Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi esikoistaan oottavat!!!!

Vierailija
22.11.2013 |

Vannoo ties mitä: en aio olla semmonen ja tämmönen ja tommonen. Musta ei ainakaa tuu sit sellasta, ei varmaan tuu! Aion käydä ravintoloissa ihan samanlailla, lapsi ei muuta mitään.

Kuinka moni tunnustaa vannoneensa jotain? kuinka usein se piti kutinsa? Kootaan parhaat!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vannoin, että en tupakoi imetysaikana ja että en vedä perskännejä kotona lapsen edessä. Tämä on pitänyt. Oma äitini oli alkoholisti, ja minä päätin jo lapsena, että minun lapseni eivät joudu sellaisessa kodissa kasvamaan. Tosin en muutenkaan juo alkoholia.

Raskausaikana päätin myös naapurin reipasta rouvaa ikkunasta katsellessani, että lähden minäkin joka päivä tunnin vaunulenkille ja hoikistun silmissä ja olen virkeä ja herttainen, pullantuoksuinen äiti. No, eipä ole toteutunut. Ulkona on sateista, lumista, pakkasta, tuulista, myrskyä jne. Minä olen leppoisan kesäpäivän ulkoilija, miksikä minä nyt siitä sitten olisin muuttunut... Pullaakin olen jaksanut leipoa vain silloin, kun mies sattuu olemaan kotona sen verran pitkään, että katsoo vauvan perään leipomisen ajan. Eli noin viisi kertaa tässä puolen vuoden aikana.

Vierailija
22/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupasin, että en aio juoda lapseni nähden. Tämä on pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vannoin että imetän, en lösähdä, musta tulee oikee superäitien superin. Imetys ei onnistunut ollenkaan, raskauskiloja karistelin kummankin raskauden jälkeen vuosia ja tuolla ne teinit nyt pelaa.  

Vierailija
24/24 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi fb kaveri päivittelee usein tähän tyyliin;

"Joku mamma tili bussiin. Vauvalla oli päällä talvihaalari. Mitä ihmnettä meinas pukea kun kunnon pakkaset iskee??"

"Just... ja taas joku mamma röökillä. En mä vaan viittis.. ""Joku raskaana oleva söi sushia. Miten jotkut viittii?

"Naapurin kakarat juoksee vielä yläkerrassa, vaikka kello on jo vaikka mitä! Miksei jotkut opeta lapsilleen nukkumaan menoa!"

"Joku isä osti kaks vuotiaalle pojalle tikkarin. Voi kai sitä rakkautta noinkin ostaa"

Ja joo, nää kaikki älyn väläykset on tullu esikoista odottaessa/vauva aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän