Toivottavasti Facebookille ei anneta periksi, sulkekoot rauhassa!
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e37282ad-ced9-4628-9795-cd79f44a…
On jo muutenkin ollut oikeudessa tietojen luovuttamisen takia jonnekin, minne ei ilmeisesti pitäisi.
Luottavat että pystyvät varmasti kiristämään eurooppalaisten tiedot jenkeille. Minun puolesta, Facebook, pitäkää tunkkinne. Toivon todella että tietojen kiristykseen ei suostuta. Siinäpähän sulkevat. Vähemmän käyttäjiä heille. FB alkaa muutenkin olla jo menneen talven lumia.
Kommentit (5)
Hyst, tai D. Trump suuttuu meille ja silloin meille käy huonosti
ja "varoittaa EU:n menneen liian pitkälle" Ahaa, pörssiyhtiökö se nykyään saa sanella politiikankin?
ap
Yleensähän facebookia vastustaa äänekkäästi ne jotka pelkäävät jäävänsä jostain paitsi kun eivät itse ole siellä. Ap ilmeisesti tällainen.
Kyse siis FOMO ilmiöstä, fear of missing out. Siksi usein vastustetaan äänekkäästi eri sosiaalisia medioita ja tehdään selväksi ettei itse olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän facebookia vastustaa äänekkäästi ne jotka pelkäävät jäävänsä jostain paitsi kun eivät itse ole siellä. Ap ilmeisesti tällainen.
Kyse siis FOMO ilmiöstä, fear of missing out. Siksi usein vastustetaan äänekkäästi eri sosiaalisia medioita ja tehdään selväksi ettei itse olla siellä.
Ei pidä paikkaansa, olen Facebookissa mutta minulle tässä on kyse isommasta asiasta kuin Minun Someverkostostani.
Ap
Ehdottoman samaa mieltä! Eurooppalaisten yksityisyys on tärkeämpää