Olen aika onnellinen koska ruokakauppaan
menee enää 400-500 euroa / kk. Aikaisemmin 1000-1100 euroa. Kaikki vaan siksi että siirryin Lidlin asiakkaaksi. Hinnat ovat toki kalliimmat muualla mutta näissä muissa megahalleissa tuli ostettua kaikkea muuta roinaa samalla. Toinen hyvä piirre on että kaupassa käyntiin ei mene enää niin tuhottomasti aikaa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:04"]
Montako henkeä ruokit tuolla hinnalla? Itse olen laskenut, että 100e/kk/tyyppi menis ruokiin.
[/quote]
4. Jäi vaan sellainen paha kierre päälle ja tuli ostettua heräteostoksia roppakaupalla. Tuntuu kuin iso kivi olisi pudonnut selästä.
Saksalaisen ohjeen mukaan ruokaan ei saa kulua enempi kuin 10 % palkasta.
Meillä menee päivittäistavarakaupaan/ ruokakauppaan kuukaudessa noin 1000-1200e. Siinä summassa on mukana myös pesuaineet. Käytän Prsimaa ja K-Supermarketia, mutta myös ruotsalaista markettiketjua. 6 henkeä.
Ostatko kaiken ruoan Lidlistä? Hämmentävää, että joku onnistuu tässä. Ei tuoretta lihaa tai kalaa koskaan?
Se on totta, että aikaa ei mene niin kauan, kun kaupat ovat hehtaarihalleja pienempiä, ei niitä samoja hyllyjä kovin pitkään katsele.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:24"]
Ostatko kaiken ruoan Lidlistä? Hämmentävää, että joku onnistuu tässä. Ei tuoretta lihaa tai kalaa koskaan?
Se on totta, että aikaa ei mene niin kauan, kun kaupat ovat hehtaarihalleja pienempiä, ei niitä samoja hyllyjä kovin pitkään katsele.
[/quote]
Että niin mitä? Miten niin ei tuoretta lihaa tai kalaa jos käyttää Lidliä? Ethän vain kuvittele, että muiden markettien "tuoretuote"tiskit on täynnä priimaa eikä seasta löydy vakuumissa myytäväksi kelpaamatonta tavaraa?
:D lidlissä on ihan peruslihat ja kalat ja tarvikkeet ja halvemmalla. näin on, ikävä kyllä cittarin puolustajat ;)
jokainen tuote 10c -1e tai jopa enemmän halvempi, laske siitä ruokakorin hinta.
sorruin kerran ostamaan savukalaa k-marketista. se oli otettu vakuumista tiskimyyntiin. yök. että se siitä "tuorekalasta"
ja liiterin luxustuotteet on ihan superhyviä, eikä NIITÄ taas saa mistään muualta.
käyn minäkin cittarissa ja prismassa silti mutta faktaa on että lidl on halvempi. ei nyt ehkä ihan puolet halvempi :)
Onko Lidl kauppojen valikoimissa eroja? Meillä saa suht laajasti kaikkea lihaa paitsi soppalihaa. Se on haettava muualta. Emme kovasti syö kalaa joten se ei ole ongelma.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:24"]
[/quote]
Että niin mitä? Miten niin ei tuoretta lihaa tai kalaa jos käyttää Lidliä? Ethän vain kuvittele, että muiden markettien "tuoretuote"tiskit on täynnä priimaa eikä seasta löydy vakuumissa myytäväksi kelpaamatonta tavaraa?
[/quote]
Sen kyllä maistaa, onko tavara tiskissä tuoretta vai ei ja aika pian sen oppii näkemäänkin. Tietyistä kaupoista en koskaan osta tiskistä, mutta esim. Stockkan Herkusta saa yleensä tuoretta ja tietyistä K-kaupoista kanssa. S-Marketista ostettu tiskikama on yleensä ollut aika kökköä.
Montako henkeä ruokit tuolla hinnalla? Itse olen laskenut, että 100e/kk/tyyppi menis ruokiin.