kiva olla pitempikin, lähinnä kyse on siitä, että joskus joutui kaupoissa korottamaan, kun ei sitä apujakkaraa aina löydy. Mutta ei pätemisen takia. Mulla on joskus kyllä tullut vastaan sitä, että kohdellaan lapsena, koska olen pieni. Mutta tähän on syyllistynyt ainoastaan jotkut naiset, sellaiset, jotka yleensä eivät ole olleet kovin välkkyjä. 

Vierailija
35/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHA, liian lyhyt??

No ei todellakaan. Lyhyet naiset on halutuimpia. Ja se on fakta. Ei tule olemaan pulaa hakijoista.

Alle 160cm.pituiset,hoikat ja täysi--ikäiset naiset on ihanan näköisiä."Päätöksestäni et voi valittaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi