Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö maskia myös ollessanne kotona?

Vierailija
22.09.2020 |

Uudessa maskisuosituksessa maskia pitää käyttää myös kotona: https://yle.fi/uutiset/3-11557893

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo keväästä asti. Ei ole mahdollisuutta etätyöhön, ja puoliso riskiryhmää. Ainoastaan syödessä ja juodessa otan pois ja syön eri huoneessa kuin puoliso. Ruokailun jälkeen tila tuuletetaan hyvin ja pyyhin pinnat pesuaineen kanssa. Olen myös tämän takia joutunut siirtymään vierashuoneeseen nukkumaan.

Vierailija
2/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt jo keväästä asti. Ei ole mahdollisuutta etätyöhön, ja puoliso riskiryhmää. Ainoastaan syödessä ja juodessa otan pois ja syön eri huoneessa kuin puoliso. Ruokailun jälkeen tila tuuletetaan hyvin ja pyyhin pinnat pesuaineen kanssa. Olen myös tämän takia joutunut siirtymään vierashuoneeseen nukkumaan.

Meillä on päädytty samaan ratkaisuun. Minua on jopa uhattu potkuilla jos "tahallani" altistun koronalle. Siksi meillä pyritään välttämään kotona kaikkea kanssakäymistä muiden perheen jäsenten kanssa. Syömme kaikki omat ruokamme eri huoneissa. Lapset ovat sanoneet että tämä on ollut heille erittäin rankkaa kun pitää eristäytyä omiin huoneisiin ja sieltä ei saa poistua kuin kouluun ja vessaan mutta oman työpaikkani takia näin on valitettavasti tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuosta linkkaamastasi jutusta löytänyt mainintaa, että maskia pitäisi kotona käyttää.

Vierailija
4/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Vorhees maskia joo.

Vierailija
6/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tuosta linkkaamastasi jutusta löytänyt mainintaa, että maskia pitäisi kotona käyttää.

Anteeksi, unohdin kokonaan ettei kaikki asu sisätiloissa vaan osa teistä kodittomista nukkuu yöt taivasalla. Pahoitteluni siitä.

Vierailija
7/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, unohdin kokonaan ettei kaikki asu sisätiloissa vaan osa teistä kodittomista nukkuu yöt taivasalla. Pahoitteluni siitä.

Asutko sinä kauppakeskuksessa vai koulussa?

Vierailija
8/8 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko sinä kauppakeskuksessa vai koulussa?

Lasketko omakotitalon ulkotilaksi?