Tapasin nettideittini ja hänellä on pienempi jalka kuin minulla (on mies)
Ja minä siis nainen. Miehellä oli todella pienen näköiset kengät kun huomasin hänen riisuneen ne omien kenkieni viereen. Kun mies meni vessaan niin kävin katsomassa koon se oli 38! Itselläni on 40. En tiedä olenko hieman pinnallinen mutta tuo järkytti.
Kommentit (10)
Ukko37 kirjoitti:
Hyi sssaaaaattannaa naisella 40 koon jalka, yök!
Oon nainen ja mulla on 41 koon jalka. Sillä on hyvä monottaa tollasia urpoja persuuksille.
Jättijalkaiset naiset kuuluisivat friikkisirkukseen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Oon nainen ja mulla on 41 koon jalka. Sillä on hyvä monottaa tollasia urpoja persuuksille.
Näkyykö se naamasta, että tykkään saada strapparia?
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Naisen isoille jaloille naurava mies on urpo, mutta miehen pienille jaloille naurava nainen kaiketi joku voimaantunut sankaritar?
Oikeasti aivan hulluksi mennyt tällainen ronkelointi. Vai oliko jokin vitsi tuo aloitus. Etsi sit parempi jos tuollainen asia on niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Naisen isoille jaloille naurava mies on urpo, mutta miehen pienille jaloille naurava nainen kaiketi joku voimaantunut sankaritar?
Juuri näin.
Ja väkivallan kohdistaminen mieheen, se on aina hassunhauska pläjäys ja täysin oikeutettua ja hyväksyttyä.
YOU GO GIRL!
Älkää vastatko tähän. Ap keksinyt ovelan tavan saada 40 koon jalkaisille naisille haukkuja.