Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-Suomen siitepölyallergiset! Vieläkö on oireita?

Vierailija
22.09.2020 |

Itse aivastelen sarjana, silmät vuotaa, vähän yskittää. Ei ole flunssaa, eikä siis todennäköisesti koronaakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aivastelua tulee, mutta ei niin rajusti kuin kesällä, eikä minullakaan ole flunssa tai korona. Kyse kuulemma sienien siitepölystä tmv. näin syksyllä. Ensimmäinen kerta itselläni että sain nyt syksyllä oireita. Olen kärsinyt kymmeniä vuosia siitepölyallergiasta ja tähän syksyn allergiahommaan ei edes lääkkeet tunnu auttavan.

Vierailija
2/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, homesienten itiöt kutittaa silmiä, nielua ja nenää. Varsinkin kun nyt on ollut niin tuulisia päiviä. Arvelen, että enemmän ilmassa. Samaten keskuslämmitys aiheuttaa aina oireita näin alkusyksystä kun patterit pistetään päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Aivastelua tulee, mutta ei niin rajusti kuin kesällä, eikä minullakaan ole flunssa tai korona. Kyse kuulemma sienien siitepölystä tmv. näin syksyllä. Ensimmäinen kerta itselläni että sain nyt syksyllä oireita. Olen kärsinyt kymmeniä vuosia siitepölyallergiasta ja tähän syksyn allergiahommaan ei edes lääkkeet tunnu auttavan.

Kiva kuulla. Tai siis ikävä tietenkin, mutta siltä kannalta kiva, että ole jo luullut tulleeni hulluksi. Pitää kai palata lääkitykselle, jospa minulla auttaisi.

Kiitos muillekin vastaajille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän