Ottaisitko mieluummin marsun vai mersun?
Kummastakaan et saisi luopua sen otettuasi, ja siitä täytyisi pitää huolta seuraavat viisi vuotta.
Kommentit (16)
Mulla ei ole ajokorttia, mutta toisaalta en pidä eläimistä. Mersun kuitenkin, kaipa kuskin saisin jostain.
itse ottaisin mersun, kissani todennäköisesti marsun
Marsun. Ei ole rahaa auton ylläpitokuluihin. Sitä paitsi marsut ovat kivoja eläimiä.
Mitä tuo "pitää huolta" tarkoittaa? Saanko esim. pitää Mersun jossain parkissa viisi vuotta koskematta siihen? Jos saan, niin otan sen, koska auton voi myydä kalliimmalla kuin marsun.
Mieheni ottaisi mersun, koska pitää autoista. Minä ottaisin persun, sillä niiden kanssa on kiva väitellä. Lapsi varmaan haluaisi.marsun, kun tykkää eläimistä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:23"]
Mitä tuo "pitää huolta" tarkoittaa? Saanko esim. pitää Mersun jossain parkissa viisi vuotta koskematta siihen? Jos saan, niin otan sen, koska auton voi myydä kalliimmalla kuin marsun.
[/quote]
Ei saa myydä tietenkään, mutta viiden vuoden jälkeen voit luopua siitä ilman eri maksua. -ap
Marsun. Olen ikuisesti Audimies.
(Olen kyllä nainen, mutta Audimiehenä eläminen on elämäntapa).
Tyttärellä on jo kaksi marsua. Lisäksi on jo kolme hyvää autoa, joista yksi paljon parempi kuin keskiverto mersu. Ehkä Vianon voisin ottaa, jos vastaavasta volkkarista voisi luopua samalla.
Mersun, vaikkei itsellä ole ajokorttia. Mutta reissataan paljon, se että lemmikille pitäisi jatkuvasti olla hommaamassa hoitajaa rasittaisi + mies on monille karvaisille eläimille lievästi allerginen (=ei niin että ei niitä kestäisi ollenkana, mutta saa iho-oireita ja kissoista hengitysoireitakin välillä jos on pidempään läheisemmässä kontaktissa).
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:14"]
Kummastakaan et saisi luopua sen otettuasi, ja siitä täytyisi pitää huolta seuraavat viisi vuotta.
[/quote]
Ei ole edes ajokorttia,joten noista ottaisin varmaan marsun.Tosin kissa luultavasti söisi sen.
Mersun. Inhoan jyrsijöitä.