Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook uhkaa nyt lähteä Euroopasta. Jos näin todellakin tapahtuu, niin miten elämäsi muuttuisi jos et voisi enää käyttää Facebookia ja (Facebookin omistamaa) Instagramia? Olisitko tyytyväinen vai aivan kauhuissasi?

Vierailija
22.09.2020 |

Kyse on siis siitä, että Facebook lähettää nyt eurooppalaisten käyttäjien tietoja USA:aan. EU haluaa kieltää tämän ja siksi Facebook uhkaa kokonaan lopettaa toiminnan Euroopassa.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ottaa kaikkien merkittävien henkilöiden numerot talteen ainakin, ja alkaa taas katsoa artistien, yritysten ym oikeita nettisivuja jos haluaa niiden uutisia.

Vierailija
42/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Facebookissa viimeksi elokuussa, sitä edeltävä kerta oli joskus 2017. Eli tervemenoa vain.

Feissarimokia luen kyllä viikoittain. Niiden loppuminen kai olisi näkyvin ero omassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounou, olen tosi huolissani instapyllistelijöiden puolesta, missäs he sitten pyllistelevät jos insta häipyy.

Vierailija
44/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ees liittynyt Faceen, että joo. Heippa.

No on mulla kaks avointa kaupunginosaryhmää, mitä on tullut seurattua. Niitä ehkä snadisti kaipaisi.

Vierailija
45/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä lähinnä vaan sitä, että mitä mahdollisia käyttäjien tietoja Facebook haluaa tulevaisuudessa lisää? Käyttäjien tiedot kun jo nyt taitaa olla aika hyvin tiedossa. No eipä tuo itseeni juuri vaikuttaisi. Bestiksen kanssa pitäisi kommunikoida jatkossa sitten vaan muualla. Muilta tutuilta onkin jo olemassa muutkin yhteystiedot. Itsellä on tuolla Facessa myös ihmisiä, joita ei tule enää tavattua ns. oikeassa elämässä ollenkaan.

Vierailija
46/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, heippa. Mä voin pitää yhteyden muilla tavoilla.

Vierailija
47/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaa mennä.

Vierailija
48/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vpn?

Vierailija
49/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👏 Tervemenoa 👋

Vierailija
50/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä muuttaisi, koska tehdään sisältöä someen eli on hyvä ja nopes viestintäkanava organisaation julkisista asioista. Mutta eiköhän sitä joku korvaava tulisi nopeasti.

Harmi sikäli et mummut ja papat oppi just käyttää, niin tavoittaa hyvin fb:stä, keski-ikäiset instasta. Nuoret onkin jo muualla.

Vierailija
51/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vpn?

Mitä se vpn hyödyttää jos esiinnyt Facessa jokatapauksessa omalla nimellä ja naamalla? Kaikki mitä klikkaat linkittyy joka tapauksessa sinun nimeen, ihan sama minkä tahansa ip- osoitteen takaa sen teet.

Vierailija
52/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Facebook-tili mutta en ole ikinä tehnyt sinne yhtäkään päivitystä. Käytän sitä seuratakseni muutaman läheisen elämää (asun ulkomailla ja tuo on kiva tapa nähdä mitä heille kuuluu). Myös jotkut yritykset ja palvelut joita käytän tiedottavat ainoastaan Facebookissa.

Joten Facebookin lähtö olisi ikävää, mutta ei mikään suuri juttu minulle.

Vierailija
53/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi.

Moni kiva ryhmä ympäri maailmaa, messenger myös.

Vierailija
54/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vpn?

Mitä se vpn hyödyttää jos esiinnyt Facessa jokatapauksessa omalla nimellä ja naamalla? Kaikki mitä klikkaat linkittyy joka tapauksessa sinun nimeen, ihan sama minkä tahansa ip- osoitteen takaa sen teet.

VPN hyödyttää siten, että voit käyttää facebookkia joka ei toimi Euroopan maissa.

Nimi ja naaman näkyminen ei estä mitään

Vierailija
55/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olis kyllä ihanaa jos etenki instagram lähtis 🤣

Vierailija
56/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digihautausmaat ovat täynnä korvaamattomia sovelluksia.

Kevyet mullat molemmille.

Vierailija
57/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Irc-galleria takaisin henkiin!

Komppaan! Ja sitä voisi laajentaa muihin maihin :)

Facen ja Instan poistuminen varmaan harmittaisi minua aluksi, vaikken mikään himokäyttäjä olekaan. Mutta varmasti siihen tottuisi nopeasti ja kuka tietää, elämä voisi jopa vähän parantuakin?

Vierailija
58/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?! Ovatko tosissaan vai lupaavatko vaan kuten yleensä? Olisipa se onnen ja ilon päivä kun facebook sanoisi että Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Ainakin moni uutissivusto tuosta kertoo ja on tuolla linkkiä Facen lausuntoonkin, mm. https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/09/22/facebook-uhk…

Vierailija
59/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan katoaminen harmittaisi. Mulla on kiva kuvaajien verkosto ympäri maailmaa. Se on hauska harrastus.

Vierailija
60/96 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi elämääni mitenkään. Suljin FB-tilini vuoden 2010 kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi