S-marketin hinnankorotukset
Oletteko muut huomanneet miten S-marketissa on hinnat noussut nyt syksyllä? 10-40 senttiä tullut sinne tänne tuotteisiin lisää hintaa. Itselläni aika vakio ruokakassi ja huomasin miten hintoja on nostettu.
Kommentit (80)
Olen huomannut saman. Tuntuu että korotuksia on tullut sen 10-20 senttiä useisiin tuotteisiin.
Ton oltermannin korotuksen oon itekin huomannut 4,79->5,65. Tulee kusetettu fiilis kun halpuutus piti olla pysyvää.
Perheessämme käytetään Arlan laktoositonta vähemmän suolaa sisältävää voita 500g. Hinta "halpuutettiin" 2,79€ ja nyt tuote maksaa taas 3,29€. Varsinainen vitsi koko halpuutus.
Vierailija kirjoitti:
Ton oltermannin korotuksen oon itekin huomannut 4,79->5,65. Tulee kusetettu fiilis kun halpuutus piti olla pysyvää.
Sama tapahtui Valion luomu Goudan kanssa. Halpuutushinta 4,95 ja nyt 5,39.
Tuntuu että koko ajan nostetaan hintoja. S-market oli joskus edullinen kauppa, ei enää.
Rainbow viilit oli kallistuneet. Ennen 45 snt, nyt 49 snt. Aika iso korotus!
En asioi S-marketissa mutta Prismassa on ainakin hinnat noussut.
S-ryhmä on hilannut hintoja pikkuhiljaa ylöspäin. Jopa muovikassi on S-marketissa K-kauppaa kalliimpi.
Kysyin syytä muovikassien hinnankorotukselle. Sain vastauksen että halutaan vähentää muovin käyttöä. 5-10 sentin hinnankorotuksella ei ole mitään merkitystä muovikassien menekkiin. Jos oikeasti haluttaisiin vähentää muovin käyttöä, muovikasseja ei myytäisi tai ne maksaisi 2 euroa. Kyseessä on pelkkä ahne rahastus.
Karkkien ja jäätelöiden hinnat ovat nousseet, niitä tulee usein haettua.
Ja sit vielä kehtaavat mainostaa halpuutuskampanjaansa! Halvista halvin, pyh! Silloin kun edellinen "halpuutus" alkoi, huomasin että vastaavasti moni muu tuote hinta nousi vastaavasti jos jonkun toisen hinta laski! Täyttä sumutusta! Ja niitten mainoksetkin ovat tosi hölmöjä.
Lidlissä vaihtelee hinnat ylös ja alas. Työllistää asiakasta seurata myös jotain 4sentin superlappuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Eka halpuuteltiin ja nyt hinnat on samat kuin ennen.
Joo itse luin just kuinka hinnat laskenut. Menin kauppaan, niin hinnat noussut. Ajattelin, että kai ne joskus oli sit halventaneet reilusti ja sit nostanut hintoja ja nyt neo muka halvempia kuin ennen.
Ne Prismojen hinnanalennuksetko revitään nyt s-marketeista takasin vai hä?
Ainakin omalla paikkakunnalla Prisman ja CM hinnat tulleet lähemmas toisiaan, aiemmin Prisma oli selvästi halvempi mutta tällä hetkellä hinnoissa ei suurta eroa ole, Prisma on selvästi kallistunut viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla paikkakunnalla Prisman ja CM hinnat tulleet lähemmas toisiaan, aiemmin Prisma oli selvästi halvempi mutta tällä hetkellä hinnoissa ei suurta eroa ole, Prisma on selvästi kallistunut viime aikoina.
Saman huomannut itsekin. Prisma on nostanut hintojaan systemaattisesti. Varsinkin ei syötävien käyttötavaroiden hinnat ovat todella korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut itsekin. Prisma on nostanut hintojaan systemaattisesti. Varsinkin ei syötävien käyttötavaroiden hinnat ovat todella korkeat.
S-marketissa ihan sama juttu, hinnat nousseet.
En käy kaupassa muuten kuin s-ketjussa klo 20.30-21 -60%:set hakemassa pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuostakin kymmensenttisestä edes sentti menis viljelijälle. Toivottavasti kuoppasivat lopullisesti sen s**tanan halpuuttamisen ja viljelijöiden ja työntekijöiden nöyryyttämisen
Jos kerran se rakastamasi Lidl myy vielä halvemmalla, se tarkoittaa, että ne maksavat tuottajalle vielä vähemmän.
Siis JOS.
Jogurtit, einesruoat ja kastikkeet oli ainakin kallistunut mitä nopeasti vilkasin.