Mistä sen Ikea-sisustuksen tunnistaa?
Mistä huomaat jollekin kylään mennessä, että ”ahaa, nyt on taidettu käydä Ikeassa”?
Kommentit (14)
Siitä, että siellä on ne samat kalusteet kuin Ikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että siellä on ne samat kalusteet kuin Ikeassa?
🤯
Siitä, että kaikessa on painorajat. Kaverillani oli tietokonepöytä ikeasta, jossa oli mukana lappu, että kestää max 8 kiloa. Sohvassa luki, että kestää max 100 kiloa. Kahden hengen sohva...
jos ei ole lappuja näkyvillä, niin sitten siitä, että sohvien ja nojatuolien kankaat rypistyvät helposti, eli käytännössä ovat aina rypyssä. Kirjahyllyn hyllyt ovat notkollaan ja kaikki on kiinnitetty pulteilla seinään (koska mikään ikean tuote ei taida pysyä pystyssä olman seinäkiinnikeitä).
ikeasta löytyy tietysti täyspuisiakin tuotteita, mutta sitten niiden mallit ovat tyyliä mökki 1980-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Kallax
Toi tai se aiempi malli on joka kodissa.
Itse hävitän juuri viimeistä ja mies pitää siitä kiinni kaikin voimin. Eiku onhan meillä toinenkin vielä ikkunan alla penkkinä. Ei niistä pääse eroon, ne lisääntyy öisin ja piiloutuu tavaroiden alle. Apua!
Sen tunnistavat ne, jotka itse käyvät Ikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Sen tunnistavat ne, jotka itse käyvät Ikeassa.
Ei tarvitse edes käydä Ikeassa itse, vaan jos huomaat sen sman sohvapöydän, lipaston ja lampun noin joka kolmannessa kodissa missä käyt, niin todennäköisesti se on Ikeasta.
Onko määritelty kuinka monta prosenttia kalusteista pitää olla Ikeasta jotta sisustus on IKEA? Vai riittääkö yksikin Kallax? (Meillä sitä vanhempaa mallia yksi 4x4 vaatehuoneessa piilossa, on niin kätevä...)
Vierailija kirjoitti:
Onko määritelty kuinka monta prosenttia kalusteista pitää olla Ikeasta jotta sisustus on IKEA? Vai riittääkö yksikin Kallax? (Meillä sitä vanhempaa mallia yksi 4x4 vaatehuoneessa piilossa, on niin kätevä...)
Vähintään 40% näkyvistä tavaroista pitää olla Ikeaa. Volyymissa, ei kappaleissa, eli jos sohva ja kirjahylly on Ikeaa, niin ei voi voittaa enää.
Rakastan Ikeaa. Sohva ja kirjahullu pitäisi vielä vaihtaa Ikeaan.
Paskoista huonekaluista - yleensä ensimmäisenä.
Meillä ei ole nyt olkkarissa kuin kaksi Ikeaa, lapsen tietokonepöytä, joka on väliaikainen ratkaisu ja yksi kallax. Onneksi makkari on sentään kokonaan ikeasta.
En tiedä