Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

154 cm nainen liian lyhyt

Vierailija
23.11.2013 |

Minkä pituinen nainen on liian lyhyt? Jos 154 cm pituinen hoikka nainen lähtee tansseihin, niin voiko mennä balleriinakengissä vai pitääkö laittaa 10 cm korot, että kukaan tulis hakemaan tanssiin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas.. kuka tuommosta nyt ees miettii? Ei kai aikuinen ihminen kummiskaan?

Vierailija
2/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lyhyt ja kannattaa laittaa korkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:40"]

Minkä pituinen nainen on liian lyhyt? Jos 154 cm pituinen hoikka nainen lähtee tansseihin, niin voiko mennä balleriinakengissä vai pitääkö laittaa 10 cm korot, että kukaan tulis hakemaan tanssiin?

[/quote]

Kokeile. Ota molemmat popot mukaan ja vaihtele niitä ja näet, kummalla käy flaksi.

Voi itku näitä idiootteja.

T. 152 senttiä pitkä.

Vierailija
4/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa nyt kyllä 13-vuotiaalta tyttöseltä joka on menossa ekaa kertaa koulun diskoon, haha! 

Vierailija
5/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin lyhyillä naisilla on komplexi pituudestaan :(

Vierailija
6/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. laita ne kengät missä olo on sinulle omin ja mukavin 

t. 5

Vierailija
7/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 150 cm ja kengännumero 33. Tarkoittaa sitä, että 10 cm korkoja ei edes saa ilman jotain järkkyä korokepohjaa. Monet ei taida tajuta sitäkään, että pienikokoisten kenkiä ei tuosta vaan löydy ja ne mitkä löytyy, maksavat aika hemmetisti.

No, minulla on parit korkkarit, mutta tykkään matalista jalkineista. Jos se jotain naurattaa tai ärsyttää - tai jotain miestä estää minuun tutustumasta - niin siitä vaan.

/valituksen loppu

Vierailija
8/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:45"]

joillakin lyhyillä naisilla on komplexi pituudestaan :(

[/quote]

Kyllä kai, kun siitä kaikki kiusasivat ja opettajista oli vaan jännää, millaisia haukkumanimiä minusta keksittiin. Äidinkielentunnilla ihasteltiin suomen kielen vivahteihkuutta minun kustannuksellani.

(8)

Vierailija
9/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA, liian lyhyt??

No ei todellakaan. Lyhyet naiset on halutuimpia. Ja se on fakta. Ei tule olemaan pulaa hakijoista.

Vierailija
10/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt mihin? Huippukoripalloilijaksi ehkä. Itse olen 153cm pitkä, 43-vuotias, enkä ole koskaan joutunut jäämään mistään paitsi pituuteni takia. Älkää vaan opettako lapsillenne mitään pään sisäisiä pituusrajoitteita, on tämä sitten lyhyt tai pitkä.

Vierailija
11/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pienuus on piekmminkin vaan plussaa, naiissta puhuttaessa. Taskuvenukset viehättää useita miehiä. ;) Mut jos sä kuljet anteekspyydellen ja epävarmana niin on aivan sama kuinka pitkä/pätkä olet. Itsevarmuus tekee ihmeitä ja iloinen asenne.

Vierailija
12/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut koskaan, ole ylpeä siroudesta ja pienuudestasi :)

Laita korkkarit jos tahdot :)

Vierailija
13/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:50"]

Minä olen 150 cm ja kengännumero 33. Tarkoittaa sitä, että 10 cm korkoja ei edes saa ilman jotain järkkyä korokepohjaa. Monet ei taida tajuta sitäkään, että pienikokoisten kenkiä ei tuosta vaan löydy ja ne mitkä löytyy, maksavat aika hemmetisti.

No, minulla on parit korkkarit, mutta tykkään matalista jalkineista. Jos se jotain naurattaa tai ärsyttää - tai jotain miestä estää minuun tutustumasta - niin siitä vaan.

/valituksen loppu

[/quote]

Marjoxs nettikaupasta saa korkeita pieniä kenkiä. Tosin harvoin jaksan korkeita korkoja pitää, kun ei ole kovin mukavat.

Terv. 153 cm nainen, kenkä 32.

Vierailija
14/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 187/90 mies ja kumppani on 158/49 ja hyvin meillä menee. Eikä ole rusentunut alle vaan haluaa aina minut lopuksi päälle. Käyttää tavallisia pikkuisella korolla varustettuja kävelykenkiä mutta on iloinen kun voi joskus laittaa 15 cm korolla ja 5 cm korokepohjalla varustetut punaiset korkkarit jalkaan. Ei tosin tanssi niillä vaan sellaisilla 5-7 cm koroilla.

Vierailija
15/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään 150-160cm pitkistä naisista, vaikka olen 191cm. Lyhyen naisen on paljon helpompi saada mies itselleen, kuin pitkän. 

Vierailija
16/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liian lyhyt mihin?

Vierailija
17/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä, jos minua 7 cm lyhyempi nainen on liian lyhyt! Omat partnerit ovat olleet samanpituisista kuin itse yli 40 cm pidempiin. Ja taskuvenukset ovat tosi seksikkäitä, siinä missä ryhdikkäät pitkät naiset.

Vierailija
18/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja siro on monien miesten mieleen, pistät semmoiset kengät kuin tykkäät ja vientiä on varmasti. Olen 166 cm ja koen ison osan miehistä itselleni liian lyhyiksi, minusta ihanteellinen pituusero on 15-20 cm niin voi käyttää sellaisia kenkiä kuin haluaa. Mielestäni hyvin lyhyelle naiselle eivät edes älyttömän korkeat korot sovi, ovat suhteessa korkeammat kuin pitkällä naisella. Sellainen pieni korko näyttää varmasti parhaalta, kun olet tansseihin pukeutunut muutenkin vähän kivemmin, mutta pääasia että itse viihdyt kengissäsi.

Vierailija
19/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vasemman korvani 154cm pitkästä naisesta :P

Vierailija
20/35 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 155 cm ja mulla on useita suunnilleen itseni kokoista kaveria tai tuttua, pari jopa itseäni pienempää. Kaikilla on avio- tai avopuoliso tai poikaystävä.