Olipa taas raskasta käydä salilla ja olla ihailtu
naisten puolelta ja kadehdittu miesten taholta
mies52v
Kommentit (14)
Mua ei kukaan tuijota, treenaan himassa, paljon mukavampaa
Vierailija kirjoitti:
Hah!
Hoikkana ja isotissisenä, sporttisena kyllä katsellaan kun piukoissa trikoissa teen sarjoja salilla. Tänään tuli pari tuijottajaa kun tein Hula Hula vanteella puolentunnin treenin.
Voin naisena sanoa, että kyllä meitä hyväkroppaisia naisia tuijotetaan salilla enemmän kuin viisikymppisiä papparaisia:D
Phyi, huutista sulle..jos tietäsit mun voiman, niin et puhuis noin..
ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kukaan tuijota, treenaan himassa, paljon mukavampaa
Firman salilla saa myös treenata rauhassa, kun 0-2 muuta ihmistäsamassa tilassa. Itse itseäni ihaillen seuraan kehitystäni,
Mä en ehdi seurata mitä muut tekevät tai katsovat. Katson vain sen verran, etten ole kenenkään jaloissa tai edessä.
Siis miksi nämä vanhat ällöttävät ukot aina tulkitsevat kaiken ihailuna?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehdi seurata mitä muut tekevät tai katsovat. Katson vain sen verran, etten ole kenenkään jaloissa tai edessä.
Jep, tosin ei voi olla huomaamatta, jos toinen seuraa ympäri salia, asettuen aina lähimmälle laitteelle (jatkunut jo monta viikkoa). Ei siinä mitään, kaunis nainen oli. Halusi varmaan tehdä tuttavuutta, mutta taidan tehdä sen mahdottomaksi. Kun treenaan, niin se on sellaisessa terminaattori-moodissa. En juuri huomaa mitä ympärillä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jännä mies?
Ei kun kilt tis verhottuna jän niksen asuun
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jännä mies?
Ei kun kilt tis verhottuna jän niksen asuun
mies52v
Hmm?
Oikeesti!! + 50 miehet. Uskokaa jo, ei ne salimisut teitä kuolaa, vaikka asiasta kuinka fantasioitte.
Totuus on että teitä voi katsella + 50 keski-ikäinen nainen korkeintaan, ja silläkin on parempaa silmänruokaa siellä salilla, eli 20-30 v timmit uroot.
Siis, miettikää nyt; jos vaihtoehto on +50 tai timmi pari-kolmikymppinen, niin kyllä se katse eksyy sinne nuorempiin.
Elämä ei ole kuten Por*** nofilmissä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti!! + 50 miehet. Uskokaa jo, ei ne salimisut teitä kuolaa, vaikka asiasta kuinka fantasioitte.
Totuus on että teitä voi katsella + 50 keski-ikäinen nainen korkeintaan, ja silläkin on parempaa silmänruokaa siellä salilla, eli 20-30 v timmit uroot.
Siis, miettikää nyt; jos vaihtoehto on +50 tai timmi pari-kolmikymppinen, niin kyllä se katse eksyy sinne nuorempiin.
Elämä ei ole kuten Por*** nofilmissä. Sori siitä.
;-)
ap
Täällä palstalla on muutama äärimmäisen rasittava mies. Yksi on tuo aloittaja, yksi se zinccis ja pari muuta. Jokaikinen päivä tekevät aloituksia typeristä aiheista tai pomppivat kommentoimassa kaikkialle. Työttömiä ja alkoholisoituneita varmaankin, joilla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta. Naista eivät ole saaneet vuosiin. Osuinko oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on muutama äärimmäisen rasittava mies. Yksi on tuo aloittaja, yksi se zinccis ja pari muuta. Jokaikinen päivä tekevät aloituksia typeristä aiheista tai pomppivat kommentoimassa kaikkialle. Työttömiä ja alkoholisoituneita varmaankin, joilla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta. Naista eivät ole saaneet vuosiin. Osuinko oikeaan?
Aika tasan tarkkaan meni oikeaan, paitsi että allekirjoittanut kyllä panee silloin kuin haluaa. muut saa sitten sanoa omasta puolestaan mielipiteensä
ap
Hah!
Hoikkana ja isotissisenä, sporttisena kyllä katsellaan kun piukoissa trikoissa teen sarjoja salilla. Tänään tuli pari tuijottajaa kun tein Hula Hula vanteella puolentunnin treenin.
Voin naisena sanoa, että kyllä meitä hyväkroppaisia naisia tuijotetaan salilla enemmän kuin viisikymppisiä papparaisia:D