lapselle tabletti,kokemuksia? kehu
ja hauku.7 vuotiaalle mietin,br myy jotakin lastenversioita,kokemuksia siitä?
Kommentit (24)
Itselläni on kokemusta tästä Samsung Galaxy Tab 3 7" . Lapseni on halunnut tablettia jo 7 vuotiaasta asti, ja nyt kun täytti 10, päätin antaa sen syntymäpäivälahjaksi, koska ekat kympit täytty. Tyttö on opettanut minua käyttämään tablettia, kun oma äly ei ihan riitä näihin älylaitteisiin. Puhelimenikin on ihan perus vanha malli, ei mikään kosketusnäytöllinen. Tyttö omistaa 6 tuumaisen Lumian, ja pitää siitä kovasti. Tabletti on kätevä vehe. sen saa matkalle paremmin kuin minkään ison läppärin. Aluksi ajattelin että tabletit ovat pelkkää romua, ja ajattelin ostaa läppärin. Pääsin sitten kerran kaverillani testaamaan iPadia, ja tajusin että kätevämpihän se on. Nykyään tytöllä on tabletti aina mukana. Isänsä asuu lapissa, niin tyttö käy siellä aina lomilla, ja tabletti on ensimmäinen pakattu tavara ;D . Kyllä se huödyllinen on niin kauvan kun on alle 200€. Tytön kaveri omistaa yli 300 iPadin, ja sitten haukkuu lapseni tablettia. Kannattaa hankkia vähän halvempi eli noin 150€ niin ei mene kehuskeluksi. Tytön kaveri ei tee tabletilla lähes mitään, ylpeilee vain. On siinäkin!
Meillä ollut Kurio-merkkinen tabletti lapsilla, loistava kun siihen pystyy laittamaan kaikkia rajoituksia! Täällä ainakin on joku pieni vertailu eri tableteista ja tietoa tuosta kuriosta: http://www.lelukaupat.fi/lasten-tabletit/
Älä osta tablettia!!! Siitä lähti meidän perheen jatkuva kinuaminen ja mulla on tylsää valitus. Ihan hirveän homman olen joutunut tehdä, että oikeat lelut ja ulkoilu taas kiinnostaa. Kyllähän Se tabletti hyvä hoitotäti on ja ihan opettavaisia pelejä voi myös pelata, mutta ruutuaika täyttyy helposti ja nopeasti. Meillä joku androidi tabletti.
Itse tuli nyt tilattua se kurio 7s tabletti lapsille jouluksi kun niib hyvään hintaan sai meillä siis tulee 10v ja 6v pojille käyttöön