Jännä pari tuo Pitkämäki-Kelo
Tero on komea, Niina on söpö muttei "kylän kaunein". Symppiksiä ovat.
Kommentit (38)
Mistä kohtaa se kuulantyöntäjä on söpö? Minusta aika karun näköinen.
Minä olen aina ajatellut, että siinä on vakka kantensa valinnut ja että he ovat sielunkumppaneita. Ja kun luin tämän kuvauksen kirjasta, tulin hyvälle tuulelle.
Niina kuvailee kirjassa Teroa ”hiljaiseksi romantikoksi”:
– Harjoitusleirille saapuessani majapaikan pöydällä oli joskus mansikoita ja tervetulokirje tai kisapaikalla odotti juustonaksuja ja kortti, johon hän oli itse piirtänyt kaksi joutsenta.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/c6081c40-fb72-49fb-b911-939e566…
Minusta he ovat ulkonäöllisesti suht samaa sarjaa. Plus urheilullisuus yhdistää.
Ei Tero ole kyllä minun silmään mitenkään komea.
Molemmat kasvoiltaan keskiverron näköisiä, toisiaan muistuttavia ja vahvarakenteisia ihmisiä.
Niinalla oli aikoinaan tosi hyvä kroppa ja suomalaisista naisyleisurheilijoista ehdottomasti parhaat hauikset. Muuten tyyli on vähän jäykkis ja esim. pressanjuhlissa iltapuvussa kekkalointi ei istunut ollenkaan hänen "jätkämäiseen" tyyliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei näytä kovin naiselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta he ovat ulkonäöllisesti suht samaa sarjaa. Plus urheilullisuus yhdistää.
No olishan Tero saanut heittämällä itselleen kauniin naisen, jos hänessä olisi hiukankaan naistenmiestä. Taitaa vaan olla hieman ujompaa sorttimenttia, joten siinä mielessä tollanen justiina saattaa olla Terolle ihan sopiva valinta. Tosin tuski Tero on häntä edes valinnut, vaan justiina on jollain leirillä ilmoittanut, että me muuten aletaan seurusteleen ja Tero vaan todennut, että niin kai sitten.
Näyttää sisaruksilta, samannäköisiä, jostain maalta, maatöissä saaneet kunnon lihakset. No treenaamisella toki, mutta siltä he näyttävät.
Olen nähnyt Tero Pitkämäen uimahousuissa Flamingossa ja oli täydellinen kroppa.
Voisiko ihmisessä olla muutakin kuin ulkonäkö? Kaikkea sitä on just tässäkin.
Nyt arvostellaan Teron kumppanin ulkonäköä, mutta vielä enemmän sataisi lokaa niskaan jos hänellä olisi joku upeakroppainen itseään nuorempi fitness-kissa :D Millainen puoliso teistä sitten olisi Terolle sopiva, jos nykyinen ei ole (ainakaan ulkonäöllisesti) hyvä?
Minusta molemmat ovat erittäin sympaattisia. Ja sopivat yhteen. Vaikuttavat kumpikin järkeviltä ihmisiltä ja ovat ajatelleet elämää urheilu-uran jälkeenkin, Niinahan työskentelee opettajana päiväkodissa. Olen aina seurannut mielenkiinnolla Niina Keloa SM-kisoissa, joissa on osallistunut moniin lajeihin. Kesällä työnsi yli 40-vuotiaiden Suomen ennätyksen kuulantyönnössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olishan Tero saanut heittämällä itselleen kauniin naisen, jos hänessä olisi hiukankaan naistenmiestä. Taitaa vaan olla hieman ujompaa sorttimenttia, joten siinä mielessä tollanen justiina saattaa olla Terolle ihan sopiva valinta. Tosin tuski Tero on häntä edes valinnut, vaan justiina on jollain leirillä ilmoittanut, että me muuten aletaan seurusteleen ja Tero vaan todennut, että niin kai sitten.
Haha. Todennäköisesti juuri näin. Huomaa, että tuo mies ei ole varmaan koskaan iskenyt naista itse. Onneksi on komea niin ei ole tarvinnut itse tehdä mitään sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Hän sentään on urheilullinen, treenattu ja freesi, toisin kuin perus-suomimamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut julkisuudessakin, että Niina on lähettänyt Terolle kirjeen ja ehdottanut treffejä. Eikö ole siinä kirjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olisiko joku kaunis nainen tehnyt Teron onnelliseksi? Tero on ilmiselvästi onnellinen Niinan kanssa, joka on ihan nätti urheilullinen suomalainen nainen. Ei suuri kaunotar, mutta ilmeisesti sellainen ihminen, jonka kanssa Tero on halunnut perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut julkisuudessakin, että Niina on lähettänyt Terolle kirjeen ja ehdottanut treffejä. Eikö ole siinä kirjassa?
Kirjassa lukee, että Niina oli yrittänyt lähettää Terolle sähköpostin, mutta hänellä oli väärä osoite ja viesti tuli bumerangina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä lajiasiantuntija äänessä 😂
Mitä muut ajattelee ko parista?