Paha saa palkkansa!
Toivottavasti exälleni tapahtuu jotain hyvin ikävää
Kommentit (10)
Toivon samaa. Onkohan meillä sama ex?
On sekin pahaa toivoa toiselle tapahtuvan jotain ikävää. Yritän juuri itse päästä eroon tuosta ajattelutavasta myöksin oman exäni suhteen, yritän antaa anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:34"]
On sekin pahaa toivoa toiselle tapahtuvan jotain ikävää. Yritän juuri itse päästä eroon tuosta ajattelutavasta myöksin oman exäni suhteen, yritän antaa anteeksi.
[/quote]
Tuo on sitä kypsää käytöstä. Kai minäkin vielä joskus tuonne asti pääsen.
On sekin pahaa toivoa toiselle tapahtuvan jotain ikävää.
[/quote] Eikä ole. Pahaa on se jos aktiivisesti tekee toiselle pahaa (kuten minun exäni tekee). Se että hiljaa mielessään toivoo jotain ei vahingoita ketään. Ja se, että myöntää itselleen ja muille (kuten ap nyt täällä palstalla) ettei toivo jollekin hyvää, osoittaa rehellisyyttä ja tervettä tunne-elämää. Ei tarvitse elää itsepetoksessa ja yrittää esittää, että muka toivoo hyvää. Läpinäkyvä teeskentely on halveksittavaa ja onkin erikoista, miten jotkut vannovat sellaisen nimeen koko elämänsä. Ihanko joku kuvittelee sen menevän läpi..... :-D.
Minä taas toivon että eksäni löytäisi elämäänsä todellisen rakkauden. Hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen joka ansaitsee tulla onnelliseksi, mutta jonkun täytyisi onnistua viemään hänen sydämensä niin ettei hän tekisi enää niitä samoja virheitä joita hän teki minun ja minun jälkeen olleen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:25"]
On sekin pahaa toivoa toiselle tapahtuvan jotain ikävää.
[/quote] Eikä ole. Pahaa on se jos aktiivisesti tekee toiselle pahaa (kuten minun exäni tekee). Se että hiljaa mielessään toivoo jotain ei vahingoita ketään. Ja se, että myöntää itselleen ja muille (kuten ap nyt täällä palstalla) ettei toivo jollekin hyvää, osoittaa rehellisyyttä ja tervettä tunne-elämää. Ei tarvitse elää itsepetoksessa ja yrittää esittää, että muka toivoo hyvää. Läpinäkyvä teeskentely on halveksittavaa ja onkin erikoista, miten jotkut vannovat sellaisen nimeen koko elämänsä. Ihanko joku kuvittelee sen menevän läpi..... :-D.
[/quote]
se vahingoittaa vähintään sitä joka sellaisia ajatuksia mielessään ajattelee, ja varmasti tavalla tai toisella tällainen kauna näkyy myös muussa ajattelussa ja käytöksessäkin toisia ihmisiä kohtaan.
voin minäkin myöntää että oon halunnut exäni kuolevan, vammautuvan, halvaantuvan jne. sanoinkin että yritän parhaillaan päästä tällaisista ajatuksista, koska niistä ei seuraa mitään hyvää kellekään ja haluan antaa hänelle anteeksi koska koen sen oikeana tekona. siinä oot oikeassa ettei omien vihantunteiden kieltäminen auta niistä pääsemään eroon, siihen auttaa se anteeksiantaminen ja minusta se on ennenkaikkea päätös, päättää antaa anteeksi ja siihen pyrkiminen.
niin ja tietenkin se että otivoo toiselle tapahtuvan jotain pahaa rikkoo Jumalan tahtoa vastaan, siksi se on väärin.
People don't get what they deserve. They just get what they get. There's nothing any of us can do about it.
-dr. Gregory House-
Pahinta mitä mun eksälle voisi tapahtua, on se että minä voittaisin lotossa. Ai että se kirvelisi!
Jep