30-40-vuotias nainen: kuinka paljon vartalosi on muuttunut
siitä, kun olit parikymppinen? Onko sinulla mielestäsi hyvä kroppa?
Kommentit (69)
On mulla hyvä kroppa, parempi kuin nuorena. Olen myös fyysisesti paljon vahvempi nyt, jaksan mitä vain. Tissit on isommat nyt, mä olin aina pienirintainen. Nyt on vihdoin kunnon tissit. Luulin jo että en ikinä saa tissejä, mutta tulihan ne. Ikä 39, ei lapsia eli ei mitään imetyksellä ja raskaudella pilattuja kohtia.
38v saakka samat mitat kuin 16v:nä 164/52.
Vielä 3 lapsen jälkeenkin yhtä siro ja hoikka. Vatsassa pieni kaarre raskauksista. Yli kolmikymppisenä luultiin lasteni teinisiskoksi.
Olin 38v kun rakensimme talon ja tein fyysisesti raskaita hommia vuoden. En ole ikinä ollut niin lihaksikas - habakin niin muhkea että jakut kiristivät hihoista😅 Painoa tuli 8kg eli hoikasta normaaliksi.
Sain 4. lapsen 41v:nä ja painoa tuli em +2 kg lisää. Vartalon malli pehmeni. Edelleenkin normaalupainoinen.
35-45v kauneimmillani
Vatsa lievästi "roikkuu". Ei tullut raskaudesta vaan väliaikaisesta hyvin lievästä ylipäinosta. Iho kuiva ja näppyinen. Kiloja ehkä pari kolme enemmän kuin nuorena. Hoikka olen edelleen. Tissit suht kiinteät kuitenkin roikkuvat verrattuna ennen imetystä oleviin jotka oli paras puoli minussa.
Kroppa ennen koronaa ja koronan jälkeen. Muutamassa vuodessa on tullut kiloja jokunen, ei mitään vakavaa. Suonikohjut on aika kauheat ja reisissä löllykkää. Naama on pysynyt nuorekkaana ja imartelevat vaatteet päällä voi näyttää ihan kivalta.
Ennen lapsia ei paljonkaan. Niiden jälkeen erkauma. Vatsa näyttää nyt pallomaiselta.
Eihän tuon ikäisenä kroppa ole vielä muuttunut. Olisit kysynyt viisikymppisiltä.
Parempi kuin parikymppisenä. Silloin ei kiinnostanut pitää huolta itsestään.
Mulla alkoi muuttua vasta 40 +