Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin kateellinen ihmisille jotka pystyvät s*ksiin!!

Vierailija
21.09.2020 |

En ole koskaan seurustellu, enkä, mitä tähän astisista pystyy päättelemään, koskaan tulekaan seurustelemaan.

Vain sen takia etten pysty s*eksiä harrastamaan (sensuroin sen takia ettei siirretä toiselle osiolle).
Tää yksinäisyys tappaa mut.
Mä oon niin onneton.
Ei sen näin pitänyt mennä!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty?

Vierailija
2/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa lyö lyö lukkoon, ei kiinnosta ollenkaan ja oikeastaan se ällöttääkin minua.

En pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä menetätkö yhtään mitään. Ja voithan löytää kumppanin joka ajattelee samalla tavalla!

Mä oon itse tyytyväinen, kun enää ei tartte harrastaa eikä miettiä seksiä, kun täytin tänä vuonna 50v.

Vierailija
4/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa lyö lyö lukkoon, ei kiinnosta ollenkaan ja oikeastaan se ällöttääkin minua.

En pysty.

Eihän sulla ole mitään traumataustaa?

Vierailija
5/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty.

Eihän sulla ole mitään traumataustaa?

Ei ole.

Vierailija
6/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko seksiä?

Vierailija
7/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä menetätkö yhtään mitään. Ja voithan löytää kumppanin joka ajattelee samalla tavalla!

Mä oon itse tyytyväinen, kun enää ei tartte harrastaa eikä miettiä seksiä, kun täytin tänä vuonna 50v.

Menetänhän minä mahdollisuuden parisuhteesta.

Sitä minä eniten haluan.

Ja jos nyt reippaasti yli kolmekymppisenä ei ole ketään tavannut, onko se nyt niin mahdollista enää löytää jotain (jolle tämä asia olisi ok)?

Vierailija
8/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun ikäsi siihen liittyy? Ei kai missään iässä tarvitse harrastaa seksiä, jos ei halua.

Vierailija
9/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kämppis taikka pari. Ja kai niitä aseksuaaleja ja impotenssejakin jostain löytää.

Vierailija
10/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos yrittäisit etsiä kumppanin joka on a-seksuaali? Esim Facebookista voi löytyä heille suunnattuja ryhmiä, ja varmaan muutenkin internetistä löytyisi vertaistukea. Tai deittisivuilta, kertoo vain heti ilmoituksessa ettei halua seksiä.

Vierailija
11/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä eniten haluan.

Ja jos nyt reippaasti yli kolmekymppisenä ei ole ketään tavannut, onko se nyt niin mahdollista enää löytää jotain (jolle tämä asia olisi ok)?

Kyllähän se varmaan ihan mahdollista

vieläkin on. Haastetta tuohon tekee se, että aseksuaaleja on aika pieni osa väestöstä. Mutta toivon vilpittömästi että löydät kumppanin!

Vierailija
12/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aseksuaalisuudelta. Jossain keskustelussa oli joskus kuukausi-kaksi sitten tekstiä, että aseksuaaleilla on olemassa omat yhdistykset/tmv., joilla omat seuranhakupalstat samoja asioita suhteesta kaipaaville ihmisille. En tiedä auttaako löytämään etsimääsi, mutta tutustu.

Vierailija
13/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yrittäisit etsiä kumppanin joka on a-seksuaali? Esim Facebookista voi löytyä heille suunnattuja ryhmiä, ja varmaan muutenkin internetistä löytyisi vertaistukea. Tai deittisivuilta, kertoo vain heti ilmoituksessa ettei halua seksiä.

Onko facebookissa oikeasti tälläinen ryhmä?

Itsellä ei facea ole.

Vierailija
14/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun ikäsi siihen liittyy? Ei kai missään iässä tarvitse harrastaa seksiä, jos ei halua.

On se avioliitossa vähän niinkuin velvollisuuskin. Iän myötä sen merkitys onneksi vähenee. Ja muuttuu myös fysiologisesti mahdottomaksi.

Vierailija
15/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa kämppis taikka pari. Ja kai niitä aseksuaaleja ja impotenssejakin jostain löytää.

Etsivä löytää. Mutta aseksuaaleja naisia on kolme kertaa enemmän kuin miehiä, joten todennäköisyys on aika paljon heikompi. Eivätkä he kaikki tietenkään suhdetta kaipaa. 

Vierailija
16/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko seksillä nyt ihan kaikkea seksiä, siis suutelua ja vaatteiden päältä silittämistä myöten vai vain alastonosiota?

Vierailija
17/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se avioliitossa vähän niinkuin velvollisuuskin. Iän myötä sen merkitys onneksi vähenee. Ja muuttuu myös fysiologisesti mahdottomaksi.

No ei muutu mahdottomaksi missään iässä. Ihan varmuuden vuoksi selvennän, että seksi ei tarkoita pelkästään yhdyntää.

Ja se, millainen merkitys seksillä ihmisyksilölle on elämänsä eri vaiheissa, on ihan täysin yksilöllistä.

Mitään velvollisuutta seksiin ei ole kenelläkään koskaan, eikä myöskään avioliittoon ole pakko mennä.

Vierailija
18/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä eniten haluan.

Kyllähän se varmaan ihan mahdollista

vieläkin on. Haastetta tuohon tekee se, että aseksuaaleja on aika pieni osa väestöstä. Mutta toivon vilpittömästi että löydät kumppanin!

Väärin, meitä aseksuaaleja on aika paljon(ja määrä nousee) mutta ei paljoa puhuta koska on tabu olla haluamatta seksiä. Paljon on aseksuaali foorumeja josta löytyy juttuseuraa ym. Seksittömyys ei ole mikään este parisuhteelle jos sitä kaipaat. 

Vierailija
19/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko seksillä nyt ihan kaikkea seksiä, siis suutelua ja vaatteiden päältä silittämistä myöten vai vain alastonosiota?

Kaikki alastomuus ainakin.

Silittäminen varmaan ok, suutelusta en tiedä - tuskin olisi ok.

Vierailija
20/38 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä, että olet kokenut seksin velvollisuudeksi, josta voi ikään vedoton sitten luopua. Kannattaa pitää nykyisestä kumppanista kiinni, jos hän tämän ajatuksen ostaa. Jos siis haluat pysyä parisuhteessa. Suurin osa yli 50-vuotiaista edellyttää kumppanilta aktiivista otetta seksiin. Toi fysiologia alkaa tulla vastaan ehkä 75-85 iässä sitten.

Ei ole tarkoitus sanoa, että sinun pitäisi muuttua tms. Mutta korjaan vaan tuon käsityksen, ettei yli 50 v yleensä enää ole seksistä kiinnostunut.