Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lopettanut avohoidon

Vierailija
21.09.2020 |

Kuinka yleistä on lopettaa avohoito, kun kokee ettei sitä tarvitse? Oletko lopettanut myös lääkityksen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ja useasti. Enkä aio enää mennä, jo yli 5v pärjännyt itsekseen. Perut ajan etkä varaa uutta. Ovat tyytyväisiä kun joku jää pois

Vierailija
2/5 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja useasti. Enkä aio enää mennä, jo yli 5v pärjännyt itsekseen. Perut ajan etkä varaa uutta. Ovat tyytyväisiä kun joku jää pois

Kiitos tästä. Näin teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun menet terveyskeskukseen tai sairaalaan niin tiedoissasi lukee edelleen avohoito. Siitä pitää kirjoittaa ulos.

Vierailija
4/5 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun menet terveyskeskukseen tai sairaalaan niin tiedoissasi lukee edelleen avohoito. Siitä pitää kirjoittaa ulos.

Onko totta?

Vierailija
5/5 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun se psykiatrinen hoitaja, jonka kanssa kävin juttelemassa, muutti pääkaupunkiseudulle. Se oli aivan ihana tyyppi, jonka kanssa tuli ensimmäistä kertaa olo, että mua vihdoinkin ymmärrettiin. Onneksi ehdin käydä niin monta kertaa, että jaksoin itse eteenpäin.

Nyt olen töissä ja kunnossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän