Mä odotan kauhulla koska mies
eka kerran ehdottaa isänpäiväseksiä illalla....ällöttääällöttääällöttää.En jaksais, olen flunssassa ja pää räjähtämäisillään...kai se siitäkin vetää palkokasvin nenäänsä ja alkaa mykkäkoulun...
Kommentit (6)
Ihan oikeasti... päätit siis jo, ettet halua? Koita ajatella niin, että mies voi antaa sulle, tehdä jotain ihanaa jolla tautikin unohtuu. Ajattele kiihottavia juttuja ja iltanne voikin olla upea ja ihana, ja saatatte nukahtaa kainaloikkain uudelleen rakastuneina.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:26"]
Ihan oikeasti... päätit siis jo, ettet halua? Koita ajatella niin, että mies voi antaa sulle, tehdä jotain ihanaa jolla tautikin unohtuu. Ajattele kiihottavia juttuja ja iltanne voikin olla upea ja ihana, ja saatatte nukahtaa kainaloikkain uudelleen rakastuneina.
[/quote]
Jaa, että kun on nenä ja koko pää ihan tukossa niin seksi on tajunnanräjäyttävää? Jooh...
Et voi sitten suoraan sanoa että nyt ei huvita koska olet sairas ja palataan asiaan kun olet taas terve? Vaikee elämä...
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:26"]
[/quote]
Jaa, että kun on nenä ja koko pää ihan tukossa niin seksi on tajunnanräjäyttävää? Jooh...
[/quote] kyllä voi olla. Itse kroonisesta kivusta kärsivänä olen huomannut hyvän seksin auttavan kipuun
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 11:48"]
Sano miehellesi ettet jaksa normipanoa flunssan takia, ja hoida miehesi liukkarin kanssa käsin. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää.
[/quote]Helpommalla pääsee kun antaa miehen panna, vaikka sitten sen liukkarin avulla. Paljon raskaampaahan tuollainen kädellä vatkaaminen on.
Sano miehellesi ettet jaksa normipanoa flunssan takia, ja hoida miehesi liukkarin kanssa käsin. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää.